Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JessAndHope schreef:Als hij al afscheid aan het nemen was, waarom dan nu zeggen dat het spijtig is dat het zo is gelopen en wel alles met het kind te maken willen hebbenDat snap ik dan even niet hoor..... Hij is een week voordat we definitief uit mekaar gingen terug gekomen met de medeling dat hij voor 300% voor mij wilde gaan en dat hij er voor ging vechten... Mis ik hier iets??
_Chanel_ schreef:TS ik heb ooit gehoort ( of het waar is weet ik echt niet) dat je erkenning etc wel kan terugdraaien als de vader tijdens de zwangerschap en na de bevalling niet in the picture is. Dat betekend dus ook dat je geen geld van hem mag aannemen...
Nogmaals of het waar is weet ik niet, heb het alleen maar gehoort maar misschien wel handig om daar wat info over te zoeken?
JessAndHope schreef:Jahwel, maar kom dan niet met het gezeik van 'ervoor gaan, we vechten ervoor' en dan nu zeggen dat het spijtig is dat het zo is gelopen en ik hem geen kans heb gegeven....

_Chanel_ schreef:_Chanel_ schreef:TS ik heb ooit gehoort ( of het waar is weet ik echt niet) dat je erkenning etc wel kan terugdraaien als de vader tijdens de zwangerschap en na de bevalling niet in the picture is. Dat betekend dus ook dat je geen geld van hem mag aannemen...
Nogmaals of het waar is weet ik niet, heb het alleen maar gehoort maar misschien wel handig om daar wat info over te zoeken?
Ik weet dat ik hardleers ben en dat je geen antwoord wilt geven maar volgens mij zeg ik nu toch wel iets nuttigs? Net zoals mn vorige reactie btw...
Tallie1979 schreef:JessAndHope schreef:Jahwel, maar kom dan niet met het gezeik van 'ervoor gaan, we vechten ervoor' en dan nu zeggen dat het spijtig is dat het zo is gelopen en ik hem geen kans heb gegeven....
Joh, ik heb het een keer meegemaakt dat een vent de ene avond zei dat hij van me hield, plakkerig was etc.. En de volgende dag werd ik gedumpt..
Mannen zeggen het een, denken het ander..
En het zou wat zijn dat hij het niet spijtig zou vinden dat het zo is gegaan.. Ik vind de "ruzie" die jullie maken ook echt abnormaal en onvolwassen..
_Chanel_ schreef:Nouja dat betalen etc daar houdt ik mij buiten, net zoals of je hem nu wel of niet bij de bevalling wilt hebben. Dat zijn echt weer dingen waar denk ik niemand advies over kan geven.
of mijn eerdere tip echt waar is weet ik niet maar volgens mij zat het zo dat als hij niet meegaat naar de dokter, niet bij de bevalling, niet op kraamvisite noem maar op dat je hem niet perse hoeft te rekenen als vader en dat alles heel simpel terug gedraait kan worden...
Ik begrijp best dat je wilt dat je bijdraagt, maar je berichten spreken elkaar nogal tegen.