Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liins

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 14:56

Deleted

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:30

Ja zijn extensions, heb het gevonden op een site. Weet alleen even zo gauw niet welke, maar dat was een kapsalon die werken met Great lenghts, microring methode, blablabla...

xSOULSISTER schreef:
Deleted schreef:
http://img573.imageshack.us/img573/418/kortlang.jpg

Heb een foto gevonden van heel kort haar naar lang haar. Die vrouw op de foto heeft wel veel korter haar dan mij volgens mij.

Weet je zeker dat het extensions zijn? Geen pruik ofzo?
Bij zulk kort haar lijkt het me niet zo mooi, ik denk dat schouderlengte zoiets wel mooi is?

Deleted

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:32

Oke ziet er wel zeer netjes uit :)

Liins schreef:
Vergeet niet dat dat is gestylt en gedaan door een prof ;) Zover komen wij (helaas) nooit :D ... Eigenlijk wil ik wel kapster zijn haha!

Hier was mijn achterkant zo'n 7/8cm en voorkant tot over schouder (Bobline ala v. beckham)
http://94.100.122.182/536150001-5362000 ... _cekV.jpeg
(Rechts)

http://94.100.115.169/440850001-4409000 ... _LVSQ.jpeg
Hier zie je het goed, waar me eigen haar stopt en extensions beginnen..

Trouwens, verschrikkelijke foto's _O- Maar de beste die ik kon vinden van het haar...

:=

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:32

Ik heb trouwens ook foto's van mijn haar zonder extensions! Kunnen jullie een voor en na zien :))

Liins: Ben ik zo blind dan, ik zie niet echt goed waar jouw extensions beginnen hoor _O-

Deleted

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:35

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:39

Mijn haar (wel gekruld)
Afbeelding
Afbeelding

Vooral op deze zie je super hoe dun de onderkant is.... Kapper heeft me vorig jaar een bob aangemeten met nog 3 van die slierten lang haar ("ja je wou toch volume bovenop en minder onderop?") ;(
Zal zeker nog 2 jaar duren voor die bovenste laag weer is aangegroeid.. Maar goed straks met m'n extensions heb ik super veel haar :D

Afbeelding

Deleted

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:54

Je hebt wel erg mooi haar :)

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:58

Ik wil ooit ook nog eens extentions ...

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 16:25

Deleted schreef:

Thanks!
Moet nog steeds wennen aan dat dunne... Ook al zit het er al een jaar... Hopelijk ben ik straks helemaal tevreden met mijn extensions in haha :')

Deleted

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 16:59

You're welcome ;)

Ben wel jaloers hoor, als je dan mijn haar ziet.

muiltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 19:35

hey meiden ik lees even mee... Ik heb al 5 jaar of langer een waeve die men erin naait zeg maar. Blijft drie maanden zitten mijn haar zelf is enorm veel gegroeid in de loop der jaren. Je krijgt er 5 jaar garantie op en ze mengen het haar en jou kleur. Je kunt het helaas niet kleuren maar ze mengen het zo mooi dat het niet te onderscheiden is van je eigen haar. Ik kan er alles mee! Ik zou nooit extentions laten zetten en dat gedoe met klipjes is niet voor mij weg gelegd hoor!

FOCUSSED Mijn haar lijkt een beetje op dat van jou alleen heb ik het nog een stuk langer. Toen ik korter haar had, schoouderlang heb ik twee lagen laten zetten en nu heb ik 1 laag. Ik zal wel eens een foto op zoeken en hier plaatsen.

muiltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 19:36

Afbeelding

OKE HET WAS HIER WEL CARNAVAL HE HA HA MAAR IK ZAL EVEN VERDER ZOEKEN

muiltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 19:39

Afbeelding
hIER HAD IK MIJN HAAR VOOR DE FOTO EXTRA IN DE KRUL GEZET
Afbeelding
eN HIER HEB IK ER NIETS AAN GEDAAN, ZO VANUIT STAL FF BORSTEL ERDOORHEEN OPGEFRIST EN VANUIT STAL NAAR DE KERMIS GEGAAN..

Deleted

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 19:41

Jouw eigen haar wordt eerst gevlochten ofniet?

