Als hij 2 is gaat hij 2 ochtenden naar de peuterspeelzaal
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

maar ze heeft hem precies zo gemaakt als ik wilde
echt geweldig mooi
.
)

suze_ schreef:ja vriendinnetje was mee![]()
het was heel raar om de jurk die ik bedacht had in mijn hoofd, opeens in het echt te zien en aan te hebbenmaar ze heeft hem precies zo gemaakt als ik wilde
![]()
echt geweldig mooi
had een leuke site voor je aantal pagina's terug! Djesseka schreef:Een gastouder geeft mij al een heel ander gevoel dan een kinderdagverblijf, Suzanne! Wat fijn dat je dat hebt kunnen regelen! Ben je niet bang dat als je voltijd werkt, je veel van je kindje mist?
Travis, denk dat het voornamelijk komt doordat ik in de Randstad woon en de dagverblijven hier echt propvol zitten en mega groot zijn. Heb zelf gesolliciteerd bij een KDV (in mn bijbaantjesperiode, haha), maar vond het echt niks. Kan het niet goed uitleggen, maar vind gewoon dat zo'n pukkie bij zijn/haar ouders hoort te zijn de eerste twee jaar. Daarna is er de creche waar ze echt prima leren delen en waar ze alle andere vaardigheden leren die ze voor de basisschool nodig hebben. Het is puur mijn gevoel en mening hoor, ik zal nooit een ander afvallen omdat ie z'n kind naar een KDV brengt. Ben voor alle voorstanders ook oprecht blij dat de mogelijkheid er is!
Weet je wat ik me wel altijd afvraag? Weegt je salaris als werkende moeder nog wel op tegen de kosten van een KDV? Als ik zie wat overblijf of naschoolse al kost.. Dat zijn maar dagdelen.
Esplendido schreef:Bij mijn eerste ukkie heb ik ook tot ruim over de twintig weken iedere ochtend gespuugd. Gelukkig deze keer niet.
ik zit nog steeds aan de medicijnen, zonder nog steeds alles eruit..Djesseka schreef:Zahlina schreef:Geen idee of ze het in Suriname ook kennen maar hier op Curacao wel.. lol..
In de wijk waar ik woon zit een erg goede prive school (peuterschool, basisschool en middelbare school). Zal jullie maar niet vertellen dat het kost maar het is zeker de moeite waard.
School valt onder het gewone nederlandse systeem, dus als we teruggaan naar nederland dan is de overstap niet te groot.
Maar ja eerst maar eens zwanger worden en een gezonde baby op de wereld zetten.
Hahahahaha.... Ik twijfelde al toen ik het typte, maar was te lui het te controleren.![]()
Mijn juffenhart wordt blij van wat je hierboven zegt, goed onderwijs is ZO belangrijk! En vergis je inderdaad niet in de overstap die een kind maakt van de ene school naar de andere. Hoe dichter de manier van werken van de verschillende scholen bij elkaar ligt, hoe makkelijker de overstap zal zijn!
DQ, dat klinkt inderdaad niet fijn, bah! Ervaren je collega's dit ook zo?
maar 5 september loopt mijn contract af, ik ga mogelijk vragen of hij het niet wil verlengen, ik zit namelijk 22 km van mijn werk af in september en ben dan ook nog eens zwanger, bovendien ben ik met verlof in de aller drukste periode, ik verwacht dus sowieso niet dat hij me niet verlengd en ik hoop dan echt zooo vreselijk dat het uwv mij kan helpen..Suzzy_3 schreef:Gek dat jullie (bijna) allemaal liefst thuis zouden blijven als de kleine er is. Ik zou juist zo snel mogelijk terug voltijds willen gaan werken, en daarbij terug een heel deel uur paardrijles geven. Zou gek worden als ik ganse dagen moet thuis zitten.
Hebben ook een super onthaalmoeder waar de kleine vanaf eind oktober naar toe mag (eentje met een paardrijdende dochter en een pony!)
en ik) het anders kunnen doen straks. Maar ik ben me zeer zeker bewust van dat dat niet altijd kan.

?