[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 22:37

Ik kom daar echt al jaaaaren. Ben tussendoor één keer bij een andere geweest, maar daaar nooit meer (verhaal staat paar pagina's terug --> man was erg persoonlijk tegen dames.. En hij deed zijn werk niet goed).

Ik ken verderest geen piercing/tattooshops.. Ja een paar van naam.. :=

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 22:52

Red_Savage schreef:
Nope, ik ken het niet. Heb ik dus geen ervaring mee, alleen met Tribal Trading in Tilburg (erg positief!)
Gelukkig heb jij 'jouw' shop gevonden, zo moet het ook. :j

Ben er een paar keer geweest voor piercings (niet om te zetten), maar weet niet wat ik ervan moet denken. Service is goed, maar binnen wordt gewoon gerookt?! :o

xDramaQueen

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 23:16

Afbeelding
<3

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 23:16

Mooi zeg :D

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 23:17

Ohhhhhhhh ze zijn mooooooi DQ <3<3

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 23:27

Pretty!

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 01:19

__denise schreef:
Heeft er iemand hier een labret? Hoe lang duurde het voordat de zwelling weg was?

Voor de hele zwelling weg was (binnen en buiten en om het hele gaatje heen) was ik wel 5 maanden verder. Voor die tijd was hij wel genezen en voelde ik hem niet meer, maar de zwelling heeft erg lang geduurd voor die verdween.

Mijn rook gedraagt zich voorbeeldig. Ik had echt verwacht dat hij net zo bitchie zou zijn als mijn helixen des tijd maar hij voel al zo goed als genezen. (issie niet natuurlijk, ga hem er dus ook niet uithalen).

Zit nu te denken aan een tong-piercing :+ vriendlief wil het absoluut niet en mijn ouders zouden er ook niet blij mee zijn. Voor de lieve vrede wacht ik er dus nog maar ff mee.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 01:58

Ik speel ook met dat idee maar ik heb een gruwelijk zwak gebit en mijn kaakchirurg durft niet met zekerheid te zeggen dat zijn werk op zijn plek blijft dus als het terug schuift, word ik opnieuw geopereerd. Jammerdebammer voor mij.

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 11:58

ouch :( Ik denk toch dat ik ook zeker als hij genezen zou zijn, aan een acryl balletje zou gaan. Of iets zachters iig. Heb erg gevoelige tanden. Gek genoeg heb ik daar met mijn labret absoluut geen last van.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 13:43

Ik zit er aan te denken om m'n tongpiercing weer opnieuw te laten zetten, maar ik weet niet eens of dat kan... ik twijfel ook heel erg.. had 'm er toen uitgehaald omdat ik het vervelend vond zitten (na meer dan een jaar nog steeds) maar nu mis ik hem juist :') misschien met kleinere balletjes denk ik dan..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 13:47

ik voel die van mij niet met kleine balletjes :n echt niet :D

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 13:53

Ik voel hem ook niet zitten. Ik heb vaak dat ik ff moet voelen of ie er nog wel in zit.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 14:00

Heb jij gewone balletjes perdjes?
Ik werd er echt gek van... deed hem toen uit en dat voelde zo goed, dus uitgelaten :P maar ik mis 'm toch wel een beetje merk ik... als ik andere mensen ermee zie denk ik steeds weer ahh waarom zij wel :') ik verdraag echt weinig op m'n lijf, eigenlijk alleen in mijn oren (kan ook niet goed tegen ringen, armbanden, kettingen etc) dus ik ben bang dat ik met kleine balletjes ook gek ga worden. :+

Maar zou 'ie gewoon opnieuw gepiercet kunnen worden dan?

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 14:06

Mijn onderste balletje is een acryl balletje van 3 mm en mijn bovenste balletje is volgens mij 4 of 5 mm en dat is gewoon een titanium balletje met een steentje.

Volgens mij zou die nog wel een keertje opnieuw gepiercet kunnen worden, alleen dan door het littekenweefsel.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 14:08

Nou ik heb een lange tong, misschien scheelt dat? Zit er iig meer dan genoeg ruimte. :')

Ik vond die meeste balletjes veel te groot, maar had d'r nooit over nagedacht om nog kleinere te proberen. 8)7 Was ook bang dat ik die door m'n tong zou trekken...

