Haar/haarverf deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

laura1986

Re: [centraal] Haar/haarverf deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 14:30

Het haar van Christine vind ik in een staart echt super mooi, maar los dan weer niet, en het haar van Horsii vind ik ook leuk staan (maar dat zou voor mij te kort zijn denk ik, mn haar springt dan alle kanten op)..

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 18:22

Christine: ik vind jouw haar echt mooi!
Ik zou alleen wel zorgen dat het of naar voren (over je schouders) hangt, of alles naar achteren. Als je het half/half als op de foto doet, ziet het er erg dun uit.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nou dit is dus mijn haar. Het is van nature stijl, met soms wat slag. Ik heb vroeger weleens een pony, en vooral schuine pony's gehad. Maar vind het nu een beetje saai worden. Wie weet wat leuks? :D
(het is lang tot over mijn schouder, wil graag de lengte behouden)

Hanneke_Inka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 18:33

Jennifuur schreef:
Christine: ik vind jouw haar echt mooi!
Ik zou alleen wel zorgen dat het of naar voren (over je schouders) hangt, of alles naar achteren. Als je het half/half als op de foto doet, ziet het er erg dun uit.
http://i51.tinypic.com/1yjxqt.jpg
http://i54.tinypic.com/339ncpk.jpg
http://i55.tinypic.com/w1tron.jpg

Nou dit is dus mijn haar. Het is van nature stijl, met soms wat slag. Ik heb vroeger weleens een pony, en vooral schuine pony's gehad. Maar vind het nu een beetje saai worden. Wie weet wat leuks? :D
(het is lang tot over mijn schouder, wil graag de lengte behouden)

ook kei mooi haar! ;)
Laatst bijgewerkt door Mars op 20-11-10 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: foto's uit quote gehaald

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 16:07

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 16:42

Nou ik was gister bij de kapper en wil het liefst de komende weken met een zak over m'n hoofd lopen -O-

Ik had zoiets;
Afbeelding

en nu is het een bloempotkapsel wat naar 1 kant geborsteld is. Kan er verder ook helemaal niks mee, omdat het anders té duidelijk wordt dat het een ongelijk bloempotkapsel is. Het korte gedeelte is naar boven toe langer gelaten, waardoor mijn hoofd misvormd lijkt. En om het naar voren te dragen is het weer te lang.
Inmiddels kan ik er wel om lachen, gister écht niet.. ik kon dat stomme mens maar niet duidelijk maken hoe het nou moest, en uiteindelijk heb ik maar gezegd dat het wel prima was, voordat ze nog meer haar ging weghalen.

Ik ga voortaan alleen nog naar Kinki kappers }:0

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 17:15

:wave:

Ik ga donderdag naar de kapper :).
Ik heb helaas geen foto van nu.. en kan ik ook niet maken, mijn camera is stuk :x .

Ik heb iig dun haar en niet echt helemaal stijl. Heb 2 jaar terug een schuine pony gehad, wat opzich wel leuk stond alleen het ging 'uitsteken'. Op het einde kwam zon krulletje en stak dus zo van m'n hoofd af, zag er echt niet uit :+.

Nu kwam ik dit kapsel tegen en dat vind ik eigenlijk wel leuk.. Maar zal het dan weer gaan uitsteken? (Of evt een goede! stijltang/stijltips waardoor ik het stijl kan houden?)

http://www.kapsels.net/kapsels6/fps7.jpg

drafbalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 15:49

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 21:05

drafbalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 14:59

Wat voor haarkleur heb je nu dan nicole?
Denk gewoon blonde plukken erin.

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 15:18

Heb heb nu nog blond haar, maar wordt zowiezo bruin! :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 15:28

Niicole__ schreef:
Ik wil mijn haar graag zo (http://www.howtodothings.com/files/u100 ... lights.jpg) verven..
Alleen slechte ervaringen met de kapsalons hier, dus wou vragen hoe, en met welke haarverf ik 't het beste zelf kan doen (naja m'n moeder verft dan :) )

Wil je alleen het bruine van die foto of ook het blonde erdoor?
Ik heb alleen mijn haar in één egale kleur zelf geverfd en dat gaat goed. Maar met 2 kleuren en highlights zou ik zelf niet durven :=

