Het Is Al Morgen!! zet m op meis, beetje zoete limonade en zolang je kunt wat eten, doen, lekkere warme douche (kan ook best met al die slangetjes hoor, gewoon even zeuren) en daarna even hard werken en dan je kindje eindelijk in je armen houden. Grappig dat je DAN weer helemaaaaaaaaaaal niet moe bent!
PS mocht het vandaag de keuze zijn keizersnee of niets, mag je dan evt ook even naar huis voor een rustdagje? Als al jouw controles verder goed zijn (mn je bloeddruk, eiwit en labuitslagen) is dat soms ook wel even een goed idee. ff resetten zeg maar. Blijkbaar ben je nog niet rijp want anders sloeg de gel wel aan. Maar misschien is deze "dreiging" al genoeg en ga je lekker doorzetten vanacht!! Heb veel respect voor je houding, nog even volhouden en ik duim heeel hard voor je!
Lisette0
Geplaatst: 08-05-12 01:35
X
Laatst bijgewerkt door Lisette0 op 15-12-24 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Meid zet hem op vandaag, hopelijk dan eindelijk je dirkje vandaag... Ben benieuwd als ik vanmiddag weer thuis ben of je ukkie er is, succes en sterkte
Calice
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-12 06:23
zo ik ben wakker er stiekem best zenuwachtig haha. verloskamers zijn nog leeg dus zou het vandaag dan toch echt?!? ga zo even douchen zodat ik lekker ben opgefrist.
is het een idee dat je iemand van bokt een smsje stuurt als je bent bevallen o.i.d. en zelf niet kan posten?
Roomz
Geplaatst: 08-05-12 06:41
Heel veel succes Ilse
spatter
Geplaatst: 08-05-12 06:42
TS heel veel sterkte vandaag!
het is een goede dag voor bevallingen blijkbaar want mijn cavia heeft net 3 mooie kinders op de wereld gezet, ze zijn nog aan het opdrogen dat jou bevalling maar net zo voorspoedig verloopt(maar hou het er wel bij eentje )
Al een paar dagen stille meelezer, maar ik wil je nu toch erg veel succes wensen en hoop dat alles goed en gezond in je armen mag komen te liggen. Zet hem op meid!
corinagirl
Geplaatst: 08-05-12 07:01
Spannend!!
Succes meid . Ik ga aan mijn thuiszorgroute beginnen. Maar zal aan je denken en houd bokt in de gaten haha .