[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 19:38

MuSLi schreef:
Daar denken we dus blijkbaar verschillend over.. Ik zou toch graag eerst meer weten over de piercing, voordat hij erin gaat :+

veel mensen willen een lippiercing, maar zeker de helft weet niet dat je dat een labret noemt, of een offcentre labret etc. is dat dan ook gelijk stom? nee toch.... ;)

Megamutsj schreef:
Halloo,

Hier weer interesse in een piercing, namelijk de md. Volgens mij zat mensen die er 1tje hebben hier!
Mij lijkt er 1tje mooi tussen de borsten klein stukje erboven, hoe is de ervaring met uitgroeien, hem hebben, hem laten zetten, verzorging ed?

de mijne was 3 maanden braaf, daarna ging ie uit t niets raar doen en toen floepte hij er uit, heel smerig verhaal, hij bleef namelijk voor een deel haken :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 19:46

Megamutsj schreef:
Ik heb het geluk dat mijn boezem niet enorm groot is.
Ben gewoon bang voor uitgroei, de piercer waar ik hem dan wil laten zetten haalt ze er niet uit.. Logisch ook wel.
Vriendinnetje had er 1 in haar voet, ging ze naar de piercer die wou hem er niet uithalen, ging ze naar de huisarts, die wist niet wat het was en stuurde haar weer terug naar de piercer %) Lekker ingewikkeld.

de grootte van je boezem doet er niet toe. Tenzij je niets hebt wordt ie geplet als je op je zei/buik ligt. ;)

xDramaQueen

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 19:48

nou als ze mijn boezem mee zou dragen denk ik wel, ik zou die microdermal in t geheel verpletten :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 19:55

Ik bedoel dat ook een kleine boezem de MD kan pletten. ;) Tuurlijk hoe groter de boezem hoe meer ze geplet worden.

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 12:23

Hallo.

Sorry dat ik zomaar kom binnen vallen maar ik heb een vraag.
Ik ga aankomende dinsdag mijn tongpiercing laten zetten, bij de winkel Bonzai ta2 heeft iemand ervaring met die winkel? (is in spijkenisse)

Ik ben best wel zenuwwachtig hoor, hoe hebben jullie het ervaren met een tongpiercing laten zetten ?
Deed het heel veel pijn en hoelang duurde het voordat het genezen was...

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 12:30

Bij mij deed het zetten van mijn tongpiercing helemaal geen pijn. Echter werd mijn tong wel heel dik en kon ik echt niks eten/drinken normaal en praten was ook niet om aan te horen, haha. Heb er twee weken last van gehad ofzo. Mijn zus daar in tegen liet hem dezelfde dag als mij zetten en heb echt nerges last van gehad.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 12:31

Gister heb ik een oorbel laten schieten in dat lelletje wat in je oor zit van kraakbeen.
Heb die nu dus, verder in me oren allebij 3 gaatjes, navel en tong.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 14:59

Bedoel je tragus?
En laten schieten nog wel := Pas maar op dat je straks geen bloemkooltuintje gaat kweken...

DNIEZE: ik kon gelukkig gewoon normaal praten met mijn tongpiercing. Alleen dat eerste staafje dat je erin krijgt, is zo ontzettend lang. En bij mij was die te groot voor mijn mond dus hij stond altijd harstikke schreef en dat was niet echt prettig..
Maar niemand zag aan me dat ik er 1 had.. Ik had af en toe een opgezette tong en 's ochtends zat mijn hele bed onder het bloed van dat stomme geval. Na een tijdje was ik het zat, dus weg ermee!

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 15:19

Ik vond dat lange staafje zo leuk dat ik altijd met mijn bolletje tussen mijn lippen rolde. Ook probeerde ik steeds om de hele staaf verticaal tussen mijn tanden te klemmen :')

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 15:43

Magnummm schreef:
LoveHorses12 schreef:
Ik heb al ongeveer 2 maandjes een oorpiercing laten schieten. Nou pfoeee wat een rotding! Hij gaat alleen maar ontsteken, hoe zorgvuldig ik dat ding ook behandel!

