Sauna liefhebbers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 08:01

Ben nu onderweg naar de Veluwse Bron :D

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 08:14

Anthea schreef:
Ben nu onderweg naar de Veluwse Bron :D

Oehhhh lekker, geniet ervan!!

Anoniem

Re: Sauna liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 08:30

Vriend is zijn zwembroek vergeten :( :( :(
Klootzak, had t m nog verteld :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:05

:') wel gelukt nog?

Ik ga vanavond met tape de sauna in.. Bij de sportschool.. Gok dat ik hem daarna moet
Vervangen

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 17:48

met 2 weken hebben we een vakantiehuis in de ardennen geboekt, even weekendje uitrusten met de familie, uiteraard met sauna erin :D

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 23:57

Fijn fijn, iedereen aan de sauna :j

Ik ga er niet zo veel meer in, 't is ondertussen al warm genoeg buiten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 08:45

Nou, we zijn nog snel langs de Hema gereden in Epe ofzoiets :') maar was heerlijk! We hoefde maar 1 sauna te delen met een ander stel. Hotstone massage was geweldig, again! Hamam vond ik verschrikkelijk, kreeg zeep in m'n neus en ogen :') en vond het af en toe een beetje te veel afkoelen als ze zeep klaar moest maken oid. Wel super zachte huid nu :D had alleen verwacht dat de veluwse bron groter was. Oh, en mensen die praten in stilte ruimtes, verschrikkelijk.. En rare geluiden maken want "dat klinkt hier zo grappig". Kruidenbad en dat turkse? Bad was dus niet echt relaxing, zoooo jammer.. Wel echt leuke dag gehad, heerlijk gegeten en wezen slapen bij Bij Dekkers. :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 12:16

Ik heb echt weer zin in de sauna, lekker naakt zonnen :D
Maar moet nog even wachten haha, studie gaat even voor. Misschien over 2 week :j

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 12:22

Ik ga Goede vrijdag naar de sauna in Lunteren.
Mensen die daar ervaring mee hebben?
Laatst bijgewerkt door x_Anne_x op 28-03-12 12:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 12:24

Ik :j die in Lunteren was de eerste publieke sauna waar ik naartoe ging, kleinschalig maar wel goed voorzien. Neveldouche <3

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 12:26

Ben benieuwd :D
Helft van de prijs dus dat scheelt mooi weer :D
Alleen beetje uit de route :')

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 16:26

Anthea schreef:
Nou, we zijn nog snel langs de Hema gereden in Epe ofzoiets :') maar was heerlijk! We hoefde maar 1 sauna te delen met een ander stel. Hotstone massage was geweldig, again! Hamam vond ik verschrikkelijk, kreeg zeep in m'n neus en ogen :') en vond het af en toe een beetje te veel afkoelen als ze zeep klaar moest maken oid. Wel super zachte huid nu :D had alleen verwacht dat de veluwse bron groter was. Oh, en mensen die praten in stilte ruimtes, verschrikkelijk.. En rare geluiden maken want "dat klinkt hier zo grappig". Kruidenbad en dat turkse? Bad was dus niet echt relaxing, zoooo jammer.. Wel echt leuke dag gehad, heerlijk gegeten en wezen slapen bij Bij Dekkers. :)

Ben je ook wel binnen boven en beneden geweest? Dit waren mijn vriend en ik de vorige keer vergeten :')

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 21:27

Oewwwwww ik ga 6 april naar Elysium :D

Clausch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 23:20

Vind je het niet eng om helemaal bloot te gaan in de sauna?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 23:36

Nee, iedereen is er bloot :D

Clausch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 23:46

Ja, juist daarom. Een vriendin van me probeert me mee te krijgen, ze heeft het me kado gegeven voor me verjaardag, maar ik weet het nog niet hoor.
Ze wil zaterdag gaan, heb vanavond al op internet gesurft of het wel bloot moet en zo.
Vinden jullie het niet erg dat iedereen alles kan zien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 23:50

Niet iets wat anderen niet hebben toch? :P

Clausch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 23:57

Dat is dan ook wel weer waar en blootlopen is ook best lekker, maar ik vind het toch wat privé.
Weet ook echt niets van sauna eigenlijk. Zat we dit stukje over naakt en sauna of zo te lezen, maar vind het toch wel raar. blootlopen als mannen en vrouwen door elkaar.
Is het zo dat mensen alles bij je zien? Of valt het mee?

