HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 22:14

ik zie het al voor me :')

gatverdamme balance _O-

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 22:22

Jeetje!! :oo Wat verschrikkelijk! Ik wens je heel veel sterkte en ik duim heel hard dat het goed komt! :(:)

Bianca70

Re: HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 23:07

Heb net een peebeetje naar je toegestuurd met een linkje voor een megaleuk filmpje, daarvan wordt je heeeel erg vrolijk, echt waar!
Ben benieuwd wat je ervan vindt

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 23:55

Jaaaa!! we gaan ervoor!!!! *\o/*

Vriendin gaat tijdelijk helpen, maar is eigenlijk manege-niveau en dan niet heel hoog hihi :') .
Ze kan dus eigenlijk niet echt zonder les op mn paard hebben we gemerkt. Hij werd duidelijk onzeker en ging ineens schrik-acties doen enzo.. dus vandaag geholpen wat longeren is en dan gaat ze er voorlopig op met les of ff longeren.
Joh.. ik vind betrouwbare hulp al lang even fijn.
Zoek nog steeds een fijne bijrijdster v 2 a 3 dagen. Heb eventueel iemand v over 4 maanden (heeft iets gebroken en mag 4 mnd niets doen), dus eventueel een tijdelijke :o .
Red het redelijk met allemaal inval, maar blijft een heel gedoe.
Vandaag niet bos in geweest. Kan ik niet iedere dag en weekeind is geen goede keuze merkte ik ivm druk in het bos...
Wel buiten geweest dus!

laetitia schreef:
Hoi lieve TS,

Wat heerlijk dat je even het bos in bent gegaan met je paardje. Snap ook dat het daarna even moeilijk werd voor je. Dit wil je nog jaren kunnen doen, die vrijheid voelen en de geur van de bomen opsnuiven. En dat ga je ook doen meid. Je gaat ervoor vechten en wij met jou :j.

Gaat die vriendin ook op je paard rijden voor een paar dagen per week? Dat is super, heb je het nu een beetje opgevangen alle dagen?

Ben je vandaag nog even buiten geweest? Het is echt prachtig weer dus geniet van de zon op je gezicht!

Liefs,
Lae

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 00:04

Goede tip!! Morgen halen/maken! :j
Dank je!!!!!

Kido schreef:
Rijstebrij ook lekker!
Want de rijst die je daarvoor gebruikt is veeeeel kleiner!

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 00:06

Er is zoveel gebeurd..... ze hebben mij als een baksteen laten vallen..
Het is heel moeilijk. Kan ik niet echt antwoord op geven nog.
Heb mn vader wel donderdag even kort naast mn bed toegelaten toen ik wakker aan t worden was.
Kwetste enorm dat ie NU ineens wel wil en zn best doen.. dat DIT eerst moet gebeuren.
Vind het moeilijk om hier verder over te praten eerlijk gezegd..

yvonnedv schreef:
Horse_lover9 schreef:
Moeder heb ik verloren en vader/broer sinds die tijd geen contact mee.
Ze zijn inmiddels wel op de hoogte.

Denk/wil/hoop je dat het contact in deze situatie hersteld wordt?

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 00:08

Misschien moet je dat ook niet allemaal tegelijk doen :(:)

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 00:11

Of tzatziki! Ook best lekker :j Gewoon de komkommer door de knoflookpers ipv klein snijden.

Voor de zoete bite: wat dacht je van die schuimblokken? Grote happen en er blijft gewoonweg in je mond heulemaal niets van over. Smelt helemaal weg en je houdt alleen iets over dat wel door je slokdarm past denk ik :j
Of beschuit heerlijk kauwen en dan voor je het wegslikt een slok thee erbij nemen. Is niet vies, en dan is het ook nog dunner dan een blender het zou kunnen maken. Met smeerkaas desnoods, al is dat wellicht weer wat stroef.
Gaat filet american?

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 00:13

TS.....ik kan helaas niet anders zeggen dan dat jij jouw eigen weg zal moeten gaan vinden wat betreft je familie.
Dat kan inderdaad flink wat kwetsende momenten op gaan leveren.
Maar misschien bedoelen ze het niet zo als het nu op jou overkomt.
Misschien heeft dit ze wakker geschud en zullen ze nu bijtrekken.......

maar ik ken ze niet....alleen jij kan dat inschatten

heel veel; sterkte hier mee ook :(:)

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 00:15

Ik krijg honger van al jullie eet adviezen aan de TS. Ga toch maar de sushi soldaat maken die in de koelkast staat.

