Citaat:
Mag ik vragen welke pil jij gebruikte?ik gebruikte altijd de marvelon voelde me er niet goed bij,menstrueerde weinig,hoodpijn,gevoelssloos,enz nou ga ik vanavond met een andere pil beginnen de yasmin...hopelijk gaat met deze beter,had ook nooit geen zin,niet leuk voor mijn vriend,de marvelon heb ik geslikt vanaf mijn 15de tot nu 32 e
ik heb ook marvelon, van m'n 18 tot nu 30... heb eigenlijk weinig last
menstrueer idd weinig, 2 dagen max, maar voor de pil was dat een week, kreeg ik halve bloedarmoede dus ben daar best blij mee
hoofdpijn heb ik ook wel, maar nu niet van die migraine aanvallen, en heb ik al van als ik kind was(kleine sinussen die rap verstoppen)
dus ja , weet niet of dit nu door de marvelon komt of niet...ben wel mega vies de dag voor ik m'n regels krijg, dan moet er echt niet veel gezegd worden of gebeuren of ik ontplof
in elk geval: nog 2 maand de pil...ga niet overstappen naar iets anders, gewoon kindjes maken
vriendinnen van mij hebben spiraaltje, al jaren, en zijn er toch ook heel tevreden over, behalve dat bij hen de maandstonden veeel heviger zijn en ook echt zeer doen....