En hoe behandel je hem dan? :P

om hem 1 keer in de week eruit te halen, en hem dan grondig te verzorgen met alcohol (die oorbel zelf) en mijn oor die behandel ik ook met alcohol.
Maarja het kan iets van een jaar duren voordat hij eindelijk helemaal is hersteld! :(:)

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 15:44

Je moet ook niet met alcohol schoonmaken! Beter gebruik je een zeezout-oplossing

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 15:47

Marlis schreef:
Gister heb ik een oorbel laten schieten in dat lelletje wat in je oor zit van kraakbeen.
Heb die nu dus, verder in me oren allebij 3 gaatjes, navel en tong.

Aaauw!! Hopelijk krijg je er geen last van, schieten door het kraakbeen is niet zo slim.
LoveHorses12 schreef:
Magnummm schreef:
En hoe behandel je hem dan? :P

om hem 1 keer in de week eruit te halen, en hem dan grondig te verzorgen met alcohol (die oorbel zelf) en mijn oor die behandel ik ook met alcohol.
Maarja het kan iets van een jaar duren voordat hij eindelijk helemaal is hersteld! :(:)

Met alcohol? Je kan beter uni cura of zeezoutoplossing gebruiken. En een keer per week lijkt me best weinig.. wat voor piercing is het?

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 16:20

Een tragus piercing ja, wist de naam niet.
Ze schoten hem, heb er tot nu toe helemaal geen last van en er zit nog wat ruimte tussen de oor en achterkantje. Heb er ook op geslapen vannacht en deed geen zeer.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 16:21

Magnummm schreef:
Bedoel je tragus?
En laten schieten nog wel := Pas maar op dat je straks geen bloemkooltuintje gaat kweken...

Een bloemkooltuintje?

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 16:32

een tragus mag niet geschoten worden, hij MOET gepierced worden. waarom? bij schieten wordt het kraakbeen kapot geschoten, bij piercen wordt er gepierct met een holle 'naald' dat ervoor zorgt dat het kraakbeen niet kapot gaat omdat het erdoor heengedrukt wordt met geen schietkracht en het kraakbeen wat eruit gedrukt wordt blift zitten in de naald zodat het niks beschadigt maar er wordt een tunneltje gemaakt wat voorkomt dat het wild gaat groeien en je een bloemkool oor krijgt

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 16:39

o nouja het zal wel meevallen hoor denk ik. Paar jaar geleden hebben mijn zus en moeder er ook een laten schieten en die hebben er nog niks van.

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 17:24

is ook een nieuwe regel ik geloof sins1 of 2 jaa,denk niet dat het wel mee zal vallen, ken meerdere gevallen persoonlijk waar het totaal mis is gegaan, maarja je ken ook geluk hebbe

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 17:28

Ach als ik zie dat er wat fout ga loop ik even naar der toe, ze woont in me straat die van de tatoo en piercingwinkel dus dsan komt het ook wel weer goed hoor.

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 18:34

nou zo makkelijk gaat dat niet, kraakbeen wat beschadigd is kan niet altijd weer herstellen, doordat het kapot of bescahdigd is geworden kan het gaan vergroeien dus krijg je die 'bloemkool' term. maar eigenwijs zijn of beter weten mag, maar ze hebben niet voor niets de regel aangescherpt (GGD geloofik?) dat kraakbeen alleen nog maar gepierced mag worden.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 18:39

kan er wel om gaan zitten treuren maar hij zit er al.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 21:07

Waar heb je hem laten schieten? Die zaak is dan ook wel verkeerd bezig hoor.

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 21:38

Iemand die me kan helpen := ?

Mijn Helix vrijdag avond laten zetten. Netjes schoongemaakt etc..
En het klopte vandaag de hele dag mega erg.. Nu word het eindelijk iets minder, maar het is nog steeds aanwezig.. Volgensmij is dit niet echt een goed teken.. := ?

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 21:40

Kan gebeuren, had ik ook wel eens last van. Ff nog paar daagjes aankijken!

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 21:55

Okee, :j !
Ik heb hem zojuist weer schoongemaakt (auw.. O:) ) . En ff onsmam laten kijken, en die zei dat hij dik en rood was. Nee goh, dat is logisch _O- . Het kloppen word nu weer erger (ik heb er net dus aangezeten, dus vrij logisch.. ) Kan ik evt een ibuprofen nemen := ?

(het is te vergelijken als je zon kloppende hoofdpijn hebt, en als je dan beweegt gaat het even harder 'bonken' :+ ) .

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 21:57

Ibuprofen kun je volgens mij gewoon nemen hoor! :)