Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

laura1987

Re: Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 10:47

Dan kan je wel meerdere doen,
zou wel aangeven welke je als overzicht foto wil :)

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 10:48

ik heb er nu al zin in om het te gaan maken morgen.

cube

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 11:05

Mijn spulletjes zijn binnen en m'n eerste creatie zit erop! Dat viel me nog niet mee(geduld is een schone zaak) Ik kreeg soms niet het figuurtje helemaal goed op de stempel. Het kan veel netter, maar heb vandaag ook niet veel tijd aangezien ik zo naar de paarden moet ivm de keuring morgen. Maar goed hier 2 foto's! (valt niet mee om het er mooi op te krijgen :o )
Afbeelding
Afbeelding

Zoals je ziet is de plaatsbepaling ook nog niet denderend haha. Het is nog even oefenen geblazen.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 11:33

Haha cube ik heb dat probleem ook hoor dat 1 netjes in het midden staat en de ander helemaal naar links of rechts.
Ik vind het er toch mooi opzitten!

cube

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 11:39

Dank je wel. Heb nog wel een vraagje, als je de stempel op de implate doet, wat wil dan het beste, een rolbeweging of aandrukken? Zoals je bijv. ziet is hij op m'n ringvinger helemaal goed, maar op m'n wijsvinger niet. Of heeft dat te maken met hoe je de overtollige lak eraf schraapt? Ik had soms echt dat de halve afbeelding maar op de stempel kwam. Maar misschien is dat ook even oefenen..

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 11:48

Ik doe het eigenlijk beide of een rolbeweging of aandrukken, maar wat ik wel merk is dat als ik de imageplate niet schoonmaak na bijv 2 nagels dat hij indd minder duidelijk word.
Kan dit het probleem niet zijn?

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 11:50

Een rollende beweging is beter, je hoeft namelijk helemaal niet te drukken! En als je gaat drukken dan komt er juist minder op. Dus heel relax rollen. Mocht het dan nog niet werken even op F.A.Q. Konad klikken staat op mijn site. Daar staan een paar trucjes.

De stripers blijven gewoon netjes dezelfde prijs, 2,50 euro.

Heb waarschijnlijk geen tijd om ze voor dinsdag online te zetten. Maar mocht het wel lukken laat ik het weten. Per Pb kan je eventueel wel vast reserveren.

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 11:52

mooie stripers tinks!! en die lakjes ook die blauwe. :9
pff ik wou dat ik :$ had, dan had ik ze meteen allemaal gekocht :D

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 11:56

Zodra ik tijd heb wil ik duidelijkere foto's maken van alle lakjes. Stripers zijn wel duidelijk maar bij de lakjes kan ik waarschijnlijk beter ook een nepnagel lakken en daar een foto van maken en op de site zetten. Dan kan je beter zien hoe het op de nagel staat. Maar daar gaat veel tijd in zitten en met het drukke programma van morgen t/m maandag heb ik daar nu even geen mogelijkheid voor.

De blauw is een effen blauw en een soort parel blauw. Maar dat verschil zie je niet op de foto. |(

Edit: ze staan er op, niet met super mooie foto's maar dat komt dan nog wel. (mijn afspraak is een half uur verlaat dus had ik nog even tijd om het erop te zetten.)

Boktlid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 12:28

Hey Tinks!!
Bedankt voor de snelle service!! Ik heb alles binnen en ben er erg blij mee!!!
Ik hoop er vandaag nog mee aan de slag te gaan en dan plaats ik hier even een foto met het resultaat!!

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-09 13:26

Mooie nagels Lonneke! Ik vind ze wel apart. :)

Tinks schreef:
Vind het zelf ook wel jammer dat de thema foto's niet meer online komen omdat je mekaar zo motiveerd.

Ja dat vind ik ook heel jammer. Het lijkt wel alsof er nu minder foto's gepost worden.
Maar zullen we het deze maand maar zo houden en dan kijken we bij het volgende thema wel hoe het bevallen is. Ik denk (hoop?) namelijk dat het wel zal meevallen met na-apen. Maar bij een thema zoals bijv, dieren is het logisch dat enkele mensen pantervlekjes maken, toch? Maar dat zien we volgende maand dan wel weer. ;)
Je stripers zijn wel mooi zeg Tinks, lekker fel!

De bezorgdienst reed net ons huis voorbij.. -O-
Morgen weer een kans..

