Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nueve schreef:Ohh haha, ja sorry, dit was een beetje onduidelijk! Ik bedoel idd haar eigen foto
Zwitsal schreef:Ik denk dat je je niet moet verkijken op dat kapsel hoor.. Als je het echt elke ochtend zo wilt krijgen zal je met een hoop stylingproducten en een stijltang aan de gang moeten denk ik. Is inderdaad ook een heel kort kapsel.
Zoek anders eens in mijn berichten in dit topic, volgens mij heb ik een keer een foto geplaatst (of gereageerd op een reactie met die foto) van een kapsel van een meisje met bruin haar, aan de bovenkant heel vol en met laagjes en een schuine pony geloof ik , en aan de onderkant heel erg uitgedund. Misschien dat je dat plaatje wat vindt? Dan hou je wel je lengte namelijk![]()
Ik ben er net achter dat ik 1 ding niet moet/kan doen met mn korte koppie wat ik met mn lange haren wel kon: met nat/vochtig haar gaan slapen. Met mn lange haar zat er dan de volgende ochtend gewoon wat meer krul in. Maar mn korte haar staat nu echt recht overeind en piekt alle kanten op.. Hoe ga ik dit nu weer goed krijgen? :p
Zwitsal schreef:Hm nee wel een tijdje (3 maanden ofzo?) Terug dat ik die foto geplaatst heb. Als ik weer op een computer zit straks zal ik m wel even zoeken, zit nu op mn mobiel :p
Het is wel een beetje een apart kapsel hoor.. Dus kan ook dat je t echt afschuwelijk vindt haha