Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samo schreef:Heeft iemand hier tips?
Ik heb 20 mei de Marikenloop 10km gelopen (opgebouwt met schema en begeleiding vanaf febr), dinsdag erna 5x 400mtr en donderdag 4x 1km (zoiets was 't, uit m'n hoofd). Nu heb ik vanaf woensdag in die week last van m'n scheen, halverwege. Links het ergst. Heb vanaf toen ook iedere keer na inspanning gekoeld, ook na het paardrijden (heb ik er ook last van).
Vanaf 25 mei heb ik helemaal niet meer gelopen, wel paardgereden. Het is wel iets minder, na paardrijden weer wat erger, maar in rust is het bijna weg. Ga aanstaande dinsdag trouwens naar de fysio, dan hoor ik het wel...
Maar zijn dit shin splints? Kun je nog meer doen behalve rust en koelen?
idinn schreef:Ik moet ook echt nog naar de decathlon voor een 3kwart broek voor dagen als vandaag en meer tshirts. Lange broek vind ik nu te warm en m'n rokje te koud. Ik heb hier in Antwerpen nog niemand met rokje zien hollen. Bij m'n ouders thuis stikt het ervan bij de vereniging, ik voel mij hier erg alleen. Najah ik zal hier de trend dan maar gaan zettenZag ze geloof wel ook al bij de decathlon.
Anoli schreef:idinn schreef:Ik moet ook echt nog naar de decathlon voor een 3kwart broek voor dagen als vandaag en meer tshirts. Lange broek vind ik nu te warm en m'n rokje te koud. Ik heb hier in Antwerpen nog niemand met rokje zien hollen. Bij m'n ouders thuis stikt het ervan bij de vereniging, ik voel mij hier erg alleen. Najah ik zal hier de trend dan maar gaan zettenZag ze geloof wel ook al bij de decathlon.
Rokje??
Met een broekje eronder als in tennisrokje?
Die heb ik nog zat in de kast liggen.
Romyv schreef:Anoli schreef:Ik moet ook echt nog naar de decathlon voor een 3kwart broek voor dagen als vandaag en meer tshirts. Lange broek vind ik nu te warm en m'n rokje te koud. Ik heb hier in Antwerpen nog niemand met rokje zien hollen. Bij m'n ouders thuis stikt het ervan bij de vereniging, ik voel mij hier erg alleen. Najah ik zal hier de trend dan maar gaan zettenZag ze geloof wel ook al bij de decathlon.
Rokje??
Met een broekje eronder als in tennisrokje?
Die heb ik nog zat in de kast liggen.
idinn schreef:Als je het met lopen voelt/echt last van hebt zou ik zeker niet gaan hardlopen. Ook niet rustig een km of 2. Je lichaam geeft niet voor niks aan dat er iets pijn doet. Gewoon even zien wat de fysio zegt is denk het beste. Misschien dat het met een zooltje of iets wel zo is op te lossen
Lein_ schreef:Waarom niet? Je kwelt jezelf onnodig met een lange broek, zeker als het warmer is.
Ik zie er ook niet florisant uit in mijn hardlooprokje (met idd een broekje erin) maar hij zit lekker, dus ik trek 'm gewoon aan!
Gisteren voor het eerst over de 50 minuten heen sinds een lange tijd, 57 minuten gelopen! Zelfs nog wat versnelt en heuvels getraind.
Nu lekker doortrainen over 't uur. Als dat goed blijft gaan, blessurevrij... In Oktober mijn eerste halve marathon