Ik ben allergisch voor nikkel en om die reden ben ik begonnen met het oprekken van mijn oorlellen, nu heb ik vooral houten en benen sieraden.

Trouwens skindivers zijn anders dan DA's, ik zoek ff plaatje op

Gevind:

Skindivers zijn de kleintjes
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TurtleLove4 schreef:Heb m'n vorige 1,5 maand laten zitten dus te snel ga ik denk ik niet, en ik heb het in de douche gedaan! Het brandt nu nog steeds wat, maar dat lijkt me normaal ?
Authentic schreef:Hm in theorie zou het dan wel kunnen, maar je hoort op de kleine maten wel vaker dat ze tussenmaatjes pakken, beter zo dan dat je je oor verknoeit.
Het kan daarna wel gevoelig zijn ja
TurtleLove4 schreef:Hmmm balen! Heb zo lang op m'n tapers moeten wachten, nu kan ik nog wat wachten![]()
Zou het ook niet helpen als ik m'n taper gewoon halverwege wat laat zitten? Dan is ie zogezegd ook een maat kleiner toch ?
Sorry voor al mijn vragen, maar ik baal echt
idinn schreef:Ik zit nu op 5mm en heb een aantal nieuwe liggen van 6mm (die er niet in willen). Zit nu te twijfelen om bij aop de steel pincher te bestellen. En dan daarmee naar 6mm te gaan. Ik krijg de nieuwe namelijk in, tot ik blijf steken op de plek waar de o-ring hoort. Dat is dan natuurlijk opeens smaller.. dus denk dat ik op die manier ze wel vrij snel kan wisselen. Die van 5mm heb ik al een jaar of 2-3 als het niet langer is.
Goed idee of iemand een beter idee?
Mijn ene navelpiercing die bijna volledig was uitgegroeid geneest trouwens erg netjes. Ga daar over een poosje denk niet veel meer van terug zien. Alleen de rechter alleen erin ziet er wat vreemd uit
Eva_D schreef:.
Maar m'n oorbelgaatjes zijn niet gelijk! Ik heb ze al vanaf kind en de 1 zit hoger dan de andere, met normale oorbellen valt dat niet zo op maar is het zo dat dat steeds meer op gaat vallen omdat je dat met stretchen zegmaar uitvergroot? Beetje rare vraag misschien maar wie weet heeft iemand hetzelfde.
Alvast bedankt!
Sterre schreef:Warbling, ik ben een huilebalk eerste klas, maar het deed bij mij absoluut geen pijn
!
Het sneetje voelde aan als de krab van een kat.