[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 01:44

Hahaha je broertje heeft ze gezet voor een knikkerzak? _O- Wat was de reactie van moeders? :P

Ik ben allergisch voor nikkel en om die reden ben ik begonnen met het oprekken van mijn oorlellen, nu heb ik vooral houten en benen sieraden. :j

Trouwens skindivers zijn anders dan DA's, ik zoek ff plaatje op :)

Gevind:
Afbeelding

Skindivers zijn de kleintjes

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 02:09

Ja, mooi hè :D ! We zijn nu 47 (ik) en 44 (broertje) en we hebben het er nog wel eens over :+ .
Mijn moeder heeft het heel lang niet in de gaten gehad dat ik er een tweede gaatje bij had; volgens mij was ik iets van 16 toen ze het zag en toen ze hoorde dat broerlief het voor een zak knikkers had gedaan, kon ze er wel om lachen.

Ahh, ik dacht dat zo'n skindiver hetzelfde was :o , weer wat geleerd :) !
Ik heb van jouw plaatje die rechtse en zo ziet het er bij mij uit ;) .

Authentic

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 02:17

_O-

Ziet er netjes uit :j

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 10:31

TurtleLove4 schreef:
Heb m'n vorige 1,5 maand laten zitten dus te snel ga ik denk ik niet, en ik heb het in de douche gedaan! Het brandt nu nog steeds wat, maar dat lijkt me normaal ?

Nee dat is niet normaal. Stretchen hoort geen pijn te doen.

Authentic schreef:
Hm in theorie zou het dan wel kunnen, maar je hoort op de kleine maten wel vaker dat ze tussenmaatjes pakken, beter zo dan dat je je oor verknoeit. :j

Het kan daarna wel gevoelig zijn ja

Inderdaad tussenmaten zijn aan te raden.

TurtleLove4 schreef:
Hmmm balen! Heb zo lang op m'n tapers moeten wachten, nu kan ik nog wat wachten :Y)
Zou het ook niet helpen als ik m'n taper gewoon halverwege wat laat zitten? Dan is ie zogezegd ook een maat kleiner toch ?
Sorry voor al mijn vragen, maar ik baal echt :P

Nee een taper moet je niet laten zitten, vooral niet voor een nacht.
Tapers gebruik je om direct naar een andere maat te stretchen, lukt dit niet of gaat het stroef dan NIET doen en terug naar vorige maat.

Neem dan een tussenstap om je oren niet te verkloten.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 11:10

Hoe zetten ze die dermal anchors eigenlijk? :')

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 11:15

Met een dermal punch maken ze een klein gaatje in je huid, dan wordt de huid laag eronder beetje losgemaakt (Bij mij met een naald) en daarna wordt dat onder je huid geplaatst.

Kijk op youtube voor videos erover.
Afbeelding

Bij mij is het via plaatje 3 gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 11:34

Ik zit nu op 5mm en heb een aantal nieuwe liggen van 6mm (die er niet in willen). Zit nu te twijfelen om bij aop de steel pincher te bestellen. En dan daarmee naar 6mm te gaan. Ik krijg de nieuwe namelijk in, tot ik blijf steken op de plek waar de o-ring hoort. Dat is dan natuurlijk opeens smaller.. dus denk dat ik op die manier ze wel vrij snel kan wisselen. Die van 5mm heb ik al een jaar of 2-3 als het niet langer is.

Goed idee of iemand een beter idee?

Mijn ene navelpiercing die bijna volledig was uitgegroeid geneest trouwens erg netjes. Ga daar over een poosje denk niet veel meer van terug zien. Alleen de rechter alleen erin ziet er wat vreemd uit :)

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 13:47

Ik kom even binnenvallen met een vraag hoor.

ben ook begonnen met stretchen =D
Ik zit nu op 1.6mm en doe het lekker rustig aan met veel tussenmaatjes.
Maar m'n oorbelgaatjes zijn niet gelijk! Ik heb ze al vanaf kind en de 1 zit hoger dan de andere, met normale oorbellen valt dat niet zo op maar is het zo dat dat steeds meer op gaat vallen omdat je dat met stretchen zegmaar uitvergroot? Beetje rare vraag misschien maar wie weet heeft iemand hetzelfde.
Alvast bedankt!

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 13:51

idinn schreef:
Ik zit nu op 5mm en heb een aantal nieuwe liggen van 6mm (die er niet in willen). Zit nu te twijfelen om bij aop de steel pincher te bestellen. En dan daarmee naar 6mm te gaan. Ik krijg de nieuwe namelijk in, tot ik blijf steken op de plek waar de o-ring hoort. Dat is dan natuurlijk opeens smaller.. dus denk dat ik op die manier ze wel vrij snel kan wisselen. Die van 5mm heb ik al een jaar of 2-3 als het niet langer is.

