Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Teelee schreef:
Nu ben ik dus eigenlijk opzoek naar iemand die van een foto een tekening kan maken voor een tattoo... Kan iemand mij daar misschien bij helpen, of is het mogelijk het in de shop direct van een foto af te doen?
Ook ben ik opzoek naar een goeie tattoo shop liefst in het noord-oosten van nederland, of bovenin Duitsland waar ze goeie portret tattoo's kunnen maken!
Las op de vorige pagina nog iets over Miami Ink. Ami mag overal waar hij wil een tattoo zetten bij mij
Aranel schreef:Ik meld me ook weer...
Nav dit topic(nouja, nav wat er gebeurd is in de nacht van maandag op dinsdag, in dit topic staat wat er gebeurd is) [BB] Ze was nog zo jong.. en ze is er niet meer.. heb ik toch besloten een pootafdruk van mijn eigen hondje te doen als tattoo.
De DA heeft gisteren afdrukken van haar pootje gemaakt (ik wilde het zelf niet, want ze was al helemaal stijf omdat ze in de koelcel lag..), en als we die samenvoegen komt er hopelijk een goede uit.
Als ik die afdrukken heb, ga ik een afspraak maken. Ik vind dat er nu echt een betekenis aan zit.. helaas