Ik heb begin oktober mijn haar laten knippen bij het kapsalon waar ik altijd ga. Alleen had ik één of andere stagiaire die stage liep en die mijn haar echt ver*** heeft. Ik had gevraagd om weer wat vorm te brengen in mijn laagjes en mijn schuine pony wat bij de knippen. Maar ze begreep gewoon niet dat ik mijn pony korter wou dan een lengte tot aan mijn neus :roll: En die laagjes waren ook belachelijk amateuristisch geknipt. Normaal beginnen ze onderaan en werken ze dan zo laag per laag naar boven toe. Zij nam gewoon één dik pak haar en begon er dan in te snoeien. 't Is niet eens aan beide kanten gelijk :x

Wil nu graag weer ipv een schuine pony een rechte pony, zoals dit: http://images.teamsugar.com/files/upl1/ ... mischa.jpg
Maar ik durf dus echt niet meer naar die ene kapper te gaan :+

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 15:36

Zoals op de foto :) Ook met blond erdoor (mijn moeder doet het dan, met kapsalons hier erg slechte ervaringen met verven := ).

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 15:46

Niicole__ schreef:
Ik wil mijn haar graag zo (http://www.howtodothings.com/files/u100 ... lights.jpg) verven..
Alleen slechte ervaringen met de kapsalons hier, dus wou vragen hoe, en met welke haarverf ik 't het beste zelf kan doen (naja m'n moeder verft dan :) )

Ik heb je laatste reactie ook nog eventjes gelezen, en wat jij wilt is best mogelijk hoor! :)

Van mezelf ben ik ook blond, en wilde naar donker roodbruin haar toe. Omdat ik dit toch wel een grote overstap vond, hadden de kapper en ik overlegd hoe we dat gingen doen. Uiteindelijk heeft ze gewoon veel stroken (Van de voorkant 2 grotere en dikkere, en van de achterkant heel veel en dun) 'verborgen' in het folie. (Moet je dan wel echt goed doen, zodat er geen verf bij komt en zorgen dat ze gelijkmatig en recht zijn, of je moet het zelf heel wild willen natuurlijk, ik vond mijn effect zelf erg leuk) Die stroken zijn dan gewoon natuurlijk blond gebleven, en de rest is totally in de verf gegaan. Resultaat: Donker roodbruin haar met leuke blonde plukken er doorheen.

Het gehele idee zou ik zo weer doen, maar dan niet meer met roodbruin.
Dit is bij mij héél snel vervaagd, en wordt nu behoorlijk lelijk. :\ Dan zou ik het idd eerder met echt donkerbruin doen.
Heb al eens eerder mijn onderkant (ongeveer als je je hand horizontaal houdt, die lengte) + wat plukjes bovenop donkerbruin gehad, en toen de rest gewoon blond. Dit bleef echt maaaaanden tot anderhalf jaar nog gewoon écht mooi zichtbaar zitten. Nu ben ik net een maand verder, en mijn haar is blond, half rood (licht en donker), met een oranje/roze achtige gloed.. echt heel lelijk.
Moet wachten op mijn centen en dan ga ik weer terug naar volledig blond, en dan laat ik mijn haar voorlopig even met rust qua chemische verf zooi..

laura1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 19:47

Oe, das balen wimmus!

Anouck, ik ben benieuwd hoe het er nu uit ziet, het lijkt me een leuk kapsel :j

drafbalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 18:12

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 18:30

Ook ik heb mijn haar geverfd :D
Het was heel blond en wilde het een stuk donkerder.
Heb niet zo'n heel duidelijke foto, maar we moeten het er maar mee doen :P
Dit is het nu: http://i54.tinypic.com/2ikcmdi.jpg
En dit was het:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 11:13

Aaah, ik heb gister haarverf gekocht. Of eigenlijk een spoeling die er na 6 tot 8 weken uitgaat. Ik heb dit nog nooit gedaan verder.
Maaar ik heb van mezelf donkerblond haar en sommige mensen vinden het lichtbruin. Nu heb ik van Casting Creme Gloss nummer 500 gekocht, die heet lichtbruin. Maar ik ben nu opeens heel bang dat het heel donker uit gaat vallen en dat is nou ook weer niet de bedoeling. Ik wil het wel iets donkerder, maar. Ook weer niet tegen echt zwart-bruin aan. Iemand ervaring met deze verf en valt het inderdaad erg donker uit?

