Wie heeft er nog meer een gave ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 00:42

Elma_ schreef:
ja je kunt het ook leren lees ik net :P.. dan moet je beginnen in het donker met alleen kaarsen aan, en dan gewoon net zo lang naar iemand gaan staren tot je wazig gaat zien, dan moet het ook verschijnen, maar t verreist errug veel concentratie..

Ik heb het geprobeerd met iemand, en een witte achtergrond erachter. Werkt wel, alleen kan ik de kleuren niet uit elkaar halen.. zie wel dat t roze is maar als ik dan de betekenis op wil zoeken zou ik niet meer weten of het nou licht roze was... of wazig :+.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 11:14

Niet te vaak proberen scheelt ook, als je weet hoe je ze kan zien dan zie er oppeens 1 vanzelf.

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-10 19:13

elmiran schreef:
Haha volgens mij houden de meeste katten niet van de stofzuiger :=.

mijn poes houd ook niet van de stofzuiger, maarja, lekker poes laten blijven..
Anders gaat ze nooit naar buiten :P

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 09:46

Hm is dit raar?

Ik ben laatste keer bij een vriend geweest en ook daar overnacht, omdat hun zoveel disconnectie problemen hadden laat staan internet langzaam liep had ik even nagekeken er wat ik eraan kon doen maar helaas er was niks aan te doen vanaf de punt ik toegang van het internet had.

Nu de volgende dag in de ochtend boem internet doet normaal en loop vrij snel tot op de dag loop die nog steeds goed.

Het vreemdste was dat die de dag ervoor juist telkens niks was veranderd zelf na het opnieuw starten.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 14:06

Xfeno01X schreef:
elmiran schreef:
Haha volgens mij houden de meeste katten niet van de stofzuiger :=.

mijn poes houd ook niet van de stofzuiger, maarja, lekker poes laten blijven..
Anders gaat ze nooit naar buiten :P

allebij mijn katten vinden een stofzuiger eng, maar heb ook nog maar weinig katten gezien die een stofzuiger leuk vinden :+

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 23:46

marleen_usar schreef:
Niet te vaak proberen scheelt ook, als je weet hoe je ze kan zien dan zie er oppeens 1 vanzelf.

T lukt ook niet echt, ze bewegen teveel := t valt een beetje op als ik de hele tijd blijf staren naar mensen. Er is wel iemand die vaak voor een witte muur staat, en daar zag ik duidelijk een roze aura bij :D. Had even opgezocht wat het betekend, t klopt precies bij die persoon.

elmiran

Re: Wie heeft er nog meer een gave ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 23:48

@Renee: Denk dat het vooral door het geluid komt := onze honden waren er ook bang voor.

Niemand meer iets mee gemaakt hier?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 23:50

ik zag enkele nachten terug een vrouw in mijn kamer staan :+ was heel vaag wakker dus kan een droom of hallicunatie zijn ofzo :') had een bloemetjes jurk aan, donkerblond haar, vettig en zag haar van de zijkant. Zag geen gezicht. Toen viel ik weer in slaap :+ ze stond in een hoek van mijn kamer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 23:53

Ik weet het wanneer iemand doodgaat. De dag ervoor droom ik dat iemand doodgaat. Het is dan niet dezelfde persoon maar wel dezelfde familiesoort ( ik droom bijv dat de oma van die en die overlijdt en dan overlijdt de opa in het echt). Het rare is dat ik het bij mijn eigen geliefden niet weet alleen bij andersmans familieleden droom ik het.

En ik voel geesten, ik weet het gewoon heel vreemd.

Ik heb al veel rare dingen meegemaakt en het was een tijdje zo: Mijn vriend woonde in een oud herenhuis ( met heel veel slechte geesten) en zodra ik binnenkwam sloegen de stoppen door. Het hele weekend had mijn vriend geen stroom. Tot ik op zondagavond weer wegging, dan had hij weer de hele week stroom tot ik weer binnenkwam.

Maar bij dat huis had ik ook een heel slecht gevoel, bepaalde etages en kamers kwam ik niet ik ben in oude kranten gaan zoeken ( vanaf het jaar 1800) en ben flink wat foute dingen tegengekomen. Het was een prachtig huis, echt een droomhuis maar al had ik al het geld van de wereld ik zou het nooit kopen.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 10:33

Ik sta nog steeds na weken iedere dag om 8.22 bij het zelfde stoplicht.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 21:17

@Breezy: Had je vriend er dan geen last van toen hij nog in dat huis woonde?.

Hier zijn ook weer vreemde dingen gebeurd :=.

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 12:27

Ik had gister toch sterk het idee dat er iemand in mijn slaapkamer is geweest, de lucht voelde wat dikkig aan. Niet eerder mee gemaakt.

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:02

Ik weet niet of het echt een gave genoemd mag en kan worden.
Maar ik vind dat het wel een gave is, ik ben namelijk HSP, wat betekend dat je extraam hoog gevoelig/ sensitief bent.

Ik zie dit als gave omdat ik de mogelijkheid heb, mensen extreem goed aan te voelen, evenals spanningen/ emoties.
Ook voel ik bepaalde situaties altijd aankomen ( ongelukken bijv. ) en zelfs als ik mensen niet ken, kan ik heel gemakkelijk aanvoelen in welke "state of mind" iemand is.

