"Wegens omstandigheden..."

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Koffiekan

Re: "Wegens omstandigheden..."

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-11 01:17

Haha, ook nog normale mensen wakker op dit tijdstip dus ;)
Daarvoor is het net wat ver, en dan heb ik ook een beetje het idee de nieuwe eigenaar in de weg te staan, het is ten slotte gewoon niet meer mijn paard.. Dat voelt een beetje opdringerig, alsof ik de nieuwe eigenaar wil controleren ofzo.. Misschien wordt het zo wel helemaal niet opgepakt, maar zo'n idee krijg ik erbij...

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 01:23

ik denk gewoon een beetje bij mezelf ofzo, ik zou dat dus geen probleem vinden, vooral ook omdat ik doordeweeks op kamers zit :+

marenmar85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 01:35

heej meid

jeetje zeg wat heftig.
Ik heb niet alle reacties gelezen dus als het dubbel staat sorry.
Maar vind het goed van je dat je voor jezelf kiest, dat is nu even het belangrijkste.
Is er geen mogelijkheid om dit je me ouders te bespreken. Ik bedoel ze zijn tenslotte wel je ouders.
Ik weet niet in hoeverre je relatie met hen staat ,maar dat het wel nodig is dat dit besproken gaat worden.
Vind nl niet dat die man die ongestraft hiermee kan weg komen. Zulke mensen :( bah

Als jij je paard wel echt wilt houden, kun je niet een andere mede eigenaar zoeken
Ik denk dat er ook wel genoeg mensen zijn die geen eigen paard kunnen betalen maar misschien samen dan wel en dan daar goede afspraken mee maken.
Als de mogelijkheid er niet is om hem geheel over te nemen.

Meid ik wens je veel sterkte me alles en ik hoop dat je weer fijne toekomst mag krijgen
je mag me altijd pb en ;)

marenmar85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 01:38

sorry had wel ff moeten lezen dus ben bezig

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-11 01:49

@marenmar85: Geeft niet ;)
@Maartje1990: Alle inzichten zijn welkom :) Voor anderen denken is een van mijn valkuilen, ik kan wel denken dat het zo overkomt, maar misschien is dat wel helemaal niet zo.. Dat blijkt ook wel weer uit de manier hoe jij er tegenaan kijkt, ik kan natuurlijk nooit voor een ander beoordelen hoe iets overkomt, want iedereen is verschillend..

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 02:04

nouja opzich zal iedereen daarin anders zijn natuurlijk. Iemand kan zich natuurlijk ook bedreigd voelen. Maar ik heb zelf ook 2 paarden en zou dat dus geen enkel probleem inden

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-11 02:11

Bedreiging, dat woord zocht ik daarnet eigenlijk :P Ik wil dus niet dat het bedreigend/controlerend/belerend overkomt, ik heb veel vertrouwen in de nieuwe eigenaresse en wil dus ook absoluut niet dat die het idee krijgt dat ik dat niet heb, want een betere nieuwe baas kon ik me niet wensen! Ik zie wel hoe het gaat lopen, het zal op den duur ook vast wel gaan wennen...
Maar ik zal eerst maar eens een nieuwe poging tot slapen gaan doen.. :+ Lijkt me een goed plan :Y)

martine2610

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 08:04

heel veel sterkte hoor.. naast alle moeilijke ervaringen nu ook je paardje moeten missen, doet pijn.
Maar wat je ook al eerder zei, je paardje herinnerd je ook aan een hele nare tijd. Misschien moet je daaraan denken als je verdrietig bent, dit is het beste wat je hebt kunnen doen en dat weet je ook, hoeveel pijn het ook doet. denk maar aan de mooie momenten die je ook hebt gehad, die neemt niemand je meer af!! Veel liefs.

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-11 08:40

Ik ga morgen 'mijn' paard knuffelen :)

urban_hero

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 10:42

Veel plezier! Geniet ervan!

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 15:09

Hi Koffiekan heb even bijgelezen. Wat "fijn" dat je paard verkocht is in ieder geval is het super dat jij blij bent met de nieuwe koper. Heel veel plezier als je naar "je" paard gaat kijken morgen

X

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 17:24

Heel veel plezier meid... Geniet ervan!

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-11 12:59

Het was heel fijn om naar 'mijn' paardje te gaan :)

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 13:27

leuk dat je het fijn vond, dat zal voor jezelf ook wel een bevestiging zijn dat je de juiste beslissing genomen hebt :)

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 15:54

Wat fijn dat het zo leuk was om langs te gaan bij 'jouw' paardje Koffiekan, hoop inderdaad dat dat voor jou nog een bevestiging is dat je de juiste keuzes hebt gemaakt. Ik ben trots op je :j

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-11 10:34

Baaahh, ik mis mijn paard.. Maar heb wel leuke foto's gezien van de nieuwe eigenaresse :)

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 10:35

hoe gaat het nu verder met je?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 10:39

Wat een fijne updates om te lezen :-) Je hoeft niet meer naar die enge kerel en je paard heeft een fijne nieuwe eigenaresse gevonden waar je ook bij op bezoek kunt komen :-)

Gelukkig maar, je bent uit die situatie weg :-)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 11:13

Koffiekan schreef:
Baaahh, ik mis mijn paard.. Maar heb wel leuke foto's gezien van de nieuwe eigenaresse :)

:(:) maar wel leuke foto's :D alleen vaak als je de foto's weer ziet besef je het gemis ook weer extra Zo Dubbel :(:)

Hoe gaat t verder in je huisje en met school enzo?!

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-11 12:45

Het gaat best goed eigenlijk, mis alleen mijn paardje.. Maar die foto's zijn inderdaad wel heel fijn hoor :) En de spieren in mijn rug zijn verkrampt door de stress, dus dat doet best pijn.. Maar als het goed is wordt daar volgende week iets aan gedaan :) Het huisje is super relaxt, school gaat ook best aardig, maar weet niet zeker of ik het allemaal ga halen, dat wordt nog wel even stressen... Maar het gaat best goed dus :)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 12:50

Mooi dat goed gaat :) wel balen van je spieren :(:) hopelijk helpt t wat er aan gedaan zal worden! en nog HEEL VEEL succes met School dan!! Je Kunt Het 8-)

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-11 17:24

Dank je! :o

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 11:46

Hi lieve Koffiekan wat ben ik blij om te lezen dat het goed gaat. Ik kan me zo goed voorstellen dat je je paardje mist maar gelukkig staat hij op een fijn adres en hopelijk is er in de toekomst weer ruimte voor een paardje. Dikke knuffel

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 22:05

Hoe gaat het nu met je?

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 22:20

Hee Koffiekan, hoe is het nu met je? Ik hoop dat je je rust hebt kunnen vinden :(:) en dat je nu een stuk zonniger door het leven gaat. :)