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 20:14

een tijdje geleden had een meisje bij ons in de klas haar haren blonder laten verven.
ze had de zelfde kleur als mij en had deze een paar tinten lichter laten verven.
Ik vondt dit echt super mooi!
Nou heb ik ook licht blonde haren maar zou z wel is een keertje nog blonder willen laten verven.
Nou had ik van mijn moeder gehoord dat er ook verf bestaat die vervaagt waardoor je geen of bijna geen uitgroei ziet.
werkt dit of is dit selchter?
Maar belangerijker is zou het mij wel staan, of wat zou ik anders kunnen doen?
Dit is mijn haar nu. hier is het NIET gestijld dit zijn mijn eige haren!
Afbeelding

edit:
hier een foto van hoe lang mijn haren zijn. heb hier knotje ingehad dus vandaar die rare bobbel.
wel echt een stomme *** foto maar goed

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 20:47

Oke, nou uiteindelijk heb ik toch maar andere verf gekocht. Veel lichtere. En het is nu uiteindelijk wel de kleur geworden die ik wilde.

Van donkerblond:

Afbeelding

Naar bruin:

Afbeelding

Is het geslaagd?

Niet superdrastisch, maar toch.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 20:51

Ik zie niet heel erg veel verschil, maar het staat je wel erg goed :j

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 21:22

Ik zie eerlijk gezegd helemaal geen verschil, maar hoe je haar is staat je wel goed.

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 21:34

ietjelover schreef:
een tijdje geleden had een meisje bij ons in de klas haar haren blonder laten verven.
ze had de zelfde kleur als mij en had deze een paar tinten lichter laten verven.
Ik vondt dit echt super mooi!
Nou heb ik ook licht blonde haren maar zou z wel is een keertje nog blonder willen laten verven.
Nou had ik van mijn moeder gehoord dat er ook verf bestaat die vervaagt waardoor je geen of bijna geen uitgroei ziet.
werkt dit of is dit selchter?
Maar belangerijker is zou het mij wel staan, of wat zou ik anders kunnen doen?
Dit is mijn haar nu. hier is het NIET gestijld dit zijn mijn eige haren!
http://94.100.118.85/1126700001-1126750000/1126732001-1126732100/1126732085_5_vYYt.jpeg

edit:
hier een foto van hoe lang mijn haren zijn. heb hier knotje ingehad dus vandaar die rare bobbel.
wel echt een stomme *** foto maar goed

http://img690.imageshack.us/img690/160/snapshot20101128.jpg

dit lijkt me nou een mooie kleur:

Afbeelding
Afbeelding

en weet iemand hoe je dit zo krijgt?
en dan bedoel ik de krullen/slag :P
http://graphics8.nytimes.com/images/2006/04/02/nyregion/thecity/blond450.jpg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:57

Nouja, door de schaduw is de bovenste foto ook nog wat donker, maaar ik had zeg maar de kleur die je op de bovenste foto bovenop mijn hoofd ziet en met die kleur zie je wel echt verschil in het echt. :D

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 14:55

Ik zie wel verschil Babico, en het is mooi geworden :)

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 23:51

Esgaroth schreef:
Ik heb net dit kapsel gevonden, in mijn zoektocht naar een 'laagjes'kapsel. Zou dit veel werk zijn om het zo te krijgen? Ik vind dit qua kleur en kapsel wel heel erg mooi:
Afbeelding

Edit: ik heb dus zelf wat slag in mijn haar en heb het nu allemaal op 1 lengte. Is dit uberhaupt mogelijk?

Of het mogelijk is weet ik niet, maar wel een gaaf kapsel! :D

Sorry dat ik zo binnen kom vallen, maar weet iemand misschien wat ik met gala zou kunnen doen?
Ik ben zelf niet zo goed met kapsels :+ En van de kapper heb ik 2 trauma's opgelopen :') , en ik heb advies gehad voor kort haar, dus kapper vraag ik ook niet meer :+
Het is een kerstgala, ik dacht eerst aan opsteken, maar dat is denk ik heel erg veel werk met mijn haar, want het is echt heel dik, en ik heb het gemeten op +/- 70cm. Stijl weet ik nog niet, volgens mij krijg ik daar best een heel erg raar hoofd van :=
De rest van het topic heb ik ook afgezocht, maar ik vond ontzettend veel korte kapsels, en dat zie ik voor me zelf niet zo zitten, bij heel veel staat het btw wel heel leuk!
Alvast bedankt ! :D
Foto van de zomer - (Hier is niet zo goed te zien dat het nu 70cm is trouwens...)

Afbeelding
Afbeelding