De 1+1 is een landelijke actie in NL, hoef je niets voor te activeren. Zou even op de site van kruidvat kijken of het ook in België geldt.
Annetje
Geplaatst: 13-04-12 13:33
Dreamydol, dat is toch niet landelijk? Bij mij staat het bij mijn voordeelacties van mijn kruidvatpas namelijk. Ik moet het activeren om er gebruik van te maken. Het staat ook niet in de folder die we gisteren gekregen hebben.
[edit] Als ik kruidvat.nl open, dan komt die actie als pop-up. Raar hoor dat we dan een mail krijgen dat we het moeten activeren voor onze kortingspas?
Dreamybol
Geplaatst: 13-04-12 13:37
De 1+1 zag ik gisteren op tv. Iets met vrijdag de 13 en daarom alle make up vandaag en morgen 1 + 1.
Ik kon met mijn kortingspas 40% korting op alle zennerproducten activeren. Misschien hebben ze te veel make up en de actie maar landelijk gemaakt.
Volgens mij gaat het erom dat als je iets haalt van de 1+1 je met de voordeelpas nog kans maakt op een of ander pakket. De 1+1 actie heeft volgens mij niets te maken met de voordeelpas maar is voor iedereen.
Ben trouwens helemaal blij met mijn nieuwe topcoat, snel hard en nagellak blijft veel langer zitten
DQ, niet voor de 1+1 actie van alle make up. Misschien wel voor een extra winactie die TeSzZz noemt maar zonder pas krijg je vandaag en morgen alle make up 1+1 gratis. Of eigenlijk, 2 dingen halen, 50% korting. Eigenlijk nog beter dus.
Vind jij de nieuwe kleurrijke zomermode ook zo geweldig! Zin in een bijpassend kleurtje make-up bij jouw nieuwe kleurrijke zomer-outfit? Dat kan, want nu 1+1 GRATIS op alle make-up producten. Alle combinaties zijn mogelijk. Als dat niet een extra stimulans is om de nieuwste zomer make-up trends aan te schaffen! En dat is nog niet alles! Want als extraatje maak je automatisch kans op 1 van de 10 MEGA make-up pakketten! Echt MEGA pakketten! LET OP!! Deze aanbieding is alleen geldig op vrijdag 13 en zaterdag 14 april.
Dit stond in de mail van de kruidvat over de voordeelpas.
Dat is dan idd voor de voordeelpas een extraatje, want dat stond idd niet in de winkel. Wel stond er bij elk schap dat het 1+1 gratis was en dan in de kleine lettertjes dat alle combinaties mogelijk waren en er een 50% kassakorting werd berekend. Maar wel gek dat ik die mail dan weer niet heb gekregen. Krijg elke dag een aanbiedingsmail en dan net die weer niet. Maar ik had geen nagellak/make up gekocht, want eigenlijk had ik alles wat ik mooi vond al wel gekocht en om nou te kopen om het kopen ging me weer wat te ver.
Het feestje was echt heel leuk, echt met allemaal nagellak en Stripers en glitters, fimo figuurtjesen stickers en acrylverf. Mijn nagels zijn ook heel mooi nu, felroze met zwarte panterprint.
Ik heb 5 Stripers\Stippers\gewone lakkers gekpcht, je kunt er dus mee Stripen, Stippen, normaal lakken en tekenen. 5 voor 8,- Op Marktplaats en dan zoeken bij 'Restpartij nagellak'
glitterlak Van essence. Wel drama om het eraf te halen. Had mn duim verkloot, dus met remover en een watje aan de gang, maar de glitter trekt het hele watje uit elkaar
Klopt, glitterlak is echt een nachtmerrie om af te halen.. Zelf gebruik ik daar altijd een removerpotje voor, scheelt een hele hoop tijd, en je hebt ook geen last meer van de 'losse' glitters die je anders overal terug vindt.
Meerdere merken, o.a. Essence heeft dat. Leuke nail art trouwens, je hebt me geïnspireerd haha . Ik heb nu een knalgele van NYC op, echt lekker zomers.
Anoniem
Geplaatst: 17-04-12 13:18
Kruidvat eigen merk en Broadway. Staan bij de nepnagels
Ik ben sinds kort begonnen met lakken van de nagels. Maar hoe doe je het nou het beste? Hoe blijf je op je nagel in plaats van op de vinger?
Ik wil vanmiddag een nagellak sessie hebben en heb een basecoat gehaald en zo'n correctiepennetje. Maar ik wil nu een keer nette nagels hebben en niet alsof een klein kind het gedaan heeft
Hoe suf ook, het is idd een kwestie van oefenen. Heb inmiddels bijna nooit meer die correctiepen nodig.
Welke basecoat gebruiken jullie? Heb nu die van de hema, maar heb toch het idee dat de lak dan minder droogt. En ondanks max 4 dagen per week lak en 3 dagen 'bloot' verkleuren mijn nagels alsnog. Niet zo heel erg, maar het stoort mij wel. Maar misschien komt dat ook wel door mijn eigen voorkeur voor donkere nagellak...