Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ben benieuwd!
Hopelijk pakt het goed uit!
joyce2 schreef:Ooohw wat super leuk zeg!!
Alleen ik ga wel even een klein beetje roet in het eten gooien (uit bezorgdheid hoor), spreek alsjeblieft eerst ergens op een openbare plek af. Om nou gelijk met een wildvreemde het bos in te gaan vind ik zo eng... Ik heb ook wel eens via internet gedate en dan was ik helemaal verliefd op die gasten, net wat jij zegt, kriebels in je buik. Maar als ik dan ging daten, vielen ze in het echt soms echt heel erg tegen! (Al heb ik 2 super leuke, lieve gozers via internet leren kennen, dus het kan ook goed gaan natuurlijk!) Misschien dat je dus eerst een keer in een kroegje of bij iemand thuis af kan spreken en als dat allemaal goed gaat, dan pas met hem het bos in gaan. Mocht je toch gelijk het bos in gaan, laat dan even aan iemand weten waar je bent en spreek af dat je op een bepaalde tijd met elkaar belt, just to be sure!
Maar nogmaals, vind het super super leuk voor je!!
), maar spreek in ieder geval op een openbare plek af voor de ontmoeting, ga minimaal eerst even samen koffiedrinken ergens ofzo, kijk even of alles wel "klopt", en als je ook maar énige twijfel hebt daarna, dan NIET samen het bos in... 

) 
En we willen in de toekomst kinderen, dus mocht het een keertje fout gaan en ik raak zwanger, is dat geen gigantische ramp (al zou ik toch wel ff in paniek raken als ik nu zwanger blijk te zijn haha).
Want ik word gek van de pil! 
)