gatverdamme balance

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laetitia schreef:Hoi lieve TS,
Wat heerlijk dat je even het bos in bent gegaan met je paardje. Snap ook dat het daarna even moeilijk werd voor je. Dit wil je nog jaren kunnen doen, die vrijheid voelen en de geur van de bomen opsnuiven. En dat ga je ook doen meid. Je gaat ervoor vechten en wij met jou.
Gaat die vriendin ook op je paard rijden voor een paar dagen per week? Dat is super, heb je het nu een beetje opgevangen alle dagen?
Ben je vandaag nog even buiten geweest? Het is echt prachtig weer dus geniet van de zon op je gezicht!
Liefs,
Lae
yvonnedv schreef:Horse_lover9 schreef:Moeder heb ik verloren en vader/broer sinds die tijd geen contact mee.
Ze zijn inmiddels wel op de hoogte.
Denk/wil/hoop je dat het contact in deze situatie hersteld wordt?
delerium schreef:En iets met dat elluk nadeel een voordeel hebt: als het straks weer voorjaar is en de mussen knallen weer van het dak is het smoothietijd!Kiwi, ijs, appelsap, nog meer sap, ijsklontjes, blender, YUM! Alle ingredienten te vervangen door willekeurige andere ingredienten natuurlijk
Horse_lover9 schreef:Er is zoveel gebeurd..... ze hebben mij als een baksteen laten vallen..
Het is heel moeilijk. Kan ik niet echt antwoord op geven nog.
Heb mn vader wel donderdag even kort naast mn bed toegelaten toen ik wakker aan t worden was.
Kwetste enorm dat ie NU ineens wel wil en zn best doen.. dat DIT eerst moet gebeuren.
Vind het moeilijk om hier verder over te praten eerlijk gezegd..