Hoe je ogen mooier laten lijken

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 13:53

NeverGiveUp schreef:
Misschien zoiets?

Afbeelding

Valt op, maar is niet te, zwartig vooral in crease en naar buiten vergaat, op ooglid zelf zit een lichte kleur.
Ook geen overduidelijke eyeliner.

Wow prachtige look! Die ga ik vanavond proberen!

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 14:07

Aangezien hier genoeg creatieve mensen zitten.. Ik heb het Sleek Chaos palette nu al een tijdje en weet echt niet wat ik ermee moet!
Er zitten zat mooie kleurtjes in, maar ik weet niet zo goed wat voor look ik ermee kan maken en welke kleuren goed te combineren zijn.
Ik heb blond haar en blauwe ogen, maar ik vind zelf dat veel kleuren mij wel staan.
Heb ook al gegoogled op looks met dit palette.

Dit is het palette:
http://blogimages.bloggen.be/pimpernell ... 7156af.jpg
Ik heb al is wat gemaakt met de 2 rozige kleuren. De blauwe kleur heb ik een keer met zwart en een neutralere kleur uit mijn Storm palette gecombineerd, omdat ik hem anders te fel vond. Oranje en geel vind ik lastig om te gebruiken, de witte kleur is echt slecht en die 2 groene kleuren vind ik lastig te combineren.
Wie o wie helpt me? :P

Suus___

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 14:30

Je kunt bijna alle kleuren met zwart combineren dus dat is sowieso een optie ook is zijn de kleuren vaak mooi met wit wellicht een andere dan deze als die niet werkt en is oranje erg mooi met bruin :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 14:38

Ik heb net wat foto's gemaakt van het make-up gedoe, als ik eraan denk zet ik ze straks hier neer.

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 14:39

Ik lees hier al een tijdje mee, erg handige tips komen er voorbij!
Maar ik heb best wel hangende oogleden. Als ik oogschaduw op heb, dan zie je dat dus eigenlijk bijna niet. Hoe kan ik dat het beste oplossen?

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 15:05

PintoNatal schreef:
ik heb altijd alleen maar mascara op.. heb al vaak een randje met een oogpotlood geprobeerd maar dat lukt me echt niet.. ik gebruik alleen maar mascara verder niks, ja een dag cremepje hahaha. Soms krijg ik een ingeving en wil ik smokey eyes proberen maar daar heb ik niks voor in huis en daarbij heb ik al hele donkere wenkbrauwen en dan denk ik dat alles zo donker wordt..
Of heeft iemand andere tips voor make up bij mij?

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 1047_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 4430_n.jpg

hoop dat de foto's t doen..

:o

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 15:19

Ik denk dat je dan je oogbot wat meer moet aanzettten en onder je oog ook een dun streepje kleur aanbrengen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 15:33

ik vind dat sleek palette echt geweldig.. Die rozige kleuren zijn echt goed te combineren met een goudkleur... Da's echt chique denk ik :j Alleen niet voor 'overdag'. De twee groene kleuren zouden wel met elkaar kunnen met een heel lichte blauw/zeegroene tint denk ik, of zilvergrijs... Bruin lijkt me helemaal niet moeilijk :D Kan altijd. En met de rest van het pallet zou ik ook niets kunnen :') Maar zou persoonlijk de rozige/aubergine achtige kleuren, en de tinten groen genoeg vinden om hem aan te schaffen :D !

Pintonatal, echt tips heb ik niet... Maar wat heb jij prachtige wenkbrauwen zeg :D Ik ben jaloers haha :') ..

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 15:58

Super tips voorbij zien komen! :D Wat ik zelf altijd doe is mascara + oogpotlood, en dan met het oogpotlood een soort 'L' omgekeerd maken bij het uiteinde, en die uitvegen naar binnen :j

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 16:09

Sica schreef:
Ik heb altijd donkere kringen onder mijn ogen en wat ik ook probeer, ze willen niet netjes weg! Heel jammer, want het verpest wel meteen de rest van de make-up.
Heb ook nog eens het nadeel dat ik in een kapsalon werk met lekker fel licht van bovenaf, dus dan lijkt het nog erger.
Iemand tips?

