Mensen met een Burnout/overspannen, deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:38

Ja mama _O-

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 17:36

bieniie: leuke vakantie!! probeer er van te genieten. als ze te erg hun zin doen, doe je ook je zin??

aikon; kan je je zadels niet terug deftig laten opvullen? dan passen ze miss wel? Is belangerijk voor een paard!!

maaike: geniet ervan dat je je beter voelt!

bomelo!: leuk dat je je geamuseerd heb. Ik vind het vaak moeilijk dat winkelen, vooral kleren. wordt er te nerveus van als anderen niet direct weten wat ze willen!

even over mezelf: ik heb een polsbreuk. het spaakbeen was volledig door en stond scheef. daarom operatie gehad en twee pinnen erin... Moet nog vier weken gips... maar als ik eruit ben kan ik eigenlijk nog niets doen. Miss tegen september al iets.. Heb me vandaag een zwembadje gekocht. Daarnet al even ingelegen. Was zalig. durf er wel niet in in mijn bikinibroek. Ik doe nog een zwemshort tot bijna men knieen ook aan...

Kido

Re: Mensen met een Burnout/overspannen, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 17:38

Maar je kan wel lekker ff afkoelen zo!
Balen van je pols hoor klinkt echt niet fijn!

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 17:49

charlot Zo zit ik ook in mijn privé zwembadje. 2 zadels zijn van bouw scheef, opvullen heeft geen zin meer door dat het skelet scheef gebouwd is. Het andere zadel zou en nieuwe boom in kunnen (is een wintec, helaas oud model ZONDER verwisselbare boom) maar dan is het de vraag of ie dan past. Beide pony's gaan getraind worden en worden dan weer anders van vorm, en dan moet er weer verandert worden. Gaat een beetje veel kosten, schaapsvel zit altijd. Ben gewend om veel zonder zadel te rijden maar helemaal zonder beginnen op een pony die 2 jaar "stil" gestaan heeft. Nee. Er komt wel een singel om met beugels. Heb ik een beetje steun. :Y)

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 17:59

Aikon; je hebt gelijk, anders heb je datzelfde voor als ik :+

Kido: hoe gaat het eigenlijk met jou? ik weet eigenlijk niets van je. ik luister graag. Stuur anders maar pb;-)

afkoeling heb ik zeker;) ben wel verbrand, nu ja heb er creme op gesmeerd

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 18:32

Ik vind paardrijden pas een sport als je met heel weinig veel bereikt. Het moet leuk zijn en blijven voor beide. En dat hoop ik straks voor elkaar te krijgen. Ik ben nog opzoek naar een 2e hands bosal. Zodat ik bit loss kan gaan hobbelen. :D Zonder brokken #)

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 18:53

aikion: al eens gedacht aan een sidepull? rijd nog fijner dan bosal. Ik rij ook alleen maar bitloos. vind het heerlijk zo. ook al een keer zonder iets. Tweede keer dat ik dat gedaan had, had ik die breuk. mja was mijn schuld, ik sprong er voor de eerste keer aan andere kant op( in 8 jaar nog nooit gedaan). dus was wel beetje dom van mij. ze verschoot erop en bokte me eraf...

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 19:42

Jeetje Charlot, dat was een flinke tegenvaller zeker. En dan zo'n gecompliceerde breuk. Wat vervelend zeg, zeker met dit weer.. Al komt het natuurlijk nooit goed uit! Slim van je badje! En dat je niet in je bikinibroek durft, lekker doen waar jij je goed bij voelt! Moet je ook fysio gaan volgen strakt, om je pols weer goed te kunnen gebruiken?

Aikon; wat goed dat je aan het kijken bent hoe je weer met je pony's aan de slag kunt gaan. Hoe gaat het verder met je?

Ik heb een lekkere dag gehad. Ben 's avonds vaak nog wel helemaal kapot, ook al heb ik 2x een klein stukje gefietst en naar een vriendin geweest. Wilde net nog gaan skaten, maar heb maar even verstandig gekozen om even rustig aan te doen :).
M'n pup wordt in augustus al 1 jaar, ben nu al de foto's en filmpjes aan het verwerken tot een filmpje.. krijgen we een leuk jaaroverzicht.. Is goed voor de verveelmomenten ;)

Biieniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 22:38

Nou, het zal mij benieuwen. Ik wordt op de hoogte gehouden over pw, dus dat is fijn.

