ook trappen waar je door heen kan kijken vind ik heel erg eng. al moet ik dat nu wel want op mijn werk hebben ze er daar behoorlijk wat van.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

joyfordogs schreef:apart dat ik bij bokt, lotgenoten tegenkom.
Tegenwoordig betrap ik me erop dat ik er soms niet meer mee bezig ben.
Kinderen wil ik ook niet, maar niet om die reden, ik maak mezelf gerust wijs dat ik niet ziek word van zwanger zijn, haha.
Mijn man en ik hebben geen kinderwens. MoriMann,ik herken wel wat je schrijft, mijn neefje van 4 is soms hier, en dan zorg ik wel dat hij niet zoveel snoept, bang dat hij er ziek van word, bizar ergens, maar zo werkt het blijkbaar wel.
Ik heb ook bewondering voor sommige mensen, die na het eten van een flinke bord friet en fricandel, gewoon gaan paardrijden, sinds een paar maanden rijd ik savonds weer paard, maar dan eet ik 1 of 2 boterhammen, gewoon warm eten en dan paardrijden, no way!
Bizar dat zoiets je leven kan beheersen. Ik kan er soms erg kwaad om worden, als ik er niet echt last van heb, dan denk ik, jeetje, wat stel ik me aan, wat is er nu erg aan overgeven, maar ik denk dat mijn lijf daar niet voor gemaakt is ofzo, ik heb vriendinnen die lopen gerust naar de WC als ze niet lekker zijn en zijn dan blij dat ze het kwijt zijn, soms snap ik ze niet, en soms ben ik gewoon jaloers.
Ik hoef in ieder geval niet bang te zijn dat ik boulimia krijg.
Ik vind muisjes en ratjes enzo ook leuk.

) en dan weer terug naar binnen te lopen.. dan ga ik echt half rennen, steeds achterom kijken.

Vue schreef:joyfordogs schreef:apart dat ik bij bokt, lotgenoten tegenkom.
Tegenwoordig betrap ik me erop dat ik er soms niet meer mee bezig ben.
Kinderen wil ik ook niet, maar niet om die reden, ik maak mezelf gerust wijs dat ik niet ziek word van zwanger zijn, haha.
Mijn man en ik hebben geen kinderwens. MoriMann,ik herken wel wat je schrijft, mijn neefje van 4 is soms hier, en dan zorg ik wel dat hij niet zoveel snoept, bang dat hij er ziek van word, bizar ergens, maar zo werkt het blijkbaar wel.
Ik heb ook bewondering voor sommige mensen, die na het eten van een flinke bord friet en fricandel, gewoon gaan paardrijden, sinds een paar maanden rijd ik savonds weer paard, maar dan eet ik 1 of 2 boterhammen, gewoon warm eten en dan paardrijden, no way!
Bizar dat zoiets je leven kan beheersen. Ik kan er soms erg kwaad om worden, als ik er niet echt last van heb, dan denk ik, jeetje, wat stel ik me aan, wat is er nu erg aan overgeven, maar ik denk dat mijn lijf daar niet voor gemaakt is ofzo, ik heb vriendinnen die lopen gerust naar de WC als ze niet lekker zijn en zijn dan blij dat ze het kwijt zijn, soms snap ik ze niet, en soms ben ik gewoon jaloers.
Ik hoef in ieder geval niet bang te zijn dat ik boulimia krijg.
Ik ken het gevoel compleet. Ik verklaar mezelf voor gek maar ben er wel panisch mee bezig. Kan het gelukkig de laatste maanden erg goed loslaten. Zelf overgeven durf ik niet, maar ik reageer wel minder hysterisch als het iemand anders gebeurt of ik er iets over hoor.
.
. joyfordogs schreef:Ik heb ook bewondering voor sommige mensen, die na het eten van een flinke bord friet en fricandel, gewoon gaan paardrijden.
Ik was trouwens niet de enige die dat bewonderenswaardig vond. Er stonden meer mensen te kijken van: 'wow, dat je maag dat aankan'. (want ze ging na d'r eten/drinken ook echt weer gewoon in galop verder bij wijze van spreke
)

Falbala schreef:Muizen/ratten.
Erg handig als je de paarden als hobby hebt, vreselijk nu het weer winter wordt. Ik weet echt niet wat ik er aan kan doen. Ik begon net zover te komen dat ik die kleine zwarte muisjes kon handelen, maar nu zag ik gisteren iets groter, bruinigs in z'n stal.
Help.
Zo probeer ik dan maar te denken, weet niet of het echt helpt.