Zelfde vraag, bij mij lijkt het nog erger bij tl lampen op school :P

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 16:12

Menino schreef:
ik vind dat sleek palette echt geweldig.. Die rozige kleuren zijn echt goed te combineren met een goudkleur... Da's echt chique denk ik :j Alleen niet voor 'overdag'. De twee groene kleuren zouden wel met elkaar kunnen met een heel lichte blauw/zeegroene tint denk ik, of zilvergrijs... Bruin lijkt me helemaal niet moeilijk :D Kan altijd. En met de rest van het pallet zou ik ook niets kunnen :') Maar zou persoonlijk de rozige/aubergine achtige kleuren, en de tinten groen genoeg vinden om hem aan te schaffen :D !

Pintonatal, echt tips heb ik niet... Maar wat heb jij prachtige wenkbrauwen zeg :D Ik ben jaloers haha :') ..

hahaha echt, vind je? Ik doe er echt helemaal niks aan haha. Dankjewel

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 16:35

Thoraklover, ik ben nog steeds op zoek naar de supertip.
Heb al van alles geprobeerd de laatste tijd. Concealers van verschillende merken, stickjes, stickjes met vloeibaar spul, gewoon foundation. Heb nu een concealer palet van Catrice gehaald, met verschillende kleuren (ook groen) en hiervan werkt de meest roze kleur best aardig. Doe dus eerst concealer op op de plekken waar het donker is. Daarna foundation of poeder er over en dan is het aardig weg.
Op rode plekjes werkt de groene trouwens erg goed, best grappig. Onder mijn neus is het altijd rood en met de concealer is het helemaal weg. Moet er alleen wel iets overheen doen, anders lijkt het zo groen, haha!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 17:07

Nou, de 1e oorlogskleuren zitten erop. Wat is dat wennen!! :=
Straks mag vriendin even kijken of ik zo de deur uit kan.
Vind het zelf wel aardig gelukt. Maar dat mag ook wel na een uur prutsen _O-
Straks nog wat met mijn haar doen. En kleding aan. En dan ben ik veel te vroeg klaar :')

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 17:55

Menino schreef:

Ik heb nu die roze kleuren met zwart en goud gecombineerd (yay voor mijn Storm palette met een goude kleur *\o/*) en het is erg leuk geworden geloof ik :) Lekkere roze blush erbij, roze lipgloss en klaarrrrr :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 18:05

Ik ben erg benieuwd!

Zo, de beloofde foto's.
Hoe ik mijzelf vaak opmaak.. (met merken erbij)

Stap 1: Dagcreme (Garnier) over het hele gezicht aanbrengen, in laten trekken.
Stap 2: Foundation (merk MaxFactor, prima zooi!) aanbrengen met een kwast.
Stap 3: Smokey eyes. Ik gebruik hier altijd die Bourjoisoogschaduw van. Echt topspul!
Je brengt op de onderste laag van je ooglid een laag donkere oogschaduw aan. Dan werk je op de daarboven met de middeldonkere oogschaduw en helemaal bovenop met de lichtste. Zie tutorials op youtube.
Stap 4: Ik breng met een van de oogschaduwen een kleur aan onder mijn onderste wimpers, dun lijntje. Of met oogpotlood in die kleur, kan ook.
Stap 5: Ik breng met een oogpotlood (Bourjois) op mijn waterline zwart oogpotlood aan.
Stap 6: Met de lichtste kleur oogschaduw maak ik in m'n binnenste ooghoek een klein puntje. Dan lijken je ogen groter.
Stap 7: Mascara (merk MaxFactor) op bovenste en onderste wimpers.
Stap 8: Poeder op gezicht (wangen in elkaar zuigen en daarboven wat aanbrengen )
Stap 9: nog even wat mascara aanbrengen en klaaaar.