Nog 2 dagen werken en dan heb ik er 3 vrij yesss :):)

Christeltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 13:37

Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik bij veelsieraden.nl kan betalen? Mag ook via PB maar het lukt me niet echt

edit: laat maar het is al gelukt bij mijn eerste bestelling hadden ze geen rekeningnummer geplaatst. Maar het is nu gelukt

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 14:28

Zo mijn nagels zijn zeer origineel gewoon rood geworden :') Had geen tijd om creatief bezig te zijn, dus maar even snel gedaan :D

Boktlid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 14:40

Was net het bed aan het verschonen, breekt de nagel van mijn pink :(
Zodanig kort dat het nog zeer doet ook ;(

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 14:44

Boktlid schreef:
Was net het bed aan het verschonen, breekt de nagel van mijn pink :(
Zodanig kort dat het nog zeer doet ook ;(

Dat is echt super balen!!!

Ik ga zo mijn nagels stempelen voor de markt van morgen, moet er dan weer netjes uitzien natuurlijk. Heb een heel mooi idee maar weet nog niet of dat ook zo mooi gaat lukken als ik wil dus ga nu gauw proberen. Als het lukt plaats ik natuurlijk trots foto's. ;)

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 14:51

ja afbrekende nagels is echt geen pretje !!

tinks ik heb net me lakjes ontvangen, ik snapte al niet waarom je in het berichtje ineens zo wonderWORST_ zei, tot ik naar de postzegel keek ook met een worst :D hahah

Cassagrande

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 15:24

Had stickertjes geplakt met een steentje. Nu is gisteren bij een hand al het steentje ervan gegaan en vandaag de andere. Had de sticker geplakt en daaroverheen de top coat gedaan.

Had niet verwacht dat de steentjes al zo gauw eraf zouden gaan. Heb ze gisteren pas geplakt.

Boktlid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 15:41

Ik ben aan de slag gegaan met de stempel en het werkt super!!!!
Heb wel alle figuurtjes geprobeert op de nagellak die er al op zat dus het ziet er nu niet meer uit maar wat werkt dat makkelijk zeg!!!
Nu alle nagellak eraf halen en het opnieuw doen..
Mss vanavond want ben nu eerst in huis alles aan het doen..
Moet ook af en toe :(

Boktlid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 15:42

Cassagrande schreef:
Had stickertjes geplakt met een steentje. Nu is gisteren bij een hand al het steentje ervan gegaan en vandaag de andere. Had de sticker geplakt en daaroverheen de top coat gedaan.

Had niet verwacht dat de steentjes al zo gauw eraf zouden gaan. Heb ze gisteren pas geplakt.

Die steentjes vliegen eraf idd. Als ze erg plat zijn wil het nog wel eens houden maar de ietwat grotere zijn er zo af.. :(

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 15:55

Haha wonderworst_ ik heb speciaal voor jou de worst postzegels gezocht, wist namelijk dat ik er ergens nog een paar had... en nu zijn ze op. Hoop dat je weer te spreken bent over de kwaliteit van de lak en de striper.

Konad doen op nagellak die je al een tijdje op hebt is minder mooi dan op nieuwe nagellak. Op een of andere manier wordt je oude nagellak toch vet o.i.d. waardoor het niet altijd mooi hecht dus dat beloofd nog wat als je het straks helemaal opnieuw gaat doen Boktlid.

Het probleem steentjes zit hem denk ik in de topcoat. Ik had dat vroeger ook altijd dat ik ze meteen weer kwijt was. Nu gebruik ik Konad Topcoat wat duidelijk van andere kwaliteit is. Eerst een druppel op je nagel, steentje erop en aflakken en ik loop er ruim een week mee en dan gaan ze eraf omdat ik ze eraf haal met aceton en een scherpe nagel. Omdat ik dan weer een andere kleur op mijn nagel wil.

Christeltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 16:00

Ik doe latijd onder mijn steentjes een heel klein drupje nagellijm.
Erg fijn en mijn steentjes zitten nu al 3 dagen :D

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 16:04

Afbrekende nagels krijg je af en toe wat van. Mijn duimnagel was zondag heel kort afgebroken, ziet er echt niet uit en toen volgde laatst ook nog eens de nagels van mn ringvinger :(
Mijn steentjes waren er ook vrij vlug af, heb er dan ook maar een dun laagje topcoat over gedaan omdat ik eens wou uitproberen en toch weer vlug nieuwe nagellak op wou doen :o Nou helpt stickertjes plakken en doosjes open maken ok niet erg mee met werken ;)

Boktlid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 16:13

Ja, mijn nagels zijn al niet zo sterk. ;)
Het doet nog best zeer ook als ze zo kort afbreken...

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 16:20

Jups :j De mijne zijn ook niet zo sterk, daarom heb ik er maar weer gel op gedaan en hopen dat het werkt :+

Boktlid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 16:22

waar haal je die gel?
Dat wil ik ook...
Ik mag niet al te lange nagel ivm mijn werk maar je kunt toch een laagje doorzichtige gel erop doen? Ziet niemant iets van?