Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 10:04

Goedemorgen allemaal,

Goed gedaan Marije en Fanneke!

Klinkt goed Judith! Dat is dan weer een voordeel van binnen lopen :)

Ziet er heel stoer uit Wenk. Gelukkig is het ook goedgekomen voor ruiter en paard, was vast schrikken.

Ik heb gisteren even wii fit gedaan, was wel heel grappig.. ben nu hier en daar een beetje stijfjes :) Wil dit eigenlijk gaan doen op de dagen dat ik niet ga hardlopen. Hopen dat ik dat vol ga houden :o

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 10:05

Wat een onwijze gave foto's WenK! Tinkie heeft het écht naar z'n zin hé?! Echt ubergaaf!!! Oh, op dat soort momenten vind ik haast jammer dat ik niet zo heel intensief meer kan rijden met mijn schimmel! Maar goed, gisteren zag ons ritje er ook ongeveer er net zo uit, alleen sprongen wij over diverse plassen :D

Ik ga zo weer aan de ren... Heb niet heel veel zin, als ik er eenmaal uit ben! :j

WenK

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 10:08

Dat was wel schrikken ja, van dat paard. Paard kwam eerst met een voorbeen nog vast in de teugel maar gelukkig brak die redelijk snel. Was echt een wonder dat het goed afgelopen is.

Lis vindt alles leuk als het maar afwisselend is. Dressuur, springen, buitenrijden, vrijheidsdressuur/kunstjes, cross, alles... Heel fijn is dat hoor, zo'n paard....

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 13:18

Zo'n makkie was die Molenhoekse Makkie dus niet, goed hoor Marije +:)+

Fan ook lekker bezig :j

Wen, nice pics :D Lekker peerd heb je toch!

Gisterochtend ook lekker gestampt door de plassen, met hier en daar een bokje := Zorro is lekker fris en fruitig 8)7 met dit weer.

Ik mag vanmiddag weer even lekker lopen, 40 min duurloopje.

Vraagje aan de mobiele eenheid ;) Welk merk zouden jullie kiezen:
- Samsung
- Nokia
- HTC
Mag eind van de week een nieuwe foon uitzoeken en heb een paar eisen :o
- Veel leuke apps
- Wifi
- GPS
- MP3

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 13:21

Samsung! Zeker weten.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 13:21

Jaaa, ben heulemaal trots op die knol van me. Ben er nog steeds zo gek van!

Lis was ook wat fris hoor gister, en daardoor vrij snel leeg. Ze kon passage enzo ineens... Ach, hoort erbij.

Oei nieuwe telefoon. Geen idee, ik heb Nokia en die vind ik wel fijn.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 13:26

Thanks meiden!!! :D
Wauw WenK, jij hebt echt een veelzijdige Tink! :j Pff wat een horrorsenario van het paard, gelukkig is het goed afgelopen! Helaas is dit het risico van het vak!

Heb toch wel wat last gehad van mijn oude blessure. 2x15 minuten was nog iets te snel voor mijn spiertjes. ben lekker op de bank blijven zitten. Manlief gooide de afstand bediening naar mij toe, er was ook niets op tv en gooide die zo op mijn scheenbeen. Ik heb het uitgegild van de pijn. Manlief keek mij heel verschrikt aan: maak je nou een grapje?! 8)7 Nee joh sukkel, dat doet echt hastikke zeer!
Dan maar een dagje extra rust en veel spiroflor smeren. Gelukkig gaat het nu wel, ik had echt het gevoeld dat mijn spier brak.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 13:37

Oooo mannen!!!!! _-:( Fan :(:)

Goed, HTC valt af. Welke Samsung heb jij MissC?
En Wenk, welke Nokia heb jij?

