Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Net even bij de kruidvat geweest, want moest nog een zwarte nagellak hebben voor Fright Nights volgende week. Hadden ze gewoon echt niet, behalve van L'oreal, maar voor 1 keer dragen vind ik een tientje een beetje teveel voor een flesje. Heb dus Wear My Sunglasses meegenomen op de goede gok. Die valt me mee. Vind 'm ook vreselijk smeren, maar hij is op de nagel wel aardig zwart. Zitten wel een heleboel groene, paarse en roze glitters in, maar die vallen gelukkig nieteens zo op. Nee, Catrice is niet echt mijn merk haha.
.
.
en als je t eenmaal onder de knie hebt is het heel leuk
.
Laatst alleen een heleboel weg gedaan aan me nichtjes. Ik probeer mijn collectie eventjes niet meer uit te breiden
Telkens een potje kost bij elkaar toch nog een hoop geld! Ik ben vooral fan van Gosh, Bourjois en Catrice nagellak. Ik heb ook een Konad set met geloof ik 7 plaatjes en 4 kleurtjes lak.
ik heb nu naggellijm gekocht en het schijnt dat het met een theezakje erop kan repareren
ik ga proberen
ik ga het eens proberen Mar_Nimbus schreef:o ik heb ook een scheurtje en ik heb hele lange nagels
waar hebben jullie die nagellijm gekocht?