Dan de foto's van oogmake-up.. (wenkbrauwen mogen wel weer bijgewerkt worden.. := )

http://img10.imageshack.us/img10/4826/85895864.jpg
http://img714.imageshack.us/img714/3029/1kopier.jpg
http://img695.imageshack.us/img695/2898/13972571.jpg
http://img402.imageshack.us/img402/1289/33753645.jpg
Linkjes omdat imageshack lastig doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 21:09

Hmm heeft het een reden dat je je bewegend ooglid donkerder hebt gedaan dan crease ... :P ? Vind andersom wel mooier namelijk... En hiermee druk je je ogen juist naar achteren als 't ware...
Vind het wel suuuupermooi kleuren :D (Ik ben een sucker voor groen, weet niet of 't opvalt :') Deze had Fiffil ook toch? )

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 22:53

PintoNatal schreef:
ik heb altijd alleen maar mascara op.. heb al vaak een randje met een oogpotlood geprobeerd maar dat lukt me echt niet.. ik gebruik alleen maar mascara verder niks, ja een dag cremepje hahaha. Soms krijg ik een ingeving en wil ik smokey eyes proberen maar daar heb ik niks voor in huis en daarbij heb ik al hele donkere wenkbrauwen en dan denk ik dat alles zo donker wordt..
Of heeft iemand andere tips voor make up bij mij?

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 1047_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 4430_n.jpg

hoop dat de foto's t doen..

Ik denk dat groene oogschaduw erg mooi zou staan, zoals op de foto's van Roosch hierboven. Maar echt veel make-up zou ik doen, heb je helemaal niet nodig. En je hebt geweldige wenkbrauwen!

Edit; ik zie dat ik niet de enige ben die je wenkbrauwen mooi vind, haha :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 22:55

Menino schreef:
Hmm heeft het een reden dat je je bewegend ooglid donkerder hebt gedaan dan crease ... :P ? Vind andersom wel mooier namelijk... En hiermee druk je je ogen juist naar achteren als 't ware...
Vind het wel suuuupermooi kleuren :D (Ik ben een sucker voor groen, weet niet of 't opvalt :') Deze had Fiffil ook toch? )

Ik ben het zo gewend, andersom vind ik juist niet mooi. :')

Ja, dit is de groene van Bourjois. Ben er helemaal wild van sinds een paar jaar, naast de groene heb ik ook de grijze, paarse en bruine variant.

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 22:58

Roosch schreef:
Menino schreef:

Ja, dit is de groene van Bourjois. Ben er helemaal wild van sinds een paar jaar, naast de groene heb ik ook de grijze, paarse en bruine variant.

Wat kost zo iets? Die Bourjois ? Moet het misschien maar eens gaan proberen hahaha zal er moeilijk uitzien in het begin haha heb echt totaal geen ervaring met opmaken.. Mascara gaat me tegenwoordig redelijk af.. alhoewel ik toch elke keer mn halve ooglid moet schoonmaken hahahhaa :Y)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 22:59

11,90 voor dit trio

Afbeelding
Oefening baart kunst!

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 23:02

Dankjewel. Ik zal eens opzoek gaan en eens gaan oefenen hihi. Zou paars ook mooi staan?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 23:03

Kan even niet zo goed zien op de foto's welke kleur ogen je hebt, maar denk dat paars heel gaaf staat.

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 23:04

Roosch schreef:
Kan even niet zo goed zien op de foto's welke kleur ogen je hebt, maar denk dat paars heel gaaf staat.

Bruine ogen maar ik vind t op die onderste foto net bruin groen haha. Nou zal me vd week eens gaan uitleven dan haha

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 23:05

Mijn ogen verschillen ook van licht-naar donkerbruin naar groenbruin. :')

Grijs zou je ook kunnen proberen, paars en natuurlijk groen.
Ook de bruine is heel gaaf bij bruine ogen, maar niet voor uitgaan, eerder voor dagelijks gebruik.
Mooi natural vind ik het.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 23:06

Roosch schreef:
Menino schreef:

vind je die hier boven aan de pagina; http://i54.tinypic.com/2ryg08w.jpg ook niet mooi dan :D ? Haha je bent echt de eerste die ik zie die het zo doet :D Vind het niet lelijk opzich... Maar andersom toch mooier, maar da's persoonlijk kennelijk...