wauw! Die zijtattoo..gaaaaf! 't is dat ik het lijf er absoluut niet voor heb, maar ik vind dat soort tattoo's toch zó geweldig!
Ik ben nog bezig met mijn ontwerp(je) van mijn enkel ( vanaf het chinese teken wat er al staat) naar mijn voet uit te werken... wil nml iets wat niemand heeft, het chinese teken is al zo standaard. Zie zoveel leuke ideeen op internet, waarvan ik kleine stukjes weer verwerk in mijn tekening
Hij zegt: ja het is even wachten, maar dan heb je wel wat! Ja uh.. Ik wil best een mooie tattoo... maar zolang wachten gaat me toch wel iets te ver Dus maar weer opzoek naar een andere shop.. *zucht*
De mijne staat En ik vind hem zo geweldig! Hij deed niet zoveel pijn om te laten zetten, alleen op sommige stukjes. Nu doet hij wel zeer, maar goed, wat wil je met een grote schaafplek Ik ben weer helemaal gelukkig, even kijken hoe hij op gaat drogen. Misschien moet hij nog bijgekleurd, maar dat gaan we vanzelf wel meemaken denk ik
Ik ben eigenlijk op zoek naar een mooi ontwerp dat symbool staat voor een ommekeer in mijn leven. Maar ik ben totaal niet creatief! Heeft iemand van jullie mischien ideeën? (anders ga ik gewoon een keer langs de tattooshop om daar eens na te vragen)
Pluttersput
Geplaatst: 01-08-09 17:09
De foto's zijn nu aan het uploaden. Het zijn er 2, maar het vertekend een beetje, dus vandaar dat we aan 1 niet genoeg hadden. Het veulen is ook in verhouding