Meer mensen met burnout/overspannen: deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Meer mensen met burnout/overspannen: deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 15:21

Ik weet niet wie het vroeg naar mijn advertentie, maar die is verwijderd. Omdat de paarden niet op mijn naam staan, mag de advertentie niet geplaatst worden..

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 17:42

Petulan, fijne vakantie! Heb je der zin in? Geniet ervan! Zelf ben ik blij dit jaar nog niet weg te hoeven, volgend jaar misschien.

Angela, wat vervelend van je advertentie. Hoe is het verder met je?

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 20:49

@ Petulan: Fijne vakantie. Geniet er van!
Ook ik ben blij niet op vakantie te hoeven.

@ Daijano: Even een digiknuffel voor jou, kan je wel gebruiken denk ik :j

@ CIV: Ik kan me goed voorstellen dat dat in je hoofd blijft zitten. Al bedoelen ze het niet zo, we kunnen het er gewoon niet bij hebben. Ook een knuffel voor jou.

@ Angela: Wat jammer dat je advertentie verwijderd is.

Hier gaat het wel redelijk. Tussen mij en mijn vriend is de spanning gelukkig weer een stuk minder. Hij is een stuk vrolijker en dat maakt mij ook wat positiever. We hebben nog even goed gepraat, maar niet te lang. Dagen zoals gisteren horen er helaas gewoon bij. Verder ben ik erg moe. Het is toch wat te druk geweest gisteren en vandaag. Zometeen lekker naar bed en morgen lekker rustig aan.

Kan iemand mij trouwens uitleggen hoe ik een foto kan plaatsen. Wil ons leuke veulentje met jullie delen ;)

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 21:32

Heb even de zoekfunctie gebruikt en het is me gelukt :)
Hier is hij dan!!

Afbeelding

Afbeelding

Edit: Ik heb de smaak te pakken, dit is mijn lieve hondje: [BB-ITP] Droef 17 jaar ITP

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 22:21

Wat een leuk veulentje! Knappe moeder ook! Is echt leuk dat kleine grut, daar wordt je toch vrolijk van of niet dan? Gelukkig is het weer uitgepraat met je vriend. Slaap lekker zometeen.

Ik ben vanmiddag nog bij mn paardje geweest, ze was weer braaf :D Vanavond weer uiteten geweest en nu even zitten en zo de hond van mn schoonzusje nog in zijn bench doen. Merk dat ik de laatste dagen/weken weer wat angstiger wordt, ben bang dat ik het weer terug krijg. Het is de angst waardoor ik me minder voel, heeft er niet iemand tips? Maak mezelf een beetje gek. G schema loop ik mee vast.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 22:26

Wat vervelend dat je weer wat angstiger wordt. Jammer dat je vastloopt met een G-schema. Want anders zou ik het ook niet weten. Moest je binnenkort weer naar je psycholoog? Misschien dat je het dan daar kan bespreken.

Ik denk zelf dat het gewoon allemaal wat veel voor je is geweest de afgelopen tijd. Dat je daardoor een beetje terugvalt. Op zich niet heel vreemd, wel vervelend. Pas goed op jezelf en probeer een beetje gas terug te nemen. Gelukkig maak je op je werk in ieder geval al minder uren dan in het begin.

:(:)

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 22:35

Opzich gaat het wel maar ik maak mezelf gewoon druk met wat als...... het niet gaat. Stel dat er dit en stel dat er dat.... Schiet er niets mee op maar vooral als ik op mn werk ben ik blij dat de dag erop zit, denk er teveel bij na. Kreeg de psych. niet te pakken maar maandagmorgen bel ik gelijk, hopelijk heeft ze snel plaats want ze is er maar 1x in de week.

PW hoe is het nu met jou? Voel je je wel goed?

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 22:39

Met mij gaat het wel redelijk. Niet goed, maar ook niet heel slecht. Ik heb vandaag een redelijk drukke dag gehad en gister ook al. En dat kan ik nu goed merken. Lekker rustig aan dus de rest van het weekend.

Zit een beetje in over mijn gesprek met mijn moeder donderdag. Ik twijfel of ik er wel goed aan heb gedaan en hoop dat ze niet teveel gaan pushen nu en me de tijd gunnen / geven die ik nodig heb. Door de twijfel en het piekeren heb ik een lichte druk op de borst. Dat is wel vervelend.

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 22:45

Kan me voorstellen dat je daarmee zit, was ook gelijk mijn reactie toen. Hoop dat je ma je wens respecteert, tot nu toe is het nog rustig?

