Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) maar als ik nu 2 dagen per week volledig aanwezig moet zijn ben ik bang dat ik het niet ga halen 
Kreeg haar al dagen niet te pakken, op een gegeven moment nog keertje gebeld en kreeg ik de centrale zorglijn van die hele zorg. Ik vertelt dat ik echt m'n baan op wilde zeggen, maar m'n baas niet te pakken kreeg. Zij heeft me door verbonden met zo'n privé nummer voor dringende vragen. M'n baas was heel begripvol, vond het het beste en ik mocht per direct stoppen. Hoefde geen maand nog te werken. Erg fijn! Mijn baas wenste me succes met de toekomst en hoopte ooit nog wat van me te horen. Kreeg er echt waardering voor, voor m'n inzet en dat doet eens mens ook wel eens goed! Want het voelt toch soort als 'falen' als je op moet zeggen omdat je het niet vol houd.

Paula schreef:@Tinky; ben benieuwd naar je uitslag. Hopelijk íets... Heb je het inmiddels al gehoord?
weer terug bij af dus
Paula schreef:Gisteren had ik een erg slechte dag, vandaag gaat het gelukkig weer wat beter. Ben wel ontzettend misselijk van de moeheid. Moet nu aan een stagewerkplan werken voor school, snap er alleen helemaal niets van, irritant. Morgen weer stage...
Het lijkt wel of iedereen zich al helemaal gesetteld heeft op zijn stageplek en ik loop nog maar wat aan te rommelen. En nu moet ik ook nog eens het hele weekend werken zonder astma medicatie omdat mijn pufjes op zijn en maandag pas weer besteld kan worden. Paula schreef:@Tinky; Vervelend hoor dat je nog niets weet... Wat is RCA? Montoux test is voor lyme toch? Die zou ik ook nog graag willen.
Zie op tegen stage morgen.Het lijkt wel of iedereen zich al helemaal gesetteld heeft op zijn stageplek en ik loop nog maar wat aan te rommelen. En nu moet ik ook nog eens het hele weekend werken zonder astma medicatie omdat mijn pufjes op zijn en maandag pas weer besteld kan worden.
super!! Niet schuldig voelen maar genieten van het moment
ben ook zo'n doordenderaar met spijt achteraf