Die hengst zal wel balen dat zijn werk erop zit, nu alle merries gedekt zijn
Poeh, koken voor 12 personen, wat wordt er dan van je verwacht? Gewoon stamppot boerenkool of een 3 gangen menu?
Anoniem
Geplaatst: 30-08-10 20:20
Broem, je zult zien dat koken voor 12 personen best meevalt hoor. Gewoon niet te ingewikkeld doen, macaroni, spaghetti, stampot allemaal een kwestie van een grote pan en daar het een en ander in doen Lukt je vast wel dat weet ik zeker. Voor jezelf koken zal lastiger zijn denk ik want dat is iets wat veel alleenstaanders moeilijk vinden. Een boterham is zoveel makkelijker en sneller gemaakt.
Fijn dat je nu wat meer vrijheid hebt en lekker naar de knollies kan. Nu nog een beetje zon erbij dat zou helemaal mooi zijn
die hengst mag niet dekken, daar hebben we een andere hengst voor Maar de eigenaar houdt niet van ruinen dus blijft hij ook hengst.
Het is geloof ik niet de bedoeling om je er zo makkelijk van af te maken, vandaag hadden we kip, hamburgers, sla, gebakken aardappeltjes met spek en ui, boontjes en allerlei dingen voor door de sla. Best wel uitgebreid dus
Maar ook dat zal wss wel weer wennen, ik kan goed koken. Nu moet het dus alleen voor wat meer mensen. Ik denk dat Gast8253 gelijk heeft, dat ik het voor mezelf alleen meer ga afraffelen...
Je moet dus 4 dagen voor jezelf koken? Moet dat daar of mag dat ook ergens anders? Je zou dan namelijk bijv 1 dag per week voor/bij je ouders kunnen koken of iemand uitnodigen om bij je te komen eten zo nu en dan.
Ik wen snel hier, het gaat tot nu toe heel goed. Alleen gisteren heb ik een dipje gehad omdat ik te veel vertrouwen heb in mensen en dus weer eens de deksel op mijn neus kreeg...
Fijn dat je zo snel wendt! Is het achteraf mee of tegen gevallen?
Anoniem
Geplaatst: 03-09-10 13:18
Nee hoor Broem, ik heb het gewoon weer omhoog geschupt
Ach da's niet leuk dat je neus gestoten hebt. Als je je verhaal kwijt wil weet je hoe de pb werkt he? Hopelijk heeft het verder geen nasleep voor je en kan je die dip snel weer in het hokje over en sluiten stoppen.
Hoest met koken? Lukt het een beetje voor zo'n grote groep? Wat ook leuk om te maken is voor zo'n groep zijn pizza's. Je doet gewoon het hele bakblad van de oven vol met deeg en dan allemaal lekkere dingen erop. Kan de leiding toch nooit iets over zeggen want als je verse paprika, ui, champignons etc neemt is heeft iedereen gelijk ook z'n verse groentjes met bijbehorende vitamientjes gehad Wij maken dat ook met cliënten en valt altijd prima in de smaak, plus dat het voor hun een leuke activiteit want ze mogen meehelpen met het maken van de pizza's.
Ik heb het dipje al weer aan de kant gezet, ik vertrouwde iemand die ik niet had moeten vertrouwen... Maar ik ben er, denk ik, weer overheen.
Vandaag voor het eerst naar houtbewerking geweest, dat was wel leuk. Figuurzagen en zo Daarna nog naar de paarden geweest, hengst gereden en er af gevallen Ik wilde aanspringen in galop, hij geeft een bokje en opeens zat ik op handen en knieen in de modder Ik geef de medicijnen maar de schuld, die verminderen tenslotte het reactievermogen...
Morgen alsnog naar de Efteling, hebben we gelukkig beter weer dan we afgelopen zondag zouden hebben gehad
Iloveya: Het is me meegevallen, het went sneller dan ik had verwacht, ik hoef ook niet alles in één keer te onthouden, dus dat is wel prettig.
Kneel: Ik moet maandag voor het eerst koken, voor maar liefst 13 man... Ik ga verse tomatensoep maken met de tomaten uit eigen tuin en daarna krijgen ze tagliatelle met zalm in teriyakisaus. Is allemaal lekker snel klaar Toetje moet ik nog verzinnen, dat zal wel iets simpels worden
Hmm, ik wil ook wel komen eten als ik dat zo hoor.
Anoniem
Geplaatst: 03-09-10 22:52
Oeps Broem zat je in ene er naast ipv erop. Gelukkig jezelf geen pijn gedaan.
Klinkt als een lekkere maaltijd. In de Allerhande van AH staat altijd een week menu met de prijs van het dagmenu er p.pers bij. Is misschien een idee om eens in te kijken. Zijn wel menu.s voor 4 pers maar dan doe je in alles gewoon x4