Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bobomelo schreef:ben je bekend met mindfullness?
Sandeman schreef:IK sluit me totaal af voor gevoelens, thuis laat ik ze vaak wel de loop.
marleen_usar schreef:Ik wil iemand die in mijn buurt woont (Pernis) een Reconnective healing aan bieden,het brengt je weer in balans.Ik heb al zulke bizarre reaultaten en ervaringen mogen mee maken en die wil ik jullie niet ontzeggen.Volgende week komt er iemand van het fybro forum,en ik weet zeker dat zei er veel aan zal hebben.In de 30 minuten dat ik bezig ben komt vaak in een sneltrein vaart je leven voorbij,dat hoor ik van cliènten.Vaak zeggen ze als ik klaar ben, ik weet wat ik moet gaan doen.Bv stoppen met roken en gaan voor mijn eigen geluk.Vaak voel je je ook erg licht,veel mensen zeggen het voelt als of je veel last van mijn schouders hebt weg genomen.
Bienotje schreef:Sandeman, ik krijg bij jouw heel sterk het gevoel dat je nog niet echt wilt? Of juist wel, maar het liefst in één keer meteen en nu gelijk
Zo werkt het helaas niet, het kost gewoon tijd. Geef het dat ook en neem die tijd ookProbeer je overal niet te veel tegen te verzetten
Dat je al zegt dat je een keer boos weg gaat lopen en dan niet meer terug wil lijkt me ook een vorm van verzet/ afzetten eerlijk gezegd.
Ik heb zelf wat boeken gelezen, die me wat meer inzicht gaven in het hoe en wat van de psychologie. Ook veel herkenbare stukken voor mij, maar dan vooral gelinkt aan mijn zelfbeeld. Alleen zit jij denk ik in een andere situatie, maar heeft je therapeut o.i.d. niet wat boekentips voor je?
En Crazyshar, even remindertje. Wat heb jij vandaag gedaan om voor jezelf te zorgen?
marleen_usar schreef:Ik wil iemand die in mijn buurt woont (Pernis) een Reconnective healing aan bieden,het brengt je weer in balans.Ik heb al zulke bizarre reaultaten en ervaringen mogen mee maken en die wil ik jullie niet ontzeggen.Volgende week komt er iemand van het fybro forum,en ik weet zeker dat zei er veel aan zal hebben.In de 30 minuten dat ik bezig ben komt vaak in een sneltrein vaart je leven voorbij,dat hoor ik van cliènten.Vaak zeggen ze als ik klaar ben, ik weet wat ik moet gaan doen.Bv stoppen met roken en gaan voor mijn eigen geluk.Vaak voel je je ook erg licht,veel mensen zeggen het voelt als of je veel last van mijn schouders hebt weg genomen.