[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 17:04

Lous schreef:
xDramaQueen schreef:
nou ze hebben daar al een IQ van een stoeptegel, krijg vast te horen ahw wat zielig... waarom doe je dat?
:')

Zulke mensen zouden niet eens in een piercingshop mogen werken :+ .

tell me about it, ik vroeg een 1.6 mm dik staafje zo KORT mogelijk, kwam ze met de langste aan :+ heb t toen ook maar opgegeven.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 17:47

Lous schreef:
Misschien dat hij bij het verwisselen misschien net ergens iets te hard getrokken of gedraaid heeft, dat de huid een beetje geirriteerd is geraakt.

Zou best kunnen zijn. Hij voelt echt zwáár geïrriteerd. :\

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 13:30

xDramaQueen schreef:
Megamutsj schreef:
Ik heb 12 in mijn tong :j best vervelend met piercings zoeken in de simpelere winkels, want meestal hebben ze alleen langer. :+

ik moet van de week bij die heldere lichten bij de v&d een gebogen titanium gouden staafje halen van 6 mm kort met 4 mm balletjes, zal het rustig aanpakken anders snappen ze het niet :Y) komen ze ook alleen maar hele grote dingen :')

Hihi, vandaar dat ik m'n piercings altijd bij crazy factory bestel, gaat altijd goed!

Jij pakt het trouwens wel stevig aan, meteen naar 6 mm? Ik heb vorige week gewisselt en heb nu 8mm staafje en 4 mm balletjes. Misschien dat ik de volgende keer toch weer iets grotere balletjes doe...

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 14:58

Ik zou ze eerder bij AOP bestellen, vind dat ze bij CF hoge verzendkosten vragen en het ook lang duurt voor je 't binen hebt. :=

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 15:53

patos schreef:
xDramaQueen schreef:

ik moet van de week bij die heldere lichten bij de v&d een gebogen titanium gouden staafje halen van 6 mm kort met 4 mm balletjes, zal het rustig aanpakken anders snappen ze het niet :Y) komen ze ook alleen maar hele grote dingen :')

Hihi, vandaar dat ik m'n piercings altijd bij crazy factory bestel, gaat altijd goed!

Jij pakt het trouwens wel stevig aan, meteen naar 6 mm? Ik heb vorige week gewisselt en heb nu 8mm staafje en 4 mm balletjes. Misschien dat ik de volgende keer toch weer iets grotere balletjes doe...

er hangt nu een staaf van 10 mm in die echt zo extreem te groot is dat hij me irriteerd. ga eerst 8 mm passen maar koop een 6 mm

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 15:59

waarom ga je dan eerst 8 passen als je toch een 6 koopt?

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 16:02

Even een vraagje: ik overweeg al een tijdje een eskimo. Nou wil ik dan hele kleine balletjes erbij. Waar kan ik die in de online shops vinden? Wenkbrauwpiercings zijn volgens mij groter en als ik bij lippiercings zoek, dan heb je geen gebogen staafjes die als eskimo geplaatst kunnen worden...

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 16:07

Je kunt ook een wenkbrauwpiercing bestellen en losse balletjes erbij bestellen.
Bij AOP kun je balletjes van 2mm bestellen geloof ik

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 16:35

jacqie70 schreef:
Even een vraagje: ik overweeg al een tijdje een eskimo. Nou wil ik dan hele kleine balletjes erbij. Waar kan ik die in de online shops vinden? Wenkbrauwpiercings zijn volgens mij groter en als ik bij lippiercings zoek, dan heb je geen gebogen staafjes die als eskimo geplaatst kunnen worden...

eskimo is volgens mij toch gewoon een recht staafje? ik koop mini balletjes altijd bij de v&d

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 16:36

Peelie schreef:
waarom ga je dan eerst 8 passen als je toch een 6 koopt?

omdat ik een dozijn van 8 heb omdat dat ook mijn navelpiercing is. kan zijn dat hij na het verwisselen gaat zwellen vandaar eerst een 8 mm, zwelt ie niet, doe ik er een 6 in.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 17:02

Anthea schreef:
Ik zou ze eerder bij AOP bestellen, vind dat ze bij CF hoge verzendkosten vragen en het ook lang duurt voor je 't binen hebt. :=

Ja, das waar! Maar daar hadden ze toevallig wel precies de combinaties die ik nodig had, ergens anders op internet kon ik die niet vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 17:03

Roomz schreef:
maar weetje wat ik soms wel sneu vindt, van die kleine kindjes, jaar of 5 ofzo, die hebben dan al een oorbelletje...