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 00:23

@delerium: Tzatziki vind ik wel een goede tip! Enige is dat ik dat vooral lekker vind ergens bij of op haha :o .
Filet American vind ik vies := .
Beschuit geen idee of ik dat durf! Misschien morgen proberen!
Schuimblokken: jakki bah :n
@fransje23: jammer dat je mij niet komt verlossen van t fruitontbijt ~~}>
@AmyII: aardappel junki? Noooit van gehoord :wow:
@Kelszz_: aaah weer bijgelezen? Moooi!! Nee, t meeste is best vies gepureerd of ziet er vies uit :r
@balance: als je de deksel nou vergeet dan?? Rennen?? Of duiken? (als t tegen t plafon schiet) _O-

Dag was wel prima. Ben naar stal gegaan en heb beetje voorgedaan wat longeren is en hoe t beetje veilig gebeurt (niet lijn op de grond etc). Daarna heeft vriendin hem nog even een zadel opgedaan en heeft ze wat gestapt.
Eenmaal thuis uitgerust een tijdje en daarna kwam er een vriendin eten.
Helaas weinig eetlust, maar 2u later nog rest van t bordje opgegeten :j .
Weinig speciaals dus.
Was wel erg lekker buiten! :D
Nu denk ik maar proberen te slapen.
Morgen bellen om er achter te komen hoe lang ik uberhaupt mn normale inkomen ga behouden..

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 00:24

_O-
balance schreef:
Ik krijg honger van al jullie eet adviezen aan de TS. Ga toch maar de sushi soldaat maken die in de koelkast staat.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 00:27

Wat is ziek zijn toch ook vreselijk onhandig... Komt zoveel meer bij kijken dan alleen maar de ziekte. De rest gaat ook door... Ik hoop dat je morgen goed bericht krijgt mbt lengte behoud van je inkomen :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 00:31

TS: Misschien moet je al het gepureerde eten op de foto zetten en hier delen :)) Hebben wij ook wat om mee te bekijken ;)

Ik weet niet of het kan, maar misschien zo nu en dan een stophoestsnoepje? Smelt best goed in je mond en geeft toch weer een beetje 'smaak'.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 00:31

Hm, gekruide gepureerde kikkererwten met tzatziki :9 Nog even zo en je hebt allemaal eters over de vloer :=
(en nee, kikkererwtjes zijn niet vies als je ze goed klaarmaakt. Zoek eens naar "dahl"-recepten bijvoorbeeld voor opties)

Is broccoli eetbaar voor je? Niets is lekker als het overkookt is maar broccoli wordt wel vrij snel erg zacht en kun je in theorie prima tot een juiste consistentie kauwen.

En iets met dat elluk nadeel een voordeel hebt: als het straks weer voorjaar is en de mussen knallen weer van het dak is het smoothietijd! :9 Kiwi, ijs, appelsap, nog meer sap, ijsklontjes, blender, YUM! Alle ingredienten te vervangen door willekeurige andere ingredienten natuurlijk :j

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 00:37

delerium schreef:
En iets met dat elluk nadeel een voordeel hebt: als het straks weer voorjaar is en de mussen knallen weer van het dak is het smoothietijd! :9 Kiwi, ijs, appelsap, nog meer sap, ijsklontjes, blender, YUM! Alle ingredienten te vervangen door willekeurige andere ingredienten natuurlijk :j

Dat is bijna nog leuker zonder deksel :j . Inderdaad TS, de tagiatelli hing aan het plafond. Hearsay hoor, maar dan nog wel leuk :D.
Gevalletje 'oepsie'.

Fijn dat het goed ging met je vriendin. Zo met longeren is eigenlijk toch altijd nog het beste om te beginnen, en grondwerk. Ik wilde dat ik jullie weer had zeg.. hier is het brrr....

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 08:25

OMG ik kan dit topic echt niet bijhouden.... moet zoveel bij-lezen. das niet gezond meer

*gaat aan de slag

jua32

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 08:42

Heel veel sterkte en kracht wil ik je toewensen.

Mvg Juanita.

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 08:50

Heb ook effe bijgelezen...wat een hoop berichten zeg...fantastisch dat er zoveel "Bokkers" aan je denken!!
Heerlijk gevoel hé als je buiten geweest bent, je voelt je een heel ander mens...het geeft je energie en tegelijkertijd ben je toch moe.
Komt wel goed met je paardje, als hij al wat aandacht krijgt is ook al wat...beter dan niks, denk ik dan altijd :(:)

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 08:59

Horse_lover9 schreef:
Er is zoveel gebeurd..... ze hebben mij als een baksteen laten vallen..
Het is heel moeilijk. Kan ik niet echt antwoord op geven nog.
Heb mn vader wel donderdag even kort naast mn bed toegelaten toen ik wakker aan t worden was.
Kwetste enorm dat ie NU ineens wel wil en zn best doen.. dat DIT eerst moet gebeuren.
Vind het moeilijk om hier verder over te praten eerlijk gezegd..

Ik kan me helemaal voorstellen wat je bedoelt, zoals je misschien wel begrepen hebt ben ik zelf ook in de lappenmand en een zus waar ik al drie jaar geen contact meer mee had hing ineens weer aan de telefoon. Zo dubbel!!!

