SusanH schreef:Ik heb trouwens een melkoverschot hier...ik was bang dat ik op mijn werk te weinig zou kolven en nou heb ik de hele la van de vriezer vol zitten. En nu zijn de bewaarbakjes bijna op

. Mijn man vroeg van de week al wanneer ik ging leveren aan Campina....geen leuk grapje vond ik.
Nee zeg, wat een vervelende kerel heb jij
Ik voel me ook al net zo'n koe als ik aan het kolven ben, ik zei gister nog tegen Anne; ik voel met net een koe, het is toch eigenlijk gewoon melken wat je doet, gelukkig houd Anne wijselijk zijn mond haha!
Nathalie schreef:Am13, Yasemin heeft altijd veel moeite gehad met poepen, 1 x in de week was al veel! Maar sinds een week poept ze 2 x per dag, en ja ze is nu dinsdag 16 weken!
Toeval of misschien normaal voor deze leeftijd...?
Elize poept eens in de 3 dagen zo'n beetje maar dan ook liefst 3-4 keer op een dag, ook groengelig trouwens, soms met stukjes 
Geef jij haar al fruit bij? Nu mag het toch?
Hier gaat het nu wel beter, mijn productie is aardig omhoog gegaan. Ik kolf nu 's avonds laat ook weer en dan haal ik er ook weer 100cc uit dus dat is best aardig. Elize krijgt ook duidelijk meer, ze slaapt sinds 2 nachten ook weer 'netjes' 8-9 uur door en gisterochtend zelfs 11 uur, toen moest ze ook 4x happen om mijn tepel te pakken te krijgen