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 00:12

Ik kan me nog goed herinneren dat ik het de eerste keer ook erg eng vond.
Ik riep altijd dat ik NOOIT naakt zou gaan bij andere mannen in een sauna. Vriendin heeft me overgehaald en ik was eigenlijk na 10 min al wel gewend met al die andere mensen. En nu vind ik het heerlijk.
Je kan als je van sauna na sauna loopt je handdoek wel omslaan maar in de sauna zit je toch echt helemaal naakt, dus jah, andere mensen kunnen alles bij je zien en jij ook bij hun.
Je moet het eigenlijk gewoon proberen, dan weet je in ieder geval zeker of je het wat vind en misschien zeg je wel dat het allemaal wel mee viel ;) Soms kijken andere mannen wel is snel maja, als je als groepje meiden van 24 binnen komt en verder zijn er oudere vrouwen dan snap ik dat ook wel weer :D En ziezo ga je in de sauna echt geen mannen tegen komen die op een manier naar je kijken alsof ze wat willen. Die zitten daar dan niet op de goeie plek.

Clausch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 00:24

Nee, ok, maar ik vind het best wel eng. Vind dat plekje tussen mijn benen best wel privé.
Die vriendin zei dat je dat toch niet goed ziet in de sauna, maar ik betwijfel dat als je er naakt rondloopt.
Als ik die foto zie op die site van die link die ik net plaatste en ik hoor dus dat je op een handdoek zit en zo en soms ligt, dan kan je dus alles zien.
Hebben jullie er helemaal geen problemen mee dat andere mannen ieder flubbeltje daar kan zien?

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 01:46

Even terugkomend op Lunteren: zijn net dinsdag geweest.
Heerlijk!, niet zo groots, heel gemoedelijk.. kortom genieten.. Enneh in het restaurant zijn de uitsmijters de moeite waard..

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 06:48

Clausch, in de sauna is het licht erg minimaal over het algemeen, dus er valt weinig te zien
Verder hebben de meeste mensen hun ogen dicht, dus dat is ook weer een meevaller voor je :)

En als je het dan nog vervelend vindt, dan kun je evt ook je handdoek als rokje gebruiken
Al denk ik wel dat je daarmee juist de aandacht op jezelf vestigt, want dan ben je degene die het anders doet en dus opvalt

Echt meid, gewoon lekker gaan :j ik heb heel veel vriendinnen in het saunaleven geintroduceerd en die waren er allemaal binnen 10min aan gewend
Mensen komen er voor hun rust, voor het genieten van de sauna's en baden en die gaan hun tijd echt niet besteden aan het bestuderen van jouw vagina :n
Dat doe jij toch ook niet bij iemand anders? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 07:42

Bovendien wil een man dat ook niet, hoe beschamend zou het zijn als zn pieletje groeit in de sauna :D

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 08:14

Jans schreef:
Bovendien wil een man dat ook niet, hoe beschamend zou het zijn als zn pieletje groeit in de sauna :D

_O-

Ik heb mn man in het begin ook echt mee moeten slepen, hij was als de dood dat ie een erectie zou krijgen, of dat ie door iedereen bekeken zou worden. Ik heb hem toen overgehaald om mee te gaan, en dan ergens waar we geen bekenden zouden tegenkomen. Onder het mom van "die mensen zie je toch nooit meer". Hij vond het héérlijk, in het begin deed ie na de sauna heel snel zn handdoek weer om, en bij voorkeur ook meteen zn badjas al aan, maar ook daar was ie snel klaar mee :) En toen we toch een bekende tegenkwamen, vond ie het al helemaal niet zo erg meer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 11:45

Enige waar ik niet zo goed tegen kan is meisjes die zichzelf zo mooi vinden die puur voor de aandacht gaan en pronken met hun lijf en dan vooral voor mijn vent zn neus.. Gelukkig doet dat hem helemaal niks.. Fluistert dan in mn oor: wat een barbies, jij bent veel mooier <3