Maar als je vader NU zijn best niet voor je wil doen wanneer dan wel? Ik hoop voor je dat jullie hier een weg in kunnen vinden.

Kismetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 09:03

Hier word ik stil van en kan niks anders zeggen dan heel erg veel sterkte in deze onzekere tijd..ben zelf net 31 geworden..
Ik blijf je volgen! nogmaals sterkte..

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 09:03

goedemorgen TS.

dat je maar weer een "zonnige" dag mag hebben vandaag :j

en een graad of 20, dat is voor ons ook gelijk lekker :D

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 09:31

Horse_lover9 schreef:
Zal ik doen..
Oooh.. ik zou een moord doen om op iets te kunnen knabbelen.. volkoren wasa met jonge kaas??!! :o
*stelt zich voor hoe dat er in de blender uitziet en merkt dat de tranen even gestopt zijn...

:r

S123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 09:41

goedemorgen, een beetje goed geslapen?

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 10:31

Goedemorgen! Eindelijk los van 1x wakker 8 uurtjes gemaakt in mijn bedje.
Had net een heeel verhaal getypt hier en klikte tussendoor op iemand dr profiel poef.. weg tekst :-(.
@vuurneon : ja inderdaad.. zo even bellen!!!
@Winged : weet je zeker dat je nog eetlust hebt na t zien van mijn gepureerde eten? Getsieeee!!!
@delerium : heb kikkererwten niet zo lang voor t eerst echt goed geproefd in en was lekker klaargemaakt. Vind ik dus wel een goede tip! Had het toen op een stukje stokbrood.. maar zonder smaakt vast ook wel.
Ga ik een keer proberen!
Broccoli: ook goed idee!
Vriendin gisteren had ook een tip: bloemkool-stamppot. Ga ik morgen proberen denk ik. Goed ter afwisseling van de andijvie en boerenkool.
Smoothie's: mjammieee!! Kost wel veel tijd=energie. Maak weinig klaar merk ik..
@balance : Hahaha.. foto's van de aan t plafond hangende tagliatelle??? De deksel van de blender is zoek, dus dat wordt steeds braaf een bordje er op doen!
*stuurt een deel van het zonnetje door naar balance
@tita : ooh jeetje.. succes hahaha...
@ jua32: dank je wel! Zag wat je voor werk doet in je profiel. Ga ik ook eens naar informeren... (thuiszorg). Af en toe iemand die in huis komt helpen is nogal prijzig, dus wellicht kan ik dat deels vergoed krijgen??
@iana : buiten zijn is altijd heerlijk ja. Vooral als je gewend bent iedere avond na werk en iedere weekeind-dag bijna buiten bij paarden te zijn! Heb de afspraak met alle inval en verzorgster dat ik altijd mag komen, maar ik sta niet 'ingepland'. Ik ga dus niet mesten of echt rijden etc.. dat gaat gewoon niet lukken. Daarom is het nu wel fijn dat het dan laagdrempeliger is om te gaan. ik hoef niets..
Paard doet veel minder dan als ik hem zelf rij of longeer, maar hij krijgt aandacht, een schone stal en beweging. Buurvrouw van stal verder laat de paarden ook samen vaak even los en soms ook rennen. Verder is hij een allemans-vriend dus blij met iedereen die lief tegen hem doet.
Wat een heerlijk dier ook he?!
@yvonnedv : ja.. heel dubbel! Had mijn vader en broer na t overlijden v mn broer juist hard nodig.. dus ineens stond ik er helemaal alleen voor! Hij wil nu alles voor mij doen overigens... maar er is zoveel kapotgemaakt. Al wil ik.. ik kan niet.. toelaten doet pijn en niet toelaten ook. Moeilijk..
Sterkte daar meis!!!!!!
@Kismetje : dank je wel meis..
@quartel : wauw.. 20 graden?? En inderdaad zonnig. Die regenachtige dagen zijn zo deprimerend.. hier hebben we meer van nodig!!!

Vanmiddag mijn bijrijdpaardje even knuffelen. lang verhaal.. maar die heb ik ook nog.
Zou binnenkort beginnen met starten..
Gelukkig is de eigenaresse inmiddels een hele goede vriendin en ze heeft nu 2x p week een vriendin die longeert en heeft niet de intentie om mij 'te vervangen'. Hoop dat dat zo blijft, want ben dol op dat dier en wil zoooo graag starten met dr als ik mij weer goed voel!!! Gewoon in de b overigens hahaha.
Beetje hobbelen, met of zonder punten.

*gaat even de achterstallig niet-beantwoordde pb's doen!!
Laatst bijgewerkt door Horse_lover9 op 16-01-12 10:34, in het totaal 1 keer bewerkt