Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Nadeeltje is dat de steun meteen wegviel en ik dus vanmiddag een brace moet gaan halen en de aankomende 2 weken langzaam dingen op moet gaan bouwen. Nog niet hardlopen, nog niet paardrijden. Precies de enige dingen die ik doe, mogen weer niet
. Zal je altijd zien. Komt-ie met een alternatief van zwemmen en fietsen aan
. Fiets heb ik nieteens en zwemmen doe ik alleen op vakantie! Maargoed, er is weer vooruitzicht dat ik over een klein maandje weer over het duinpad ren! Jeej! 

)
) Dat scheelt echt enorm.
Mnonn schreef:@Anc, wij lopen met 3 meiden waarvan 2 fanatiek (waaronder ik niet) Dat scheelt echt enorm.

Kiwipitje schreef:Ik kan mensen ABSOLUUT afraden te bestellen op die site. Madame heeft al 2 jaar € 50 van me die ze zelfs na een deurwaarder weigert terug te betalen. € 50 kwijt en geen sportbh rijker. Nee verschrikkelijk mens die Anita. Zolang je BH's in één keer goed passen kom je goed weg, maar oh wee als je commentaar hebt of wil ruilen.. nou dan berg je maar.
Overigens ben ik niet de enige. Een keer zoeken op Bokt of een keertje Googelen zegt genoeg
ik had nog niet echt gegoogled erover, best gek want normaal doe ik dat wel altijd omdat ik internet site's nooit helemaal vertrouw. Maar op die site ziet het er allemaal zo leuk en fantastisch uit zoals gratis verzending, zo vaak ruilen als maar kan.

Maar oké, rustig opbouwen, ook geen zin in blessures. Ben tot en met woensdag bij me ouders dus de hardloopschoenen zitten al in de tas, want we gaan daar natuurlijk gewoon verder.