Ik was meer bang dat dat ding er uit zou komen omdat de touwtjes vrij lang zijn bij mij.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Idere moet daar toch zijn eigen afweging in maken.
Ik heb serieus gevraagd aan mijn Gyne of dat ding gewoon ging blijven zitten, ook de 1e dagen. 
Werd door mijn lichaam in eerste instantie afgestoten en eruit geduwd... was dus een plons in de WC 
Jolliegirl schreef:maar hij blijft dus niet altijd zitten...
Het laatste wat ik wil, is zwanger worden....
Zou ik ook controle kunnen aanvragen..just for sure..?
Of doen ze dit niet?
nee, dan zeggen ze wel dat een echte schipper de rooie zee bevaart, maar mijn rooie zee is privé.
.....m'n humeur is ook niet al te best.....I hate bad pms !!! 
Jans schreef:Sex mag wel, maar bahnee, dan zeggen ze wel dat een echte schipper de rooie zee bevaart, maar mijn rooie zee is privé.
Weet dat het bij iedereen anders is hoor Mas, maar ik weet 100% zeker dat als hij tijdens mijn menstruatie gezet wordt ik de maanden erna blijf bloeden. Dat heb ik met de pil ook al; moest tijdens mijn menstruatie beginnen maar dan blijf ik doorbloeden door de hormonen. Voor mij is het veel beter om het niet tijdens de menstruatie te zetten.
Ik denk dat dat ook de reden is dat ik zo lang last houd van de bloeding. Had dat met mijn pil dus ook altijd.

Dus ga maandag nog even naar het ziekenhuis bellen om te vragen. Volgens de HA was hij dan meteen veilig, maar op internet lees ik weer dat het pas echt veilig is na de controle echo.
), maar het was al klaar toen ik dacht dat het ergste nog moest komen.