Goed idee of iemand een beter idee?

Mijn ene navelpiercing die bijna volledig was uitgegroeid geneest trouwens erg netjes. Ga daar over een poosje denk niet veel meer van terug zien. Alleen de rechter alleen erin ziet er wat vreemd uit :)

Ik denk dat het idd slim is het met een pincher of taper te proberen want die lopen mooi glad taps toe. Want als je 5mm al zo lang hebt zou de stap niet z'n probleem moeten zijn denk ik.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 14:54

Eva_D schreef:
.
Maar m'n oorbelgaatjes zijn niet gelijk! Ik heb ze al vanaf kind en de 1 zit hoger dan de andere, met normale oorbellen valt dat niet zo op maar is het zo dat dat steeds meer op gaat vallen omdat je dat met stretchen zegmaar uitvergroot? Beetje rare vraag misschien maar wie weet heeft iemand hetzelfde.
Alvast bedankt!

Het gaat wel opvallen als je groter gestretched heb.

Helaas is dat niet goed te corrigeren, ook niet met stretchen. Het enige wat je zou kunnen doen is die dicht laten groeien en opnieuw laten prikken als er echt een heel groot verschil in zit. Of het ene gaatje met scalpellen (snijden) wat gelijker laten corrigeren.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 15:37

Ah oke! Thanks Myryana! Zal als ik vanavond thuis ben uit stage even Youtuben :j

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 16:11

Warbling, ik ben een huilebalk eerste klas := , maar het deed bij mij absoluut geen pijn :) !
Het sneetje voelde aan als de krab van een kat.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 16:44

Dermal anchors zetten is inderdaad niet pijnlijk. Ik laat er alleen niet meer 5 tegelijk zetten (iig niet op mijn borst :/) want dat was toch best wel pittig vond ik.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 17:00

Dermals gaan erg snel, vooral als ze gepuncht worden. :)
Toen ik er 28 kreeg zaten ze er zo in! vond het ook sneller dan een gewone surface.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 17:23

Myryana schreef:
Ik laat er alleen niet meer 5 tegelijk zetten (iig niet op mijn borst :\ ) ....

Red_Savage schreef:
...Toen ik er 28 kreeg zaten ze er zo in! ...

Ik heb er eentje en dat vond ik al reuze stoer van mezelf := ...

:')

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 17:39

Ben je ook hoor. :(:)

:D

haha nee echt. Omdat ze gepuncht werden kon je ze heel makkelijk allemaal achter elkaar "steken." De dermals zelf zaten al in de tangen dus die konden er zo achter elkaar ingeploept worden. :D

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 17:42

Ik heb al heel lang een bult bij mijn tragus zitten, heb dus niet echt het idee dat die van plan is om nog weg te gaan, kan dat kloppen? -O-

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 17:58

Hangt er van af wat voor bult het is. Is je staafje lang genoeg? :)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:08

Sterre schreef:
Warbling, ik ben een huilebalk eerste klas := , maar het deed bij mij absoluut geen pijn :) !
Het sneetje voelde aan als de krab van een kat.

:D :D

Ik was niet van plan er te laten zetten hoor! Vroeg het me gewoon af :+
Maar toch bedankt, mocht ik het ooit toch van plan zijn zal ik het onthouden.. :D

maar.. 28.. :wow:

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:11

Ja ik vind het knap dat je door die 28 heen gezeten heb RS, ik was het na die 5 echt beu xD En bij jou waren ze ook nog maar tijdelijk.. pff..

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:14

Ja, ik vond het verwijderen erger. Die dingen groeien zo snel vast! Op het eind van de dag konden ze eruit, maar het was wel even trek werk. -O-

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:20

Myryana: m'n tunneltje zit er nu in, helemaal geen problemen meer gehad :) Heb gewoon mijn taper eruit gehaald omdat ik er inderdaad niet wou mee slapen, en kreeg m'n tunnel zonder enige moeite in Dat het brandt is trouwens wel normaal lees ik overal, pijn is dan weer fout

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:25

Goed om te horen Turtlelove4 :)

RS: Ja verwijderen vond ik ook geen leuk geintje toen ze dat bij mij in het ziekenhuis deden. Eentje had ik door een piercer in Düsseldorf laten verwijderen want die stak een beetje uit en toen had ze hem alleen beet gepakt en gaf een ruk eraan en los. Toen had ik wel een ouch momentje xD

Ik wil mijn hersplit eigenlijk zo snel mogelijk plannen... maar kan nu echt slecht.. wss moet ik weer wachten tot November ofzo.. *mopper*

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:28

Is je split terug vastgegroeid dan ?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:36

Ik heb nog een heel klein beetje een split, ben gezegend met snelle genezing lol.
Dus niet volledig maar hij is wel kleiner dan als hij was... jammer genoeg :(