Corelli schreef:Hier ook niet helaas
Eline, bij de Kruidvat in de stad is dat merk er al, daar heb ik heel wat spulletjes gehaald

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ariebombarie schreef:bij mij droogt mn nagellak altijd te langzaam. krijg er altijd krasjes op ook
Marije__ schreef:Ariebombarie schreef:bij mij droogt mn nagellak altijd te langzaam. krijg er altijd krasjes op ook
Ja, zo irritant dat!! Als ik ze heb gelakt doe ik ze eerst even deppen in koud water in de wasbak, en daarna fohnen
Ik had gister mijn nagels donkerblauw (essence) gelakt, maar een uur erna ging ik slapen
vanochtend zat er een patroon op van allemaal iniminie ruitjes zegmaar.. net alsof je een vingerafdruk op je nagels zet!oeps
Renee schreef:MarcoBorsato schreef:Ik heb gewoon een nagellakremover-pen om het bij te werken...
Maar dat helpt dan toch niet tegen het patroon dat je banger slapen kijgt?
Polaris schreef:Een nagellakremoverpen? Waar haal je zoiets?klinkt super handig!
Ik houd mijn handen altijd onder de kraan, een uurtje nadat ik de nagellak heb aangebracht, dan weekt het zo los en kun je het met je nagel wat "bijkrabben".
NRPSbokker schreef:ik meld me ook maar hier heb heel wat pagina's gelezen haha en verveel me dood op stage![]()
Vind die nagels zo leuk he met al die figuurtjes mijn vriendin had laatst nagels met engelsdrop heel schattig haha!
Heeft iemand hier trouwens ook een foundation van clarins?
Citaat:Ikke.
Gebruikte hem toen wel veel, alleen ze hadden me een verkeerde kleur aangeraden (te donkere)
dus alleen in de zomer gebruikt. Maar koop hem niet weer.... Hij 'lekte' als het ware van me gezicht....