Haar/Haarverf deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cadaz

Re: Haar/Haarverf deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 11:12

oooow je bedoeld het kapsel wat ze nu heeft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 11:13

Ohh haha, ja sorry, dit was een beetje onduidelijk! Ik bedoel idd haar eigen foto :)

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 11:14

Ik denk dat je je niet moet verkijken op dat kapsel hoor.. Als je het echt elke ochtend zo wilt krijgen zal je met een hoop stylingproducten en een stijltang aan de gang moeten denk ik. Is inderdaad ook een heel kort kapsel.
Zoek anders eens in mijn berichten in dit topic, volgens mij heb ik een keer een foto geplaatst (of gereageerd op een reactie met die foto) van een kapsel van een meisje met bruin haar, aan de bovenkant heel vol en met laagjes en een schuine pony geloof ik , en aan de onderkant heel erg uitgedund. Misschien dat je dat plaatje wat vindt? Dan hou je wel je lengte namelijk :j

Ik ben er net achter dat ik 1 ding niet moet/kan doen met mn korte koppie wat ik met mn lange haren wel kon: met nat/vochtig haar gaan slapen. Met mn lange haar zat er dan de volgende ochtend gewoon wat meer krul in. Maar mn korte haar staat nu echt recht overeind en piekt alle kanten op.. Hoe ga ik dit nu weer goed krijgen? :p

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 11:15

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 11:17

Die laatste is mooi zeg! <3 Ik heb een vrij rond hoofd, zou dat staan?

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 11:21

Heb je een foto?

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 11:22

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 11:24

Die liet ik ook zien :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 11:25

Ik heb echt meeega steil haar! Dus die tweede kan helaas niet.

Zal vanmiddag kijken voor foto, moet nu naar college yay!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 11:31

Ah oke, 2e kwam wel meer overeen met de haarstijl van carolandruud, dus ik dacht dat jij ook een beetje een slag erin hebt.
Stijl haar is wel leuk :j als je dan bijv veel lagen erin knipt dat zie je dat tenminste haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 11:33

Nou ja, met laagjes krijg ik wel sneller een soort slag erin, maar dat is dan zeg maar alleen bij de haarpunten! Dus laagjes is dan op zich wel leuk :j

CarolandRuud

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 11:36

Zwitsal schreef:
Ik denk dat je je niet moet verkijken op dat kapsel hoor.. Als je het echt elke ochtend zo wilt krijgen zal je met een hoop stylingproducten en een stijltang aan de gang moeten denk ik. Is inderdaad ook een heel kort kapsel.
Zoek anders eens in mijn berichten in dit topic, volgens mij heb ik een keer een foto geplaatst (of gereageerd op een reactie met die foto) van een kapsel van een meisje met bruin haar, aan de bovenkant heel vol en met laagjes en een schuine pony geloof ik , en aan de onderkant heel erg uitgedund. Misschien dat je dat plaatje wat vindt? Dan hou je wel je lengte namelijk :j

Ik ben er net achter dat ik 1 ding niet moet/kan doen met mn korte koppie wat ik met mn lange haren wel kon: met nat/vochtig haar gaan slapen. Met mn lange haar zat er dan de volgende ochtend gewoon wat meer krul in. Maar mn korte haar staat nu echt recht overeind en piekt alle kanten op.. Hoe ga ik dit nu weer goed krijgen? :p

Dat vrees ik dus ook.
En als ik ergens geen zin in heb is het wel om lang voor de spiegel te staan.
Ik heb er een hekel aan om vroeg uit mijn bed te moeten :+

Weet je ook toevallig waar die foto ongeveer staat...? :o

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 11:40

Hm nee wel een tijdje (3 maanden ofzo?) Terug dat ik die foto geplaatst heb. Als ik weer op een computer zit straks zal ik m wel even zoeken, zit nu op mn mobiel :p
Het is wel een beetje een apart kapsel hoor.. Dus kan ook dat je t echt afschuwelijk vindt haha

CarolandRuud

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 11:52

Zwitsal schreef:
Hm nee wel een tijdje (3 maanden ofzo?) Terug dat ik die foto geplaatst heb. Als ik weer op een computer zit straks zal ik m wel even zoeken, zit nu op mn mobiel :p
Het is wel een beetje een apart kapsel hoor.. Dus kan ook dat je t echt afschuwelijk vindt haha

