Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
Supervixen schreef:En... het wereldrecord voor de backyard ultra is verbroken!! Hoe dan!
Op dat moment besloten om met haar mee te lopen in plaats van zelf. Ze was helemaal een soort van overdonderd. Voor mij een heeeeeeeeeeeeel langzame loop, ik had even niet ingecalculeerd dat zij zo veel langzamer was, maar ik vond het niet zo netjes om haar dan maar achter te laten en zelf te gaan lopen. Dat hield wel in dat ik bij alle dj's onderweg even lekker kon dansen en doen, erg leuk! Sfeer was echt super goed. Voor volgend jaar staat hij zeker weer op de planning
Wel besloten dat ik dan wel voor mijn eigen rondje ga, we liepen nu overal een beetje achteraan te hangen met meer mensen die niet de 5 km konden hardlopen. Maar verder dus wel super super gezellig ondanks dat het voor mij eigenlijk totaal geen prestatie was nu. Ik heb nu wel besloten dat ik even wil gaan kijken voor een evenement in de buurt binnenkort om toch echt te kijken of ik die 5 met een evenement een beetje sneller kan lopen.

Veel plezier bij Linkin Park!
. En wat leuk dat Tiggs jou is komen aanmoedigen haha. Samantha_ schreef:Aaah nee Leonie kan je niet ruilen met iemand en pacen op 2:00? Dan loop ik met je mee haha.
O wel een kort nachtje weer dus. En pittig om zo na lopen nog te spinnen en pilates te doen zeg.
Op welke snelheid pak je die 200jes?
. Dat maakte het weer wat lichter dat ik dacht, nou we zien wel...
Maar eigenlijk tijdens de training voelde ik me wel goed. Heel gek hoe dat dan toch zo kan omslaan. Na ontelbaar veel burpees en mountainclimbers gingen we tegen het einde van de training afwisselend rennen, statische squat, rennen, walking lunge, rennen, statische squat enzv. Dat een km lang. En dat rennen was op flink hoog tempo (04:00 ong). En daarna 6x voluit sprinten in team verband als ener laatste oefening (de training duurt 1:15). Toen heb ik gewoon nog 2 van de 6 x de 2:35 aangetikt
Hoe dan? Na de 3de sprint merkte ik wel dat mijn ademhaling wederom erg hoog kwam. Moest mezelf echt focussen in die 25/30 seconde die ik had om hem toch weer onder controle te krijgen. Ik was redelijk af na deze training en heel blij dat ik op het fietsje naar huis kon.