Ik wil er een hardloopapp opzetten zodat ik direct zie waar ik gelopen heb dmv gps.
En ik wil wifi, omdat ik dan thuis lekker snel via ons draadloze systeem op inet kan en ik geen zin heb om een inet abo te nemen voor 10 euri per maand als ik thuis als inet hebt :o

Zit nu vaak op mijn ipod, een iphone zou ook een goeie zijn maar daarvoor ben ik te krenterig :=

En dat is mijn grootste angst altijd, paard schrikt of gaat aan de kletter, ik val eraf en paard rent zo de weg op. Ik ben niet zo'n held op sokken en Zorro is ook niet :n

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 13:40

Bom, ik zou denk ik voor de samsung gaan, daar hoor ik veel positieve verhalen over. Zelf heb ik een Sony Ericsson X10 met andriod daar ben ik heel tevreden mee. HTC heb ik in het verleden niet zulke leuke ervaringen mee maar toen stond er nog Windows mobile op (das niet aan te raden). Succes met uitzoeken van een nieuwe foon!

Fanneke, Auw! Lijkt me niet fijn.. is het nu een blauwe plek?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 13:41

Jep, maar ze vindt ook alles leuk. Stel dat ik vandaag m'n tuig zou pakken, kar zou lenen, dan zou ik haar zo weer in kunnen spannen voor een rondje met de kar. Ze heeft ook met beleren voor de wagen geen kik gegeven toen. Alleen met beleren onder de man wel, dat was niet op de ruiter maar op het bit en de omgeving.
't is een paard met gebruiksaanwijzing, maar zodra je die begrijpt kun je er alles mee. Heerlijk!

Balen van je oude blessure Fanneke. Rustig aan hoor. :(:)

Bom, ik heb een euhm --> deze, met touchscreen. Weet ff het type niet. Als je een gewoon toetsenbord kunt fixen is dat aan te raden, touchscreen is goed hoor, maar beschadigd wel sneller, terwijl Nokia verder (naar mijn ervaring) heel slijtvast is. Mijn oude nokia kon zwemmen in een modderplas, in zacht zand vertrapt worden door een paardenvoet, geplet worden door vallende ruiter en nog eens zwemmen in een vijver tot ie overleed aan zwemles in kokend water. :j

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 13:49

Wen, jouw foon had ik gezien maar heeft geen wifi.
Nicky, heb nu een SE, maar daarvan vind ik de appstore zo klein :=

Wen, wat voor bit heeft Lis nu in? Zit ook een beetje met bit. In de aanleuning is Zorro niet helemaal constant, helemaal niet in de overgang van draf naar galop (lees bok bok bok). Heb er nu een enkelgebroken bustrens in maar nijg nu toch naar iets anders. Als ik Zor laat aanspringen met waslijntjes gaat het goed, grote sprong en hup in galop, maar zodra ik meer vraag dan is het drama.

En ik heb geen zin vandaag :n, moet van alles maar het gaat gewoon ff niet. Ben veel te druk bezig met bokken en foons uitzoeken :o

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 13:53

Oh nee, dat zou kunnen.

In haar S&T hoofdstel heeft ze een sprenger argentan dubbel gebroken onderleg(water)trensje van 16 mm dacht ik en een stang met normale tongboog en korte scharen (ook sprenger argentan).

In haar trenshoofdstel heb ik een sprenger argentan dubbel gebroken watertrens. Op argentan kauwt ze fijn af en het dubbelgebroken zorgt dat ze fijn mijn hand durft op te zoeken (anders blijft ze er net wat van weg).

Voor de wagen heeft ze een RVS B-stangetje. Op Liverpool schrok ze extreem terug van de hand en gooide dan gauw haar tong erover.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 13:53

Ik heb wel een HTC, met android besturingssysteem. Werkt perfect, ik wil geen andere meer. Voorheen heb ik altijd samsung en nokia gehad.

Ik heb een HTC tattoo, waarvan je frontjes kan verwisselen. Ik heb wifi, veel leuke (hardloop)app's, mp3 speler en gps.

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 13:55

Heb de samsung star qwerty, klik
ben er onwijs blij mee :) Hiervoor had ik de samsung G600, ook een fijn ding. Gaat ook lang mee, ik had m anderhalf jaar en nu krijgt hij z'n tweede leven mijn mijn mams.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 13:59

Hallo allemaal!

