Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aikon schreef:Dat ADHD stickertje heeft hij dus nu ook en word "verdacht" van autisme. Hij is naar speciaal onderwijs gegaan omdat hij "erg lastig" was op de gewone school qua gedrag en leren. Hij heeft veel last van overmaat aan prikkels. Op de zorgboerderij gaat het goed, thuis heeft hij een eigen tuintje waar hij veel plezier aan beleeft. Hij zit ook op voetbal, gaat soms wel soms niet. Hij krijgt slaappillen op jonge leeftijd om hem maar goed te kunnen laten slapen, het is te druk in zijn hoofd. Geeft hij zelf aan. Ik herken erg veel van mij zelf in hem, ik probeer mijn vriendin te adviseren om het zowel voor haar als voor hem makkelijker te maken.
emil01 schreef:aikon schreef:Dat ADHD stickertje heeft hij dus nu ook en word "verdacht" van autisme. Hij is naar speciaal onderwijs gegaan omdat hij "erg lastig" was op de gewone school qua gedrag en leren. Hij heeft veel last van overmaat aan prikkels. Op de zorgboerderij gaat het goed, thuis heeft hij een eigen tuintje waar hij veel plezier aan beleeft. Hij zit ook op voetbal, gaat soms wel soms niet. Hij krijgt slaappillen op jonge leeftijd om hem maar goed te kunnen laten slapen, het is te druk in zijn hoofd. Geeft hij zelf aan. Ik herken erg veel van mij zelf in hem, ik probeer mijn vriendin te adviseren om het zowel voor haar als voor hem makkelijker te maken.
Welke slaapmedicatie krijgt hij? Mijn oudste heeft hier ook last van, maar wil eerst middelen via anderen horen.
amouroke schreef:Ik lag vannacht om 3u wakker.. te piekeren. Gisteren had er een vriendin mijn (western)zadel komen uittesten. Ze is wat kleiner en ik had daarom de fenders een pak korter gemaakt. Om 3u dacht ik er dus aan dat ik ze niet terug had langer gemaakt. Omdat het een nieuw zadel is, was ik bang dat m'n leer zou blijven staan naar die kleine maat. Ik lag in m'n bed te piekeren, ongelofelijk. Als ik er nu aan terug denk ik het verschrikkelijk belachelijk, maar ik kan er op die moment in mezelf dan zo in opgaan. Vanochtend snel de fenders gaan veranderen naar mijn maat. Het voelde alsof een pak van m'n hart
. Hebben jullie dat ook, dat overbodig gepieker, nadenken over stomme dingen (zoals leer dat wel eens zou kunnen blijven staan ..
)?
Als kind deed ik m'n eerste communie, alleen had ik een maand op voorhand nog geen schoentjes voor die speciale dag. Een maand lang heb ik geslaapwandeld, aan de voordeur gaan staan 's nachts en dromen dat ik de communie niet zou kunnen meedoen (ouders moesten de sleutel verstoppen want ik liep het straat op). Tot mijn moeder doorhad dat het voor de schoentjes was. We zijn er meteen gaan kopen en voila, ik hoefde niet meer te slaapwandelen
.
Hebben jullie dat ook? Dat in gedachten doordrammen en bang hebben dat iets niet in orde komt?
EskeGirl schreef:Doemsenario's, zo herkenbaar