Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
S_uus schreef:Nee voel me ook niet helemaal goed haha.
Vorig jaar zomer was dat voor het eerst, had ik net les gehad, en na mij lesten ook altijd nog een paar mensen van mn instructrice, ik zat op een stoel die lessen te kijken , en ineens begon mn rechterhand te slapen, beetje het gevoel erbij alsof ie niet bij me hoorde.
Bovenste deel van mn zicht, zag ik golfjes, alsof je op een hele warme dag over het asvalt rijd, dan zie je ook 'water' , dat zag ik dus ook.
Ik kon niet op de naam van mn stalgenoot komen, en sloeg wartaal uit.
Mijn mond hing aan de linkerkant ook scheef.
Ik ben toen naar huis gebracht, en mijn vader vloog met mij naar de HAP.
Daar werden ze boos dat we niet eerst hadden gebeld, maar ze vonden niet dat ik een tia kon hebben.
Volgende dag HA die zei migraine, ik kreeg tabletten mee , die ik als dit weer gebeurde moest laten smelten op mijn tong en dan zou alles weer weg zijn.
Ik heb het daarna nooit meer gehad, maar vorige week ineens weer.
Ik had al 2 dagen last van een spier in mijn nek die verkrampte en dat trok door naar mn hoofd.
Dus weer een paracetamol, toen ik achter de pc zat wou ik met mn rechterarm naar de linkerkant van mijn lichaam en dat leek heel raar.
Toen weer die golfjes, dus zo'n tablet genomen, ik probeerde een tweet voor te lezen over een ongeluk aan de oldenzaalsestraat , ik kon oldenzaal niet eens voorlezen..
Vind het maar eng.
S_uus schreef:Klopt maar ik bedoel meer het wegvallen van mijn spraak/mond/arm dat soort dingen.
Laurabram schreef:Ook voor jou goed nieuws Remy.
Fijn dat het werkt. Moeder + hoofdpijn = ook hier geen goeie combi. Ik schiet dan soms gewoon onterecht te snel uit m'n slof en alles lijkt gewoon sneller te mislukken (lees: eten koken enzo).
Remy schreef:Hier al ruim drie maanden geen migraine meer, dus eigenlijk vanaf het moment dat ik helemaal gestopt ben met alle hormonen en weer aux naturel benVoel me veel beter, fysiek en geestelijk. Veel evenwichtiger en rustiger in mijn hoofd. Ook mijn gezin vaart er wel bij want als ik + hoofdpijn = niet leuk