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 14:11

Haha zou best kunnen dat dat scheelt.

Misschien heb je ook wel een te lang staafje gehad? En misschien kun je een bioplast staafje proberen, dat dat anders zit?
Weet je toevallig nog wat voor maat de balletjes waren die je toen had?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 14:15

Mijn staafje was 10mm. Ik heb nooit een zwelling gehad, dus de eerste 2 weken zat ik wel met een veel te lang staafje _O- kreeg toen met de wissel 12mm, uiteindelijk zelf na een tijdje over gestapt op 10 want dat zat wat beter.

Had meer last van de balletjes dan het staafje. Gewoon echt het gevoel dat er de hele tijd iets in je mond zit wat er niet hoort. :+ Maat balletjes weet ik niet, had verschillende, "normale" (standaard) en iets kleinere maar was bang dat als ik kleiner zou gaan ik ze d'r doorheen zou trekken ofzo...

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 14:30

Offtopic: Oooooh Fiffil jouw avatar van Damon laat mij kwijlen!!! :~

Ontopic: Ik heb des tijd met mijn labret, toen er voor het eerst een nieuw staafje in ging, een dunnere in gedaan. (1.2 ipv 1.6) nu was ik benieuwd, kan ik het zelfde doen met mijn rook, of ligt dat moeilijker ofzo ivm. kraakbeen?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 14:31

:))

De ringetjes die ik voor m'n helix heb zijn ook veel dunner dan de staafjes (van 't piercen). Heb er nog nooit problemen mee gehad, ik draag eigenlijk altijd hetzelfde ringetje maar als ik wil kan ik zo weer 'n staafje in. Gaatje is nog steeds dezelfde maat.

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 14:35

Balletjes trek je er niet zomaar doorheen :n Heb er nu 3mm balletjes op zitten, voel 't amper zitten. Stukken beter dan die joekels!

Ik heb 16mm, hij kan ook niet veel korter (hij is vrij schuin gezet)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 14:45

Omdat ik een lange tong heb kon hij heel makkelijk recht gezet worden, dat scheelt zeker in lengte. :j

Ga er toch maar over denken :o heb iig genoeg bedenktijd, is niet handig om 'm nu te zetten vlak voor ik naar het buitenland vertrek dus het zal daarna worden, op z'n vroegst september dus. Ik ga nog even goed erover denken. :j

Passowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 15:02

ik heb 4mm balletjes en voel ze niet..moet soms ook checken of ie er nog wel zit :Y)
heb ook een vrij lange tong en bij mij zit er 12mm in :j zit ook vrij recht

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 15:52

DQ, die tunnels! :~

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 17:11

Shahazai schreef:
__denise schreef:
Heeft er iemand hier een labret? Hoe lang duurde het voordat de zwelling weg was?

Voor de hele zwelling weg was (binnen en buiten en om het hele gaatje heen) was ik wel 5 maanden verder. Voor die tijd was hij wel genezen en voelde ik hem niet meer, maar de zwelling heeft erg lang geduurd voor die verdween.

Mijn rook gedraagt zich voorbeeldig. Ik had echt verwacht dat hij net zo bitchie zou zijn als mijn helixen des tijd maar hij voel al zo goed als genezen. (issie niet natuurlijk, ga hem er dus ook niet uithalen).

Zit nu te denken aan een tong-piercing :+ vriendlief wil het absoluut niet en mijn ouders zouden er ook niet blij mee zijn. Voor de lieve vrede wacht ik er dus nog maar ff mee.

5 maanden!
Nouja, mij gaat het er meer om dat ik 'm denk ik in de meivakantie laat zetten. Maar wil liever niet op school zitten en dat het net lijkt dat ik half in elkaar geslagen ben :))

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 17:43

Nou het ergste was met 3 weken-1.5 maand wel weg :+ maar voordat het weer helemaal normaal was was ik wel 4-5 maanden verder ja :+ Bij mij ging de zwelling aan de binnenkant als laatste.

Let er wel op dat het natuurlijk ook afhangt van hoe en hoe snel jouw lijf geneest.