Oke, als je dat zou willen doen =)
36 pagina's zijn heel wat om door te spitten
als je niet weet waar de foto ongeveer staat
en weet hoe hij er uit ziet :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 12:00

Als je zoekt op Haar/Haarverf deel 4 en dan auteur Zwitsal krijg je alleen haar reacties, dan zijn het maar 4 pagina's :)

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 12:00

Hm ik heb gekeken maar hij staat niet in dit topic en niet in het vorige.. Terwijl ik zeker weet dat ik het er met een andere bokster ergens in een topic over gehad heb..
We vonden t namelijk allebei een heel gaaf kapsel..
Kan straks nog kijken of ik m op mn computer of op internet terug kan vinden maar anders weet ik t ook niet..
(Als je trouwens bij een berichtje rechts boven klikt op 'geplaatst', naast de tijd waarop t berichtje geplaatst is zeg maar, dan krijg je alle berichten van die gebruiker in dat hele topic onder elkaar te zien, dan hoef je niet al die pagina's door te spitten :p)

Edit: ik heb m nog wel op mn oude telefoon staan, alleen daar zit geen simkaart meer in dus even kijken of ik m er af kan krijgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 12:03

Ow weer wat geleerd! Ik deed dat via zoeken, lekker omslachtig :')

De henna is trouwens weer super gelukt, ondanks dat ik het uiteindelijk maar anderhalf uur heb laten intrekken. Nu heb ik niet het idee dat ik echt perse naar de kapper moet, ziet er gelijk weer veel gezonder uit. Dus ik probeer in de april vakantie te gaan.. dan zit er maar een maand of 8 tussen :=

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 12:21

Ik kan de foto vanaf mn tel niet uploaden, wel mailen.. Dus als je je e-mail adres even pb't kan ik m naar je toesturen. En anders zet ik m straks wel even op de computer, dan kan ik m wel uploaden en hier plaatsen :)

@idinn: welke kleur heb je het met henna geverfd? En is dat met alle kleuren zo dat je dan daarna er niet met andere haarverf oid overheen kan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 13:57

Ik heb het altijd rood. Ik neem aan dat het bij alle kleuren zo is, want er zit natuurlijk overal henna in en het principe van verven is ook gelijk neem ik aan. Maar je leest genoeg op internet dat mensen er na een tijd gewoon weer overheen verven. Alhoewel mijn kapster bijna een rolberoerte kreeg toen ze het zag: daar kan ik niet overheen verven hoor! Maar ik vind het zo rood wel prima, eindelijk een kleur die echt leuk staat en meestal heb je ook heel natuurlijke kleurverschillen erin zitten. Dus voorlopig hou ik het zo, ook lekker goedkoop verven :D Het is alleen een kliederboel om het erin te krijgen en uitspoelen ben je ook minstens een half uur mee bezig en heb ik soms een halve fles cremespoeling voor nodig, want het is altijd 1 grote knoop. Maar daarna is het wel gelijk zacht en ziet het er weer gezond uit. Ik vind het iig ideaal spul en had het veel eerder moeten doen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 19:22

_Daniella schreef:
Heb je een foto?

Heb inmiddels foto's voor als je die nog zou willen zien :j

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 19:44

Ik heb net mijn haar van heel lang naar een bob laten knippen....
Ik weet nog niet of ik tevreden ben :P

Bij de kapper was het trouwens maar wassen+knippen voor €12 :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 19:46

Foto! :D Was iig goedkoop, haha!

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 20:05

Nou deze foto's wees ik aan
Afbeelding
Afbeelding

en zo is het ongeveer geworden
Afbeelding
maar dan korter en aan de onderkant dikker door mijn slag.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 20:07

Ik ken ke probleem, Fiffill... maar jij bent zelf uiteindelijk de enige die het saai vindt. Ik wil soms ook eens iets drastisch met mijn haar maar dan vindt iedereen het perfect zoals het is of zoals ik het altijd laat knippen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 20:12

Eerste foto kan ik niet zien, maar die laatste vind ik mooi :j