Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joyce2 schreef:Wel fijn zeg! Maar je kunt idd maar beter wat achter de hand houden... Mn ma heeft ook heel vaak migraine gehad, maar is er nu zo goed als vanaf! Nu heb ik het van haar overgenomen
Laurabram schreef:Dat zijn goede berichten Carolaa.
Welkom Blingh. Die zware luchten enzo daar kan ik ook niet tegen als ik hoofdpijn heb en op andere dagen ben ik er ook niet zo'n fan van.
Dat alles van een afstand beleven heb ik ook, maar ik heb het idee dat dat gewoon ook samenhangt met de migraine aanval zelf, je lichaam schakelt gewoon in een ander standje omdat het alle energie nodig heeft om die aanval te verwerken. En ik moet zeggen, liever de wereld van een afstandje en duf, dan koppijn, want da's helemaal een ellende.
Carolaa schreef:Welkom Cimmy!
Ik heb inderdaad ook mijn slaap nodig, echter als ik smorgens te lang uitslaap, kan ik juist met hoofdpijn / migraine opstaan.
En tegen zware luchtjes kan ik ook niet. ( sigaretten / zware parfum / zweetlucht )
joyce2 schreef:Dat heb ik dus ook!! Als ik blijf liggen dat ik daar hoofdpijn of migraine van krijg. Mn vriend heeft dat nu al een paar keer meegemaakt met mij, dus hij stuurt me altijd uit bed, haha.
Laurabram schreef:Het is helaas echt niet alleen die vervelende hoofdpijn. Die is wel draagbaar na een pilletje, maar de rest van de verschijnselen maken je niet echt gelukkig.
joyce2 schreef:Trouwens, herkennen jullie dit: Ik neem nu al een tijdje Imigran en vooral in het begin werd ik hier heel erg duf van, maar de laatste tijd heb ik daar niet meer zo'n last van en het lijkt ook minder snel te werken, is dat bij jullie ook zo? zou ik "immuun" aan het worden zijn?