Geplaatst: 28-10-09 19:06
Die van mij wordt zondag gezet. Vind het wel spannend maar ben ook erg benieuwd en nieuwsgierig.
Anoniem
Geplaatst: 28-10-09 19:18
Unseen schreef:
Hier is hij dan, mijn trots. De binnenkant van mijn onderarm, een paar uur jong.
Vind 'm tof die vogel zo! De letters wat minder qua afstand onderling, maar in het echt is dat misschien totaal niet zo?
natascha44
Geplaatst: 28-10-09 19:29
Hallo, ik meld me ook maar ff hier!! Ik heb 5 tattoo's op mijn lijf, waarvan ik er 1 op foto heb!! Helemaal zelf ontworpen..
Daarbij heb ik nog een tribal om mijn rechterarm met een roosje erin.. Een op mijn borst met doorns om mijn tepel heen.. een grote op mijn enkel en een met engeltjes op mijn rechterbil..
Zitten mooie plaatjes tussen hiero!!
Roane
Geplaatst: 28-10-09 20:11
Zoooo, oma net aan de lijn gehad plan uitgelegd dat ik een 'blijvend' cadeau wil; dat zij meebetaald aan een tattoo volgens mij zag ze het eerst niet zo zitten, maar nou geloof ik wel volgens mij vind ze het idee wel leuk dat het écht blijvend is
Nog een weekje en dan mag ik éindelijk... hopelijk komt er nu niks tussen, want dan word ik gek.. hmm, by the way, ik ken hier nu ook iemand die gek wordt van nieuwsgierigheid
hij staat erop ben er echt heel erg blij mee soms wel even tandjes moeten bijten maar goed je moet er wat voor doen zal morgen ff kijken of ik een foto kan maken
haha neej het deed niet heel erg zeer was soms een beetje irritand! maar hij stond erop voor ik er aan kon denken... iemand in de shop maakte een foto ervan en liet hem zien en ik had echt zoiets van "wow zijn we al zo ver " \maar zeker geslaagd ja
*wacht vol spanning op de foto!* @natascha: van je engeltje is een klein stukje te zien! Nu nog even foto''s maken van de andere tattoo's die je nu laat zien is wel mooi, voor mij persoonlijk te groot, maar bij andere kan ik zoiets heel mooi vinden
kelcy
Geplaatst: 29-10-09 10:41
hier issie ben er zooooo blij mee hier is hij net uit de folie en glimt dus nog een beetje maar ik moest er gisteren avond nog een foto van maken
edit ik sta een beetje raar maar zie maar eens een goeie foto van je eigen rug te maken lol
dat zei de tattoeerder ook je moet hem niet kleiner maken dan is het een hoopje lijnen bij elkaar en moet je zo goed kijken wat het is... vind hem ook prima zo
Corelli
Geplaatst: 29-10-09 11:09
Nu ik hier toch ben binnen gevallen, kan ik ook wel even wat vertellen over mijn "wens" Ik vind tattoo's in henna stijl zo ontzettend gaaf Je ziet ze veel als buikversiering bij buikdansen (wat ik ook doe) en ik vind het zo mooi om de navel heen of wat meer richting lies, maar ik zou het niet doen vanwege zwangerschap en het uitrekrisico..Voorlopig blijft het dus bij mooi vinden, want ik heb nog geen andere mooie plek gevonden