Ben alleen naderhand direct de katten bij mijn ouders gaan verzorgen, en nu ben ik het pakketje daar vergeten, ligt in de koelkast... Geen idee of de andere kattenoppas of mijn broer de koelkast nog gaat opentrekken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Tara_ schreef:Je hoeft ze niet in de koelkast te bewaren he. Alleen als je ze langer dan 3 maanden wilt bewaren, maar dat hoeft normaal niet omdat je ze dan al gebruikt hebt
Creatas schreef:_Tara_ schreef:Je hoeft ze niet in de koelkast te bewaren he. Alleen als je ze langer dan 3 maanden wilt bewaren, maar dat hoeft normaal niet omdat je ze dan al gebruikt hebt
Ik wíst dat ik iets maar half gelezen had!![]()
Ach mezelf kennende zal ik ook wel laks zijn met beginnen![]()
En volgens mij zijn reacties op zoiets in je koelkast nog best hilarisch![]()
nienke1208 schreef:Ik krijg binnenkort (moet bellen als ik ongesteld ben) een Mirena spiraaltje.
Maar... Ik heb inderdaad ontzettend veel negatieve verhalen gehoord, dat het ontzettend veel pijn doet om hem in te laten brengen enz...
Mensen hier ervaring met Mirena spiraal?
nienke1208 schreef:Ik krijg binnenkort (moet bellen als ik ongesteld ben) een Mirena spiraaltje.
Maar... Ik heb inderdaad ontzettend veel negatieve verhalen gehoord, dat het ontzettend veel pijn doet om hem in te laten brengen enz...
Vicky_88 schreef:ik doe mee.
Maar moet wel zeggen dat het feit dat ik nu al ruim een jaar niet meer ongesteld ben wel de pijn van die stomme klem waard is geweest
Yessy schreef:Ja, en als ze moeilijk doen zou ik gewoon zeggen dat je last hebt van bijwerkingen... maar volgens mij betaal jij gewoon het verschil (sowieso eigen risico) en verdient de apotheker er meer geld aan, dus die zal niet moeilijk doen!
Creatas schreef:Vandaag gebabbeld met de HA. Eerst de Nuvaring om uit te proberen (dúúr! moest €20,- bijbetalen), maar spiraal (door haarzelf te zetten in de praktijk) is nog altijd een overweging. Vervelende is alleen dat je op inet vaker de enge/slechte verhalen hoort dan de goede. En als ik die verhalen lees krijg ik het al een beetje benauwd
. Moeilijkmoeilijk...
Ben alleen naderhand direct de katten bij mijn ouders gaan verzorgen, en nu ben ik het pakketje daar vergeten, ligt in de koelkast... Geen idee of de andere kattenoppas of mijn broer de koelkast nog gaat opentrekken
Creatas schreef:nienke1208 schreef:Ik krijg binnenkort (moet bellen als ik ongesteld ben) een Mirena spiraaltje.
Dat is de reden dat ik nu eerst de nuva ga proberen..
xDramaQueen schreef:Creatas schreef:Vandaag gebabbeld met de HA. Eerst de Nuvaring om uit te proberen (dúúr! moest €20,- bijbetalen), maar spiraal (door haarzelf te zetten in de praktijk) is nog altijd een overweging. Vervelende is alleen dat je op inet vaker de enge/slechte verhalen hoort dan de goede. En als ik die verhalen lees krijg ik het al een beetje benauwd
. Moeilijkmoeilijk...
als je een spiraal laat zetten laat het dan gewoon niet bij de HA doen maar vraag om een doorverwijzing naar de gyno, daar heb je alle recht toe
Vicky_88 schreef:Ik heb niet het hele topic doorgelezen
Maar ik zit al een tijdje met een nare gedachte in mn hoofd.
Ik heb ruim een jaar geleden een spiraaltje laten zetten. Die moet iedere 5 jaar vervangen worden.
Aangezien ze dat ding hebben ingebracht en daarna de ''touwtjes'' hebben afgeknipt vraag ik me dus af of die ''touwtjes'' zijn opgenomen door je bindweefsel. Oftewel, of het uiteinde van de spiraal aan je bindweefsel vast zit? Als dat namelijk zo is... zou het betekenen dat ze over 4 jaar dat los moeten trekken of knippen of weet ik veel wat... Heeft iemand hier ervaringen mee? Dus met het wisselen van de spiraal.
Alvast bedankt voor de reactie!