Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

! De een vindt dit mooi en de ander afschuwelijk!

Yv_ schreef:Ooooh ok... Dat zijn toch zeg maar dan die dingen waar het midden gewoon 'leeg/gat' is?
Dan krijg je toch een grote oorlel?
Is zowiezo denk wel met piercings! De een vindt dit mooi en de ander afschuwelijk!
Al over na gedacht als je straks 65 bent en van die mega gaten in je oorlellen?
Zack schreef:Tragus zou ik je niet kunnen vertellen
Je zegt zelf dat het aan de aantal zenuwen ligt die er zitten.
Dat is bij elke persoon dus hetzelfde
Als je zelf al denkt het gaat zeer doen het gaat zeer doen, sja dan doet het ook zeer he.
Het zit vooral in je hoofd.
Dus neen, zit niet vnl in je hoofd. Hangt gewoon van je pijnbeleving af en díe is voor iedereen anders. En dat zit niet in je hoofd. Hangt er maar net vanaf hoe snel je zenuwen het signaal van punt a naar punt b krijgen. 
Zie, ik zei nog niet zo lang geleden tegen iemand dat als ik stress had ze een voor een beginnen.... Mijn buik is dus aan de beurt 
Hoeveel pijn hangt bij beide af van persoon tot persoon. 
) en dan neemt hij het onderste stukje van de MD waarin hij een lang staafje gedraait heeft, dat staafje dient als houvast voor hem, het lange stukje schuift hij in het gat (dat voel je niet) en dan komt het irritante... Het korte stukje wordt als het ware "er onder in" gewipt... Normaal gaat dat vrij vlot maar bij mijn buik niet, als het niet vlot gaat dan neemt hij gewoon de naald en trekt hij het vel wat op zij zodat hij het korte stukje er onder kan steken. Als dat klaar is drukt hij er nog een tiental seconden op (en hij drukt flink
) en dan is het over. 
Maar daar raakte hij ook bijna niet door mijn vel met de naald dus dat zal ook meegespeeld hebben
duurt nog lang.