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 20:06

muiltje schreef:
hey meiden ik lees even mee... Ik heb al 5 jaar of langer een waeve die men erin naait zeg maar. Blijft drie maanden zitten mijn haar zelf is enorm veel gegroeid in de loop der jaren. Je krijgt er 5 jaar garantie op en ze mengen het haar en jou kleur. Je kunt het helaas niet kleuren maar ze mengen het zo mooi dat het niet te onderscheiden is van je eigen haar. Ik kan er alles mee! Ik zou nooit extentions laten zetten en dat gedoe met klipjes is niet voor mij weg gelegd hoor!

FOCUSSED Mijn haar lijkt een beetje op dat van jou alleen heb ik het nog een stuk langer. Toen ik korter haar had, schoouderlang heb ik twee lagen laten zetten en nu heb ik 1 laag. Ik zal wel eens een foto op zoeken en hier plaatsen.

Waarom kan het niet geverfd worden? Is het geen echt mensenhaar?
Ik zou geen weave willen met echt mensenhaar.
En een weave is hier al wel langer bekend hoor, heb het zelf ook gehad.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 20:07

Focussed schreef:
Deleted schreef:

Thanks!
Moet nog steeds wennen aan dat dunne... Ook al zit het er al een jaar... Hopelijk ben ik straks helemaal tevreden met mijn extensions in haha :')

Jij hebt echt zo'n mooi haar ja! <3

Ik ben nog op zoek naar een goed adres voor m'n extensions, bij Nikita zit ik aan te denken.
Maar mijn moeder zei dat ze het te ver vond, maar misschien krijg ik haar zover..

VinandoW

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 22:25

Ik lees al een tijdje mee, maar wat zijn nou echt goede clip-in extensions? Goede en mooie kwaliteit haar en natuurlijk redelijk geprijsd? Ik vond zelf die van Luxyhair heel erg mooi, alleen bezit ik niet over een creditcard. Yoshhair heb ik verschillende reacties overgelezen. Wat zouden jullie aanraden?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 22:26

Thanks allemaal :D

Luxy kun je ook betalen met PayPal!

Bij mij mocht ik het via mijn vaders kaart bestellen aangezien ik Paypal niet handig vind!

VinandoW

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 22:30

Focussed schreef:
Thanks allemaal :D

Luxy kun je ook betalen met PayPal!

Bij mij mocht ik het via mijn vaders kaart bestellen aangezien ik Paypal niet handig vind!

Ik heb ook geen paypal, heb het nu aangevraagd maar dat duurt 3-4 dagen. Wij hebben allemaal geen creditcard hier thuis. Alleen iDeal dat kan ik dan weer wel.

Deleted

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 22:47

Ik heb ook geen creditcard, ik begin er ook niet aan. Te verleidelijk denk ik.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 22:54

Creditcard is altijd handig! Heb er zelf geen 1 , ouders wel.
Juist voor dat soort dingen, of hotels enzo. Vaak een creditcard nodig!

Hij ligt ook gewoon altijd thuis, gebruiken 'm alleen voor dat soort dingen, waarbij hij echt nodig is :)

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 13:04

muiltje schreef:

hey had jij toevallig ook haar van http://www.haarbevestiging.nl ?

klinkt me namelijk bekent dat je 5 jaar garantie krijgt en het niet kan verven enz

Deleted

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 13:12

Ik ga er toch nog maar even nadenken of ik uberhaupt aan de extensions begin.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 13:17

shantal schreef:
muiltje schreef:

hey had jij toevallig ook haar van http://www.haarbevestiging.nl ?

klinkt me namelijk bekent dat je 5 jaar garantie krijgt en het niet kan verven enz

Is dat geen nep haar? Wordt dat niet ontzettend lelijk als je het mengt met je eigen haar?

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 13:24

Ik ben nog steeds zo happy met mijn extensions, volgende maand gaat er een nieuwe lading in, ondanks dat het er nog wel goed uitziet, zelfs na een week zon zee en strand op de domenicaanse republiek.

Afbeelding

Afbeelding

Ik krul het alleen nooit echt, kan dat ook gewoon met een carmen set?