En het klinkt echt absurt stom misschien, maar ik voel ook energieen van overleden personen ( niet dat ik communiceer of echt zie, maar voelen doe ik het wel. ) Dit komt waarschijnlijk door m'n HSP zijn, ik zit net tegen het medium achtige aan... maargoed meestal hou ik zulke dingen voor me, want je word al snel voor gek verklaard haha :D

Ik denk trouwens dat iedereen ergens wel een "gave" heeft hoor!

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 19:49

interessant topic dit :)

ik kan soms de aanwezigheid voelen van overleden personen..
Bij sommige huizen waar ik binnenkom keijg ik dan een apart gevoel van binnen.. en het gevoel dat ik wordt bekeken... (in mn vorige huis had ik ook een vrouwtje zittten, in mn slaapkamer :S)

vind t wel beetje eng me er verder voor open te stellen..

hinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 11:41

misschien heb ik er over heen gelezen, maar als je zo'n energie-bal tussen je handen hebt, wat doe je daar dan mee?

Wadapatja1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 15:12

Ooh wat ben ik blij...eindelijk een topic waar ik mijn verhaal kwijt kan...
Zal bij het begin beginnen: Ik kan pijn weghalen bij paarden, paarden aanvoelen (de eerste klick), mensen aanvoelen, mensen een richting opsturen (altijd handig als er iemand voor je langzaam rijdt), dingen weten, mensen aanvoelen en ga zo maar door.. Sinds kort krijg ik hier begeleiding in en wauw er gaat een wereld voor mij open. Nooit geweten dat ik het ook echt kan. Voorbeeld: ik heb sinds kort een bijna 2 jarige merrie gekocht en hoe ik ook deed, elke keer werd ik weer naar de site getrokken en keek ze mij aan. Van het een kwam het ander en ondertussen is ze van mij geworden. Hebben jullie dat ook dat je gesteund wordt door "boven"? Nog een voorbeeld, ik zocht een stage-plaats voor mijn opleiding echter die was heel moeilijk te krijgen, toen een gedachteswitch gemaakt, wel dezelfde opleiding maar ergens anders stage lopen en prompt word ik gebeld voor een stage-plaats. Mijn zoontje vindt dat ik "tover-handen" heb want dan haal ik de druk weg uit zijn hoofd. Ook als iemand pijn in het lichaam heeft, dan hou ik mijn handen erboven en dan worden mijn handen warm. Ik probeer dan de pijn weg te halen. Nog zo iets...met de een heb ik meer dan met de ander. Misschien een kwestie van aanvoelen. Ook heb ik dit met paarden...
Akerna...dat is niet vreemd, ik heb het ook bij binnenkomst in een huis, het ene huis voelt goed aan en het andere niet..
Nann...ik herken heel veel van jou wat jij beschrijft....

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 11:22

Ik ben afgelopen week ook weer op het nippertje aan een (voor mij) grote ramp ontsnapt. Mijn dieren meer dan ik eigenlijk. Ik had de wasmachine aangezet en zou eigenlijk boodschappen gaan doen, doe ik vaker zo, maar kreeg een ingeving om eerst mijn broeikasje klaar te maken en te gaan zaaien. Ik was zover dat ik naar binnen ging om zaad te pakken, was ik vergeten mee te nemen. Kom binnen mijn hele keukentje wit van de rook! En stinken. Schrok me kapot. Mijn neus gevolgd en kwam bij het stopcontact waar de wasmachine in zat. Hele stekker versmolten en zwart. Ik snap nog steeds niet waarom de schakelaar niet uitsprong in de stoppenkast. Het besef kwam als een atoombom ingeslagen, was ik wel boodschappen gaan doen had ik nu 3 honden en 3 katten dood gehad. Dat had ik nu (nooit, eigenlijk), ben overspannen en derprie, niet aangekund. Ik dank onze (mijn en mijn dieren) beschermengeltjes voor het voorkomen van heel veel leed.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 11:24

een vriendin van me moeder kan geesten zien en dat soort dingen die ze ook in het 6 zintuig doen
maar wat voor gave heb jij dan

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-10 11:34

lovestimba schreef:
een vriendin van me moeder kan geesten zien en dat soort dingen die ze ook in het 6 zintuig doen

we praten wel even verder in pb !

Mandieetjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 11:38

Wat wou ik toch graag dat iemand toch die verdomde pijn in me rechter hand schouder arm en nek weg kon halen...

zelfs Fysio helpt helaas niet:( en heel veel dingen niet

hinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 12:54

Xfeno01X schreef:
lovestimba schreef:

we praten wel even verder in pb !

jammer hoor. als het persoonlijk is, oké. maar wij (ik) willen hier ook van leren (in de vorm van kennis op doen)

Wadapatja1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 13:14

Hinta, ik ben het met je eens...als het persoonlijk is, idd okee maar ik dacht dat het de bedoeling was om iedereen te laten meedelen in iedereen zijn/haar ervaringen...

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-10 13:26

Belliebel schreef:
Hinta, ik ben het met je eens...als het persoonlijk is, idd okee maar ik dacht dat het de bedoeling was om iedereen te laten meedelen in iedereen zijn/haar ervaringen...

het gaat hier nu over haar paard, zij heeft mij in pb gevraagt of ik raad wist

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-10 13:29

Ik hoop dat jullie dat kunnen begrijpen

Wadapatja1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 13:32

Misschien was het beter geweest als je dat gelijk erbij had gezegd, dan is het ook duidelijker voor andere mede-bokkers..