Er zijn mensen die moeite hebben met de toon van de TS, dat is hun goed recht en wellicht (gezien sommige achtergronden) nog begrijpelijk ook

.
Wat voor mij echter onbegrijpelijk is, is dat sommige van die mensen dan vinden dat de TS haar toon had moeten matigen en/of haar en andere post(st)ers allerlei karaktereigenschappen en/of twijfelachtige kwaliteiten toedichten.
Ik heb voorbij horen komen dat:
TS en andere post(st)ers onvolwassen zijn
TS en andere post(st)ers respectloos zijn
TS en andere post(st)ers empatisch vermogen ontberen
TS en andere post(st)ers egoïstisch zijn
en ga zo maar door...

.
Ik heb de beginpost nóg maar eens doorgelezen om er zeker van te zijn dat ik niks miste en buiten dat de toon mij opviel, is de TS heel eerlijk en duidelijk geweest in al haar posts. De smileys waar zo velen over vallen zijn een uiting van haar opluchting dat het voorbij is. That´s it, we moeten er ook niet meer van willen maken omdat de toon van de TS volgens sommigen niet sociaal wenselijk is

.
Wat de meerderheid (en dat is in dit geval niet eens the case) vindt, maakt het nog niet per definitie waar...
Ik vind het gewoon onbegrijpelijk dat mensen, veelal, geleid door emoties, dingen ´eisen´ van de TS of haar beschuldigen van weet ik veel wat allemaal. Wie is er dan verkeerd bezig? De TS? Nou dat durf ik te betwijfelen...