DON___RUBIN schreef:ik ben aant twijfelen of ik vitamine b erbij ga slikken of biergist...
In veel vitamine B pillen zit ook biergist verwerkt. Van een teveel aan biergist krijg je roos trouwens...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barvrouwke schreef:DON___RUBIN schreef:ik ben aant twijfelen of ik vitamine b erbij ga slikken of biergist...
In veel vitamine B pillen zit ook biergist verwerkt. Van een teveel aan biergist krijg je roos trouwens...
DON___RUBIN schreef:Klopt dat is ook niet goed, maar ik wilde aangeven toen ik garnier gebruikte had ik niet zn droog gezicht
Door clinique droogt mijn huid echt heel erg uit ondanks ik weinig puistjes heb op dit moment
alleen op mijn voorhoofd enkelen, daarom twijfel ik ook indd of ik ermee door ga vind het super spul
je huid word er super egaal van, alleen als ik het smorgens mijn gezicht was en de stap 3 er dus afwas
want die laat eigelijk als enige een laage vet over, is mijn huid net schuur papier.. en dat is natuurlijk ook niet
fijn.. ik krijk het nog een weekje aan, het kan ook komen omdat we zn koude dagen hebben gehad en thuis dan
de verwarming flink aan ... Wat ik wel raar vind, zijn er mensen trouwens die onder de zonnenbank gaan?
Mijn gezicht is spierwit en de rest heel bruin, komt dat door clinique??
ziamara schreef:DON___RUBIN schreef:Klopt dat is ook niet goed, maar ik wilde aangeven toen ik garnier gebruikte had ik niet zn droog gezicht
Door clinique droogt mijn huid echt heel erg uit ondanks ik weinig puistjes heb op dit moment
alleen op mijn voorhoofd enkelen, daarom twijfel ik ook indd of ik ermee door ga vind het super spul
je huid word er super egaal van, alleen als ik het smorgens mijn gezicht was en de stap 3 er dus afwas
want die laat eigelijk als enige een laage vet over, is mijn huid net schuur papier.. en dat is natuurlijk ook niet
fijn.. ik krijk het nog een weekje aan, het kan ook komen omdat we zn koude dagen hebben gehad en thuis dan
de verwarming flink aan ... Wat ik wel raar vind, zijn er mensen trouwens die onder de zonnenbank gaan?
Mijn gezicht is spierwit en de rest heel bruin, komt dat door clinique??
ik heb door de Clinique ook nog soms van die hele dikke op mijn voorhoofd, maar op mijn kin etc is het zo goed als weg..
met je gezicht ik heb precies van het zelfde last!
onder de zonnebank, me gezicht word never bruin.
maar ik had dat ook al voor de clinique ik denk toch dat het door de foundation komt ofzoo.. terijl ik het er wel afhaal als ik onder de zonnebank ga, of ga zwemmen ofzo.
MissRoxyy schreef:Vandaag grote verpakking van Clinique gekocht, alleen stap 1 en 3 want de lotion had ik nog genoeg.
Toch erg duur hier bij Douglas. Heeft iemand misschien een ander adresje van Ebay dat betrouwbaar is?