Ik hoop dat ik hier ook gezellig mag meebabbelen en dat jullie mij af en toe een elektronische schop onder mijn kont willen geven als het regent of heel koud is o.i.d. :o
Ik zal me even voorstellen: ik ben [***], 19 jaar en studeer [***] in Groningen. Ik had me al een jaar geleden voorgenomen om hard te lopen, maar afgelopen week ben ik dan eindelijk begonnen, hihi. :o Ik loop met Start to Run van Evy, ik zag al dat meer mensen dat gebruiken. Ik heb vanmorgen de vierde les gelopen. Heel charmant mijn oordopjes met sporttape aan mijn oren geplakt omdat ze anders steeds uit m'n oren vliegen, hihi :+ Ik heb met een vriendinnetje afgesproken om 3x per week te lopen op vaste dagen (ochtend vóór college). Wie dat niet doet, betaalt de ander een bak Ben & Jerry's :9 . Dat ijs is duur en natuurlijk gunnen we het elkaar niet }> , dus dat is wel een mooie stok achter de deur. Tot nu toe heb ik braaf mijn rondjes gelopen, maar blegh, wat een buien elke keer als net onderweg ben...

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 14:02

Angela, thanks! Over HTC hoor ik verschillende meningen. Hier op het werk lopen de managers met zo'n ding, maar er is behoorlijk wat gemopper := weet niet welk type hoor.

Ik zat ook te denken aan een dubbelgebroken trens met argentan. Van de week maar ns langs de ruitersportzaak rijden. Of ff bij Agradi kijken. Wil ook nog een broek met (kunst) lerenzitvlak. Misschien maar direct meebestellen :D

MissC, ga zo ff kieken of de qwerty ook bij de aanbiedingen zit.

Evelien, welkom! Je hebt ook van die in-ear plug dingen, die vallen niet uit je oren. Je hebt ze goedkoop bij de Action voor 2 euro, wel bagger kwaliteit maar goed. Je hebt ze ook van 50 euro bij Dixons. En alles ertussen in, Hema ook, dacht 7 euro.

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 14:05

@Bom Jammer dat je zo krenterig bent... _O-
De Iphone heeft echt alles wat je wilt en werk zo super...!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 14:05

Ik zou ff 2ehands kijken als je 'm wil testen... :o Ze zijn iets van 90 euro die bitten (trens dan). Als je niet zeker weet of ie er goed op reageert zou ik er niet 123 zo veel geld aan uitgeven.

Welke maat heeft Zor? Ik moet even kijken, maar ik heb volgens mij nog een oude van Lis liggen, mag je van mij wel lenen om te testen hoor. Krijg ik 'm daarna ooit wel van je terug.

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 14:09

Ik vind de I-Phone ook te duur, dus ik vind je niet krenterig hoor :D

Welkom Evelien!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 14:11

En bedankt Juud :P ;) Ik heb een penningmeester thuis (aka echtgenoot) en die vindt het al onzin dat ik ieder jaar een andere foon wil. Hij heeft nog steeds een oude koelkast van nokia :D

O Wen als je dat wilt doen, heel lief van je, kom ik 'm wel ff halen :D Zor heeft dacht ik 12 cm maar ik zal vanavond ff kieken.

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 14:12

De Iphone is echt belachelijk duur vind ik hoor .. :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 14:14

Zal ik 'm ff opzoeken, het is idd een 12.5, dus die zou hij moeten passen (ben toen met Lis een maatje groter gegaan omdat dat net fijner lag).

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 14:25

Nou dat zou fijn zijn Wen. Laat maar weten wanneer je 'm gevonden hebt en een keer een plekkie in je overvolle agenda hebt ;)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 14:27

:j Is goed. Zal vanavond op stal ff kijken en als ie daar niet is kijk ik vanavond of morgen wel thuis ff...

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 14:37

Bommetje, Nokia of HTC .. ik heb zelf een Nokia E71.

Samsung vind ik (uit ervaring) 3x niks :n

edit: hallo Loveshadow :wave: