NeverGiveUp schreef:Misschien zoiets?
Valt op, maar is niet te, zwartig vooral in crease en naar buiten vergaat, op ooglid zelf zit een lichte kleur.
Ook geen overduidelijke eyeliner.
Wow prachtige look! Die ga ik vanavond proberen!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
PintoNatal schreef:ik heb altijd alleen maar mascara op.. heb al vaak een randje met een oogpotlood geprobeerd maar dat lukt me echt niet.. ik gebruik alleen maar mascara verder niks, ja een dag cremepje hahaha. Soms krijg ik een ingeving en wil ik smokey eyes proberen maar daar heb ik niks voor in huis en daarbij heb ik al hele donkere wenkbrauwen en dan denk ik dat alles zo donker wordt..
Of heeft iemand andere tips voor make up bij mij?
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 1047_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 4430_n.jpg
hoop dat de foto's t doen..
Sica schreef:Ik heb altijd donkere kringen onder mijn ogen en wat ik ook probeer, ze willen niet netjes weg! Heel jammer, want het verpest wel meteen de rest van de make-up.
Heb ook nog eens het nadeel dat ik in een kapsalon werk met lekker fel licht van bovenaf, dus dan lijkt het nog erger.
Iemand tips?
Menino schreef:ik vind dat sleek palette echt geweldig.. Die rozige kleuren zijn echt goed te combineren met een goudkleur... Da's echt chique denk ikAlleen niet voor 'overdag'. De twee groene kleuren zouden wel met elkaar kunnen met een heel lichte blauw/zeegroene tint denk ik, of zilvergrijs... Bruin lijkt me helemaal niet moeilijk
Kan altijd. En met de rest van het pallet zou ik ook niets kunnen
Maar zou persoonlijk de rozige/aubergine achtige kleuren, en de tinten groen genoeg vinden om hem aan te schaffen
!
Pintonatal, echt tips heb ik niet... Maar wat heb jij prachtige wenkbrauwen zegIk ben jaloers haha
..
Menino schreef:ik vind dat sleek palette echt geweldig.. Die rozige kleuren zijn echt goed te combineren met een goudkleur... Da's echt chique denk ikAlleen niet voor 'overdag'. De twee groene kleuren zouden wel met elkaar kunnen met een heel lichte blauw/zeegroene tint denk ik, of zilvergrijs... Bruin lijkt me helemaal niet moeilijk
Kan altijd. En met de rest van het pallet zou ik ook niets kunnen
Maar zou persoonlijk de rozige/aubergine achtige kleuren, en de tinten groen genoeg vinden om hem aan te schaffen
!
Pintonatal, echt tips heb ik niet... Maar wat heb jij prachtige wenkbrauwen zegIk ben jaloers haha
..
PintoNatal schreef:ik heb altijd alleen maar mascara op.. heb al vaak een randje met een oogpotlood geprobeerd maar dat lukt me echt niet.. ik gebruik alleen maar mascara verder niks, ja een dag cremepje hahaha. Soms krijg ik een ingeving en wil ik smokey eyes proberen maar daar heb ik niks voor in huis en daarbij heb ik al hele donkere wenkbrauwen en dan denk ik dat alles zo donker wordt..
Of heeft iemand andere tips voor make up bij mij?
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 1047_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 4430_n.jpg
hoop dat de foto's t doen..
Menino schreef:Hmm heeft het een reden dat je je bewegend ooglid donkerder hebt gedaan dan crease ...? Vind andersom wel mooier namelijk... En hiermee druk je je ogen juist naar achteren als 't ware...
Vind het wel suuuupermooi kleuren(Ik ben een sucker voor groen, weet niet of 't opvalt
Deze had Fiffil ook toch? )
Roosch schreef:Menino schreef:Hmm heeft het een reden dat je je bewegend ooglid donkerder hebt gedaan dan crease ...? Vind andersom wel mooier namelijk... En hiermee druk je je ogen juist naar achteren als 't ware...
Vind het wel suuuupermooi kleuren(Ik ben een sucker voor groen, weet niet of 't opvalt
Ik ben het zo gewend, andersom vind ik juist niet mooi.
Ja, dit is de groene van Bourjois. Ben er helemaal wild van sinds een paar jaar, naast de groene heb ik ook de grijze, paarse en bruine variant.
Roosch schreef:Menino schreef:Hmm heeft het een reden dat je je bewegend ooglid donkerder hebt gedaan dan crease ...? Vind andersom wel mooier namelijk... En hiermee druk je je ogen juist naar achteren als 't ware...
Ik ben het zo gewend, andersom vind ik juist niet mooi.
Ja, dit is de groene van Bourjois. Ben er helemaal wild van sinds een paar jaar, naast de groene heb ik ook de grijze, paarse en bruine variant.