Jaaa wat goed muppetMayo. Wel jammer dat je niet je eigen rondje hebt kunnen doen maar je vriendin is denk ik wel heel blij met jou
. En wat leuk dat Tiggs jou is komen aanmoedigen haha.
Er zijn ook door heel Nederland wel wat parkruns. Gratis run (Zonder mediale) met tijdsregistratie. Iedere zaterdag ochtend. Misschien is er 1 bij je in de buurt.
Samantha_ schreef:Aaah nee Leonie kan je niet ruilen met iemand en pacen op 2:00? Dan loop ik met je mee haha.
O wel een kort nachtje weer dus. En pittig om zo na lopen nog te spinnen en pilates te doen zeg.
Nee helaas. Buiten dat je niet kan ruilen mag ik de 02:00 niet pacen. Dat heeft te maken met de marge die je moet hebben op je PR. Het zal mijn langzaamste halve marathon ooit gaan worden
Waarom ga je met pacers van 02:00 mee? Je doel voor de hele was 3:45 zonder blessure of heb ik dat verkeerd onthouden?
ieris hoe was het bij de sport masseur? En 20km met 12x 200jes is nog best een flink stukkie
Op welke snelheid pak je die 200jes?
Ziet er heel tof uit BusyMissy.
Wow jeetje! Gelukkig lijk je oké. Hoe voel je je vandaag? Wel een hersenschudding of zelfs dat niet? Als je echt even buiten bewustzijn bent geweest moet het toch wel echt een flinke klap zijn geweest!
Sherivey, om 6 uur in de ochtend vertrekken voor 23km... Respect hoor. Daarna nog gewoon gaan werken? Ik zou echt compleet instorten later op de dag. Hoe houd je dat vol?!
Ah Lisitano even beetje "rust". Het is gewoon een soort van taper voor de Choufre trail
Oe wat een toffe plek zo dicht bij je werk SV. Heerlijk. Fijn dat het ook gewoon even kon nu met al de drukte. Geeft zoveel rust dan ook!
Ow wat onwijs vervelend IMAY1990! Zenuwpijn is echt de ergste die er is en niet grappig. Heel veel sterkte. Het kost veel tijd maar hersteld vaal gelukkig wel volledig.
Nou na weer een meermaals onderbroken nacht was ik gister de hele dag met mijn dochter op pad. Eenmaal weer thuis stortte ik echt even in. Gelukkig kon mijn man even overnemen zodat ik even kon afschalen.
Echt getwijfeld weer om te gaan. Uiteindelijk met de fiets erheen en daar 1km warm-up gelopen en om te kijken hoe mijn lijf voelde. Toen echt getwijfeld om mezelf alsnog af te melden of en niveautje lager te gaan. Iemand die op dinsdag altijd bij mij spint, traint soms ook mee in deze groep en die zei heel vrolijk, ik ben nog niet echt hersteld
. Dat maakte het weer wat lichter dat ik dacht, nou we zien wel...
En het was me toch een zware training! Niet normaal
Maar eigenlijk tijdens de training voelde ik me wel goed. Heel gek hoe dat dan toch zo kan omslaan. Na ontelbaar veel burpees en mountainclimbers gingen we tegen het einde van de training afwisselend rennen, statische squat, rennen, walking lunge, rennen, statische squat enzv. Dat een km lang. En dat rennen was op flink hoog tempo (04:00 ong). En daarna 6x voluit sprinten in team verband als ener laatste oefening (de training duurt 1:15). Toen heb ik gewoon nog 2 van de 6 x de 2:35 aangetikt
Hoe dan? Na de 3de sprint merkte ik wel dat mijn ademhaling wederom erg hoog kwam. Moest mezelf echt focussen in die 25/30 seconde die ik had om hem toch weer onder controle te krijgen. Ik was redelijk af na deze training en heel blij dat ik op het fietsje naar huis kon.
Garmin, die normaal totaal niet onder de indruk is van deze trainingen, vond dat ik 40 uur moest herstellen. Dat is meestal 8 tot 12 uur
Voor wie het leuk vind, de statjes:

Vanmorgen bij de fysio geweest die mijn rug en nek bijhoud. Dat was heel hard nodig. Ze was op vakantie geweest. Dat vind mijn lijf nooit zo leuk maar we zijn weer wat rechter.
Laatst bijgewerkt door leonie87 op 26-06-25 10:52, in het totaal 2 keer bewerkt