Heb eergister mijn Jade is not my name geprobeerd:
Glossi
Geplaatst: 15-10-11 13:47
Mijn lakjes zijn binnen ga vanmiddag een poging doen de gel van mijn nagels te halen. De gel is al van 5 nagels af en heb al behoorlijke uitgroei. Mijn nagels groeien super snel
__Rianne
Geplaatst: 15-10-11 14:14
Ik meld me! Heb denk ik rond de 40 lakjes, m'n nieuwste is Vernish Brown van Pieces.
sissie
Geplaatst: 15-10-11 14:50
Het was dus Hip Queen Wear Blue Jeans Manlief was er trouwens niet weg van Hij zegt dat hij lichtere kleurtjes mooier vindt bij mij, maar eigenlijk vindt hij het in 't algemeen niet goed omdat ik het nog niet goed kan
Ik kom er net achter dat ik dus wél een catrice lakje heb: 110: Poison Me, Poinson You! Verschrikkelijke lak vind ik het. Supermooi in het flesje, maar hij brengt echt niet fijn aan, is heeeel dun en druppelt. Ook is de kleur op de nagels bij lange na niet zo gaaf als in het flesje. Nouja ach, heb toch paars zat . Net even bij de kruidvat geweest, want moest nog een zwarte nagellak hebben voor Fright Nights volgende week. Hadden ze gewoon echt niet, behalve van L'oreal, maar voor 1 keer dragen vind ik een tientje een beetje teveel voor een flesje. Heb dus Wear My Sunglasses meegenomen op de goede gok. Die valt me mee. Vind 'm ook vreselijk smeren, maar hij is op de nagel wel aardig zwart. Zitten wel een heleboel groene, paarse en roze glitters in, maar die vallen gelukkig nieteens zo op. Nee, Catrice is niet echt mijn merk haha.
Voor moeders moest ik ook nog even een neutrale nagellak meenemen, zijn Irreplaceable en Just in Case van Essence geworden. Vind die Just in Case wel heel gaaf, denk dat die in mijn bak verdwijnt .
Welke nagellakjes heb je binnen, Glossi? Om die nagels eraf te halen heb je bij de kruidvat trouwens een ideaal spulletje voor nog geen 5 euro: doe je je vinger een paar minuten in weken, dan heen en weer draaien en de nagel valt onderin het potje.
Heb net dat stempelkussen van konad even gevijld, ga zo even kijken of het beter gaat.
Annettu_
Geplaatst: 15-10-11 16:45
Helloo ! Mag ik me aanmelden ?
Ik ben Annette ben 17 jaar en sinds kort verslaaaafd aan nagellakspulletjes..
Net op de mark geweest en van dat 'krack' nagellak gehaald super mooi ! zal zo even een fototje plaatsen als het me lukt.
Oh, die zijn wel heel mooi gecracked! Leuke kleurencombi ook.
Nou, ik heb de moed opgegeven met konad. Ze komen nu wel op mijn stempelkussentje, maar jeeemig ,wat een gedoe om dat netjes op je nagel te krijgen. Ga wel met een stift aan de slag volgend weekend .
Ik heb net ook van die plaatjes gekocht om erover heen te lakken. Playboy.. alleen ik heb net deze gekrackte erop zitten haha.. Toch wil ik nog een keer lakken..
Ik heb net ook nieuwe gekocht, Een topcoat van Rimmel, en een mintgroenige Peppermint van Rimmel. O.P.I viel zo als gewoonlijk daar weer eens tegen, de meeste heb ik al die ze daar hebben en anders heb ik die kleur van een ander merk. Heb nu Roze van O.P.I op maar halverwege het lakkenmet de topcoat keek ik pas goed en zag ik dat die op was, dus net ff nieuwe gekocht.
Glossi
Geplaatst: 15-10-11 19:05
Yf, Catrice is ook niet mijn lakje. Lakt idd vreselijk. Ik had China Glaze Encouragement en Afterglow besteld. Ook nog een Golden Rose lakje met glitters die je over een ander lakje kunt doen. Er zitten nu nog op 2 nagels een gel laag. Heb net Encouragement op gedaan (ook over de gel) heel mooi lakje! En hij brengt ook ontzettend fijn aan. Denk dat ik wel vaker lakjes ga bestellen bij nailpolishfashion
Welke nagellak remover gebruiken jullie? Ik heb nu een van herome of hoe je dat maar schrijft. Maar die haalt de lak er niet altijd even goed af.
Ik haal 'm altijd uit Duitsland, die supergoedkope paarse (sowieso onder de euro voor een flesje) zonder aceton. Ruikt niet heel vies en verwijdert nagellak goed .
Ik heb gister mn nieuwe glowin the dark onderzocht en hij lijkt me erg goed! deed even de lamp uit en hij gloeide al als een gek. lijkt me leuk straks met crackle er overheen!
annutjuuh
Geplaatst: 15-10-11 19:36
Marije__ schreef:
Ik heb gister mn nieuwe glowin the dark onderzocht en hij lijkt me erg goed! deed even de lamp uit en hij gloeide al als een gek. lijkt me leuk straks met crackle er overheen!
Haha, leuk idee!! Ben benieuwd hoe het er uitziet!!
Hoi hoi! Ik ben ook zeer nagellak verslaafd.. Ik had meer dan een schoenendoos vol met nagellak Laatst alleen een heleboel weg gedaan aan me nichtjes. Ik probeer mijn collectie eventjes niet meer uit te breiden Telkens een potje kost bij elkaar toch nog een hoop geld! Ik ben vooral fan van Gosh, Bourjois en Catrice nagellak. Ik heb ook een Konad set met geloof ik 7 plaatjes en 4 kleurtjes lak.
Een echte aanrader is trouwens de een soort druppel potje van Essence. Kost zo 2,- en je nagels drogen als een tierelier!
knaasje
Geplaatst: 15-10-11 19:55
Heeft iemand van jullie je nagels welleens gerepareerd? ik heb nu voor het eerst echt lange nagels en ben er soms nog wat hardhandig mee en nu zit er dus een scheur in eentje en ik wil ze echt niet afknippen ik heb nu naggellijm gekocht en het schijnt dat het met een theezakje erop kan repareren ik ga proberen
Nagellijm is idd wel een slimme! Ik doe er meestal gewoon een hele dikke laag doorzichtige nagellak op.. Werkt ook wel! Maar meestal knip ik ze gewoon kort want ze scheuren toch altijd bij de paarden
Shetpower
Geplaatst: 15-10-11 22:52
Kent iemand het nagellak 'Safari' o.i.d. Met een zebraprint dop?? Die dingen schijnen heel goedkoop te zijn, en als het een beetje fijn spul is... Dus: wie, o, wie!!
Sabinee__
Geplaatst: 15-10-11 23:01
Heb nu een catricje Plum play with me op .
Vandaag nog in mn handen gestaan met Run forrest run en Meet me at Coral Island.. Helaas geen portemonnee bij me ..