Supervixen schreef:Ik loop in de bossen altijd heuvels. Is bijna niet aan te ontkomen hier (omgeving Arnhem).
Gemiddeld 2200 hoogtemeters per maand zie ik op garmin.
BeFunny goed bezig. Denk ook aan je herstel hè. Een dagje rustig aan doen is heel goed.
Ja dat heb ik zondag gedaan en vrijdag of zaterdag komt weer een echte herstel/rust dag omdat ik zondag die loop in Arnhem wil doen en omdat ik x core altijd wel als zwaar ervaar dus donderdag doe ik ook heel weinig
maar wil ik wel iets bewegen ivm dat x core anders spierpijn oplevert. Daarna heb ik pas in oktober weer een loop en dat is 10km de Maartens Maartens trail van TRCU. Dus dan heb ik nog wel even. Om bij te komen weer. Ik moet even weer de juiste balans ook vinden. hardloopclub kan alleen op dinsdag en XCore alleen op woensdag. Dat is jammer precies achter elkaar. Op vrijdag zou x core ook kunnen overdag maar helaas kan ik dan meestal niet. Dus dat valt een beetje raar.
Volgens mij is het een heel warrig geheel geworden zo.
. Dus ik denk dat ik mijn nieuwe sport gevonden heb
nog niet direct de grote afstanden als ik hier voorbij zie komen met meelezen (respect!!) maar opbouw naar 10km zou een mooi volgend doel kunnen zijn.
)

) terwijl ik me al niet echt mezelf voelde, 's middags al keelpijn en 's avonds tijdens m'n feestje totaal niet lekker en erna 2 dagen ziek in bed gelegen. Momenteel nog fiks verkouden maar voel nu pas hoe warm het buiten is, afgelopen dagen met joggingbroek aan onder m'n winterdekbed gelegen... dus dat gaat wel weer de goede kant op. Komend weekend werk ik 4 nachtdiensten dus ik denk dat ik op z'n vroegst pas woensdag weer een stukje ga lopen. Denk dat ik opnieuw ga beginnen met het opbouwen naar de 10 kilometer met Evy, en dan op hartslagzones ga lopen (was eigenlijk aan de laatste 2 weken begonnen). Even m'n lichaam laten herstellen (al zijn die nachtdiensten dan weer zeer ongunstig maarja...) en dan weer door met wat meer wijsheid.