Haha eefske die opmerking

Ik denk dat het sowieso belangrijk is dat je voldoende vezels binnenkrijgt, dat is goed voor je stoelgang. Maar dat je genoeg vet binnen moet krijgen om te poepen daar weet ik niks van

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charr_x schreef:Ik was aan het kijken op de site van het fitnesscentrum bij ons in de buurt. Voor groepslesjes enzo...
Maar ik las dit, wat denken jullie daarvan?
http://www.easyfitstekene.be/betterbelly.html
Ik ben ondertussen meer dan 12kg kwijt, broeken zakken af, gaatjes op de riem zijn op, maar die buik is er wel nog!
M_D_H schreef:aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ik heb mijn 4km skeelertijd met 15 min verbeterd te opzichte van vorige week (voor ik ziek was)
zit me nu alleen wel af te vragen of het wel verstandig was om te gaan skeeleren als ik nog koorts heb
zit te trillen als een rietje in me stoel
Aranel schreef:Ik heb vandaag wel een goed dagje geloof ikff goedmaken voor gisteren haha.
Special K pure chocolade
2 geroosterde boterhammen met kipfilet
2 cracottes volkoren met sandwichspread ertussen
2 cracottes volkoren met een plakje kipfilet ertussen
en zo boerenkool mit wurst![]()
Weten jullie trouwens of het echt waar is dat er in geroosterd brood minder caloriën zitten dan in gewoon brood?
knabbelgirl schreef:het eten door de onderzoeken en tentamen donderdag, en de hormonen vanwege lichamelijke problemen... zit er zelf nu ook ff doorheen en heb er echt geen zin meer in
Jaime_ schreef:Nou mensen.. daar komt het.. ik heb me weer ingeschreven bij de sportschool!!!!!
Maar pfieuw wat een geld, vrijdag heb ik intake, krijg ik een conditietest, wegen, etc. en een sportschema.
Ik ga nog niet trots zijn op mijzelf, dat doe ik pas als ik een volle maand elke week 2x geweest ben
Vippie schreef:Ik zie dat ik bij jou kom eten Juul
Mjammie
Gister fkes mn pasje voor de sportschool laten opwaarderen, gaan we ook maar weer oppakken volgende week, lekker sjoemba-en
arans schreef:Slechte dag gehad (cop chocomel gehad, met halve koek en snoepje, en 4 kleine stukjes low vet brownie) maar net wel gedanst en veel gefietst.
Wij hebben hier trouwens basic fit, dat is voor 17 euro onbeperkt fitnes, en dan is je pas ook nog overdraag baar in het gezin. Dus als jij een dag geen zin hebt kan iemand anders. Het is alleen wel heel basic. Ze hebbn genoeg toestellen hoor, maar geen douches.
M_D_H schreef:nee dat begrijp ik...
ik zei ook alleen dat ik eigenlijk altijd door sport als ik ziek ben/koorts heb...
zowiezo omdat ik niet stil kan zitten
maar ook omdat ik moeilijk die paarden stil kan zetten omdat ik ziek ben