Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wietsje92 schreef:Ik heb ook de Stediril ben er erg tevreden over slik m nu bijna een jaar, slik m altijd door, ook met de huisarts over gehad i.v.m meningsverschillen met mn ouders, huisarts gevraagd die zei dat het geen kwaad kon, aangezien ik altijd erg veel last had van mn menstruatie, veel buikkrampen enzo. Ik heb eigenlijk nooit last gehad van bijwerkingen toen ik met de pil begon.
Mientjeuh schreef:Omdat ik met mijn vorige pil (was een hele lichte) vaak last had van doorbraakbloedingen midden in mijn strip, heeft mijn HA me een weekje terug een sterkere pil voorgeschreven. Op dat moment zat ik nog halverwege de strip van mijn vorige pil, maar ik mocht gewoon meteen de dag zelf met een nieuwe strip van mijn nieuwe pil beginnen. Het enige wat ik ben vergeten te vragen (en HA is deze week op verlof) en dus nog altijd niet uit ben: werkt die nieuwe pil meteen? Want na een weekje zijn mijn tussenbloedingen wel opgehouden, maar daarmee weet ik nog niet of 'ie werkt. Of is het zoals wanneer je voor het eerst met de pil begint, dat 't een maand duurt voor hij werkt?