Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zit nu op 8 dagen!
Maar het beheerst mijn leven niet meer en ik ben zo, zo blij dat ik niet meer rook! Ik voel me uiteindelijk veel beter en ik vond het vreselijk om verslaafd te zijn
De eerste weken voelde ik me echt een mislukte junk, ik heb nachten niet geslapen, was niet te genieten etc., maar het gaat over, echt!
Dat was in het begin even een knop omzetten tijdens het stappen, maar ook dat is nu uit mijn systeem. En het gevoel dat ik al 10 maanden helemaal 'clean' ben maakt dat ik vol ga houden
max66 schreef:Ik heb ook zo'n "wattengevoel" in mijn hoofd, herken je dat ook? Ik kan me hierdoor moeilijk concentreren. Het liefst zou ik me ziek melden....
KAN IEMAND ZEGGEN HOE LANG DAT GEVOEL GAAT DUREN?
Denk dat het een week of vier geduurd heeft
Mijn huis is nog nooit zo schoon geweest als toen, maar ook dat gaat weer over (beetje jammer
).
Ik zit pas op dag 5 dus ik word niet vrolijk van dat bericht....
Wel goed dat je al zo ver bent!
).blingpiggy schreef:Ninus: na 10 maanden nog moeilijk hebben??Ik zit pas op dag 5 dus ik word niet vrolijk van dat bericht....
Wel goed dat je al zo ver bent!
Ik dacht ik kom er makkelijk vanaf, niet dus..
Niet echt hoopvol.... Wat is bach bloesem precies?
Heel snel duizelig......
lillytjuh schreef:Als je er nu een opsteekt wordt de duizeligheid alleen maar erger!

en de behoefte om te roken is zo goed als weg. Als ik echt gefrustreerd ben dan is het nog wel lastig, dan is de behoefte aan een peuk echt heel erg. Maar goed, meestal ga ik dan wat anders doen en dan zwakt het wel af.