Ik heb geen controle over mijn vriend, ik wil graag feestvieren zondag en dinsdag, maar ik heb ook een hond en die kan ik niet alleen laten. En met dit soort momenten, als ik iets graag wil gaat hij moeilijk doen over die hond. Want dan heeft meneer geen zin..

In het begin vond ik het heel zwaar tussen al die mensen, maar een beetje alcohol en vriendelijke, feestelijke mensen om je heen die graag contact maken, maken het makkelijker.. Heb me erg vermaakt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 22:47

Meiden,

Niet schrikken maar Pollewoppy heeft er een eind aan geprobeerd te maken. Ze ligt nu in het ziekenhuis en het gaat redelijk met haar. Ze heeft me zelf een sms gestuurd. Ik hoop dat het snel de goede kant met haar op gaat... Ik weet verder niet hoe of wat, en weet verder ook niet goed hierop te reageren.

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 23:00

@Angela, ik schrik heel erg van je bericht. Ik kom al een hele tijd niet meer in het topic (sifra01), maar kwam er net even in terecht en lees dit bericht. Ik hoop dat je haar heel veel kracht en sterkte wilt wensen (begrijp dat ze met jou contact heeft tenminste?). Ik hoop dat het heel snel beter met haar gaat. PW, volhouden meid!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 23:05

Ik zal het doorgeven, ontzettend lief van je dat je nog even binnenkomt wippen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 23:24

Samen met het Borderlinetopic willen wij graag een kaartje naar Pollewoppy gaan sturen. Als je ook wilt dat je naam erop komt te staan graag even dit bericht kopieren en je naam erbij zetten:

Angela_

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 23:25

Samen met het Borderlinetopic willen wij graag een kaartje naar Pollewoppy gaan sturen. Als je ook wilt dat je naam erop komt te staan graag even dit bericht kopieren en je naam erbij zetten:

Angela_
Charlie_P (al zit ik niet meer echt in dit topic)

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 09:10

Jeetje wat heftig...
Ze zat toch al in de crisis opvang?
Eigenlijk ben ik ook sprakeloos...

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 09:10

Charlie_P schreef:

Angela_

Kido *Rosan*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 09:25

Ze zat inderdaad al in de crisisopvang.. Eigenlijk vind ik het zelfs niet te geloven dat daar zoiets kan gebeuren.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 09:29

jeutje zeg!!

als je haar spreekt zou je dan tegen haar willen zeggen dat er wildvreemde mensen op een of ander blauw paardenforum heel erg met haar mee leven, en dat ik hoop dat ze de hulp krijgt die ze nodig heeft..... en dat ik ervan overtuigd ben dat er ergens een keer een dag komt dat voor haar ook de zon weer gaat schijnen...... tis nu alleen erg moeilijk om door die donkere wolken heen te kijken........

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 09:31

Angela_ schreef:
Ze zat inderdaad al in de crisisopvang.. Eigenlijk vind ik het zelfs niet te geloven dat daar zoiets kan gebeuren.

Maar mischien in een onbewaakt ogenblik ...
Of t leek dat t beter met haar ging en dat ze toen t moment zag....

En verder ga ik met Kim mee...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 09:41

Echt ontzettend lief dat jullie zo meeleven! Doet mij goed, en ik zal het ook aan haar doorgeven. Ik weet zeker dat het haar ook goed doet!

Biieniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 10:09

Nog ff kort van mij, heb gisterenavond nog even kort sms verkeer gehad met haar, maar wat vreselijk dit!

Angela_
Kido *Rosan
Biieniie (Sabine)

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 12:37

Biieniie schreef:
Nog ff kort van mij, heb gisterenavond nog even kort sms verkeer gehad met haar, maar wat vreselijk dit!

Angela_
Kido *Rosan
Biieniie (Sabine)

charlot

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 12:45

Jeetje ook ik schrik hiervan! ik wens pw alle sterkte en kracht toe om hier uit te komen! erg dat zoiets mogelijk is als je in de crisis opvang zit. hoop dat ze een plek vinden waar pw zich in alle rust hieruit kan vechten. sterkte pw!

ook mijn naam mag op de kaart: maaike

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 13:25

charlotvanre schreef:
Biieniie schreef:

Angela_
Kido *Rosan
Biieniie (Sabine)
Bobomelo (Marian)

charlot

en sjeeeee......dit verwacht je niet nee! zeker niet in crisisopvang!
Wens d'r veel sterkte

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 14:37

bobomelo schreef:
Angela_
Kido *Rosan
Biieniie (Sabine)
Bobomelo (Marian)
Maaike
charlot