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 22:48

Gisteren mijn moeder op msn gesproken en toen probeerde ze me wel aan het praten te krijgen. zij vindt dat ik het maar beter nu kan vertellen, want dat het anders alleen moeilijker wordt. Ik heb gezegd dat ik er wel mee kom als ik daar klaar voor ben.
Ik ben alleen bang dat ik het ga forceren en me misschien wel laat overhalen om eerder mijn verhaal te doen dan ik er klaar voor ben. Maar hopelijk ben ik sterk genoeg en laat ik me niet overhalen. Kortom: Lastige situatie. Het lijkt me ook zo raar om er nu bijvoorbeeld langs te gaan. Ik ben bang dat de sfeer dan heel ongemakkelijk en gespannen is en ze toch aan me gaat trekken...

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 22:58

Zou het heel erg zijn om het al eerder te vertellen? Dan ben jij er vanaf of zie ik het verkeerd? Anders moet je zeggen dat ze er niet meer naar moeten vragen omdat dat voor jou lastig is.

Ik ga even naar mn schoonzusje, hond in zijn bench doen en daarna naar bed denk ik. Slaap lekker.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 23:01

Ik ben er nu nog niet klaar voor om te vertellen wat me dwarszit. Kan het nu nog niet onder woorden brengen en wil daar van te voren goed over nadenken. Dat is het punt. Ik kán het gewoon nog niet. Als ik nu een gesprek met ze aan moet gaan klap ik meteen dicht en komt er geen zinnig woord meer uit.

Ik ga ook slapen. Weltruste!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 23:09

Oei, ik kom als iedereen al slaapt! Ik lees morgen bij, en ik ga nu ook slapen!

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 10:33

Goedemorgen dames, beetje geslapen? IK heb wel redelijk geslapen, gelukkig. Heb de hond van mn schoonzusje alweer uit zijn bench gehaald, ben blij dat ik hier alleen in het weekend naar moet kijken. Vanmiddag een BBQ bij een vriendin die geslaagd is, als het goed weer is gaan we nog zwemmen want ze hebben een zwembad. Jullie nog plannen?

PW, snap dat je het moeilijk vind, hoop dat je moeder je keuze zal respecteren

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 13:08

Ik ben net pas mijn bed uit. Ik voel me niet zo heel goed.
Ga vanmiddag nog even met mijn vriend naar de stad. Het is koopzondag. Even wat afleiding, dat is wel even goed.

Veel plezier met de BBQ CIV.

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 13:14

Veel plezier in de stad, die lekker rustig aan. Is het wel slim om naar de stad te gaan als je je wat minder voelt? Zelf zou ik dan liever thuisblijven maar of dat goed is, weet ik ook niet. Ik ha zo vertrekken, vrees dat zwemmen er niet inzit maar dat is niet zo heel erg.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 13:39

Voor mij is het juist goed om wel te proberen een beetje actief te blijven, met een depressie ben je soms geneigd om in je bed te blijven liggen en niks te doen, maar daar wordt het niet beter van. Dus vandaar dat we toch maar eventjes gaan. Zo eerst maar eens even aankleden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 16:10

Veel plezier CIV en PW!

Wij zijn net gaan fietsen, ik ben nu wel moe, maar het was heerlijk. Even lekker uitwaaien.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 17:15

Hello ladies,

dit is ondertussen weer poging 3 om hier te posten, iedere keer ging er iets mis -O-

Ik ben eindelijk gesettlled in mn nieuwe huisje; heb weer internet :D

Hier is verder alles wel ok, huisje bevalt goed en zwangerschap gaat ook voorspoedig. Mooie groene omgeving hier, dus lekker veel te wandelen!

Hoe is het verder met jullie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 17:31

Hee!!!! Wat leuk om je hier weer te zien!

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 17:32

Ik ben ook blij dat ik weer onder den levenden ben hoor, heb jullie toch wel gemist!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 17:33

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 17:35

@ Samantha: Idd leuk om weer eens wat van jou te vernemen!
Goede berichten ook wel.

@ Angela: Goed dat jullie lekker gefietst hebben. Fijn dat het even lekker was.

Ik ben even met mijn vriend naar de stad geweest. Op zich wel goed om er even uit te zijn. Ik denk dat als mijn vriend me niet om 1 uur uit bed getrommeld had, dat ik er de hele dag in was blijven liggen. Heb een beetje een offday..

Edit: Hebben jullie mijn foto's van het veulentje nog gezien op de vorige pagina?
Laatst bijgewerkt door Pollewoppy op 26-07-09 17:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 17:37

NOu ja; ik ben ook pas om half 1 mn nest uit geklommen, en zit nu nog met mijn pyjama aan op de bank :o

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 17:38

Goed zo, soms moet dat gewoon lekker kunnen.
Als ik niet naar de stad was gegaan had ik waarschijnlijk ook mijn pyjama nog aan hoor :j