Ik had ze al toen ik 3 was, wou ze zelf persé hebben :=

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 17:05

xDramaQueen schreef:
er hangt nu een staaf van 10 mm in die echt zo extreem te groot is dat hij me irriteerd. ga eerst 8 mm passen maar koop een 6 mm

Ja, bij mij zat er ook 10 mm in, veels te groot! 8mm is al beter, al steekt ie nog wel iets uit als het onderste balletje helemaal onder mijn CH zit. Weet eigenlijk ook niet helemaal wat de bedoeling is, hoor je het onderste balletje nog te kunnen zien? Anders kan ik misschien ook wel een 6 proberen (heb ik ook al in huis).

Meliss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 17:08

Roomz schreef:
maar weetje wat ik soms wel sneu vindt, van die kleine kindjes, jaar of 5 ofzo, die hebben dan al een oorbelletje...

Ik had ze al toen ik 1 jaar was, omdat myn oma dat zo graag wilde hhihih,
Mijn zusjes waren 2 &3.

Roomz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 18:16

ah oké..
nah ja..soms vindt ik het beetje sneu, maar als ze het zelf heel graag willen :)

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 19:26

xDramaQueen schreef:
jacqie70 schreef:

eskimo is volgens mij toch gewoon een recht staafje? ik koop mini balletjes altijd bij de v&d

Ok, is dat zo?????? Zou het een stuk makkelijker maken denk ik. Moet dan dus een recht staafje zien te vinden met 2 balletjes.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 19:32

ik heb voormezelf echt een mega goed idee...
als ik volgend jaar slaag voor mijn examen, mag ik van mezelf een tongpiercing..
Vind ik wel een goed doel, aangezien het niet zo goed met school gaat..
zo heb ik iets om naar toe te werken..
misschien is het enige probleem dat ik niet weet wat ik wil worden, dus misschien wel problemen met mijn studie kan krijgen..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 19:37

RoosG schreef:
ik heb voormezelf echt een mega goed idee...
als ik volgend jaar slaag voor mijn examen, mag ik van mezelf een tongpiercing..
Vind ik wel een goed doel, aangezien het niet zo goed met school gaat..
zo heb ik iets om naar toe te werken..
misschien is het enige probleem dat ik niet weet wat ik wil worden, dus misschien wel problemen met mijn studie kan krijgen..

Gewoon een retainer erin en/of onzichtbaar maken met doorzichtige balletjes. Het hangt trouwens van je werkgever af en niet echt specifiek van je beroep of je wel of geen tongpiercing mag. Als het niet mag is het gewoon pech en anders net zo lang wachten tot er iets van gezegd wordt. Op mijn werk mag ik ook geen tongpiercing. Maar nog niemand die het bij mij heeft gezien.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 00:49

patos schreef:
xDramaQueen schreef:

Ja, bij mij zat er ook 10 mm in, veels te groot! 8mm is al beter, al steekt ie nog wel iets uit als het onderste balletje helemaal onder mijn CH zit. Weet eigenlijk ook niet helemaal wat de bedoeling is, hoor je het onderste balletje nog te kunnen zien? Anders kan ik misschien ook wel een 6 proberen (heb ik ook al in huis).

ik heb echt giga last van mn VCH eigenlijk is ie 1 dag rustig geweest maar naast me clithoodvel verga ik van de jeuk, en me wondje prikt en doet pijn het vel van me clithood voelt als een schaafwond, waarschijnlijk door het schuiven :\
vind het echt niet meer leuk zo, ga maandag naar de piercer.

Corianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 12:49

Ik heb een bultje onder mijn tong bij mijn tongpiercing,
de man van de piercingshop zei dat het wel weg kon trekken,
en als dat niet zo is moet ik em eerst weer uit halen :oo

Zijn er nog meer die dat gehad hebben?
IK WIL HEM NIET UIT :n

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 18:27

xDramaQueen schreef:
ik heb echt giga last van mn VCH eigenlijk is ie 1 dag rustig geweest maar naast me clithoodvel verga ik van de jeuk, en me wondje prikt en doet pijn het vel van me clithood voelt als een schaafwond, waarschijnlijk door het schuiven :\

Misschien een rare vraag, maar heb je geen candida infectie? (Schimmelinfectie)

Roomz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 18:30

ben bijna jarig (volgende maand pas xD) , ga een proberen/vragen of ik een piercing voor mijn verjaardag mag n_n

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 18:33

Wil er iemand toevallig bestellen bij Crazy Factory? Ik ga binnenkort met een vriendin bestellen, dus dan kunnen we de verzendkosten delen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 18:36

Zo hoog zijn de verzendkosten nou ook weer niet. :+

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 21:14

jacqie70 schreef:
xDramaQueen schreef:

Misschien een rare vraag, maar heb je geen candida infectie? (Schimmelinfectie)

denk dat het een allergie is voor het matriaal, ik gebruik daar alleen water namelijk niets anders, heb er wel even aan gedacht maar het is echt alleen de piercing en ernaast.