Daarvoor is het net wat ver, en dan heb ik ook een beetje het idee de nieuwe eigenaar in de weg te staan, het is ten slotte gewoon niet meer mijn paard.. Dat voelt een beetje opdringerig, alsof ik de nieuwe eigenaar wil controleren ofzo.. Misschien wordt het zo wel helemaal niet opgepakt, maar zo'n idee krijg ik erbij...
bah
Voor anderen denken is een van mijn valkuilen, ik kan wel denken dat het zo overkomt, maar misschien is dat wel helemaal niet zo.. Dat blijkt ook wel weer uit de manier hoe jij er tegenaan kijkt, ik kan natuurlijk nooit voor een ander beoordelen hoe iets overkomt, want iedereen is verschillend..
Ik wil dus niet dat het bedreigend/controlerend/belerend overkomt, ik heb veel vertrouwen in de nieuwe eigenaresse en wil dus ook absoluut niet dat die het idee krijgt dat ik dat niet heb, want een betere nieuwe baas kon ik me niet wensen! Ik zie wel hoe het gaat lopen, het zal op den duur ook vast wel gaan wennen...
maar wel leuke foto's
alleen vaak als je de foto's weer ziet besef je het gemis ook weer extra Zo Dubbel