Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Ik verwacht mijn brief ergens eind dit jaar (bouwjaar 1987) met dit tempoEn welke prik, maakt mij echt niks uit. Bijwerkingen zijn zo zeldzaam. Met beetje geluk valt de reactie sowieso mee, omdat ik het waarschijnlijk toch al wel gehad heb.
Lotus83 schreef:Ik heb me echt zo druk gemaakt om niks![]()
Mijn grootste bijwerking was ik echt zelf..
Maandag geprikt, in de avond dus echt heel erg suf en wat last van mijn arm maar stond gister gewoon weer alles te doen, wel wat suf nog.. vandaag wat misselijk maar ook dat is weer over..
Als ik er bij de 2e prik ook zo doorheen fiets heb ik mooi mazzel met mijn vakantie
karuna schreef:Is online nu wel of niet mogelijk? Ik heb nog steeds geen brief, morgen komt niks vanwege hemelvaart. Wel bevestiging van ha dat ik op de lijst sta. En het advies om net als Oscar vast de afspraak te maken. Maar afspraak maken online lukt niet eens.Bij invullen van geboortedatum komt doodleuk u kunt geen afspraak maken vanwege uw leefijd. Terwijl op de vraag griepprik en huisarts ja is geantwoord.
en telefonisch zonder die rottige briefcode kan niet.
Abiola schreef:karuna schreef:Bo y de ggd regio doet gewoon heel erg moeilijk hier.zelfs de huisartsen komen er niet doorheen.
Niet voor niks dat er zoveel plekken vrijblijven kwa tijden.
Wacht dan gewoon op je brief.
bigone schreef:Toch wel apart, toen eind vorige week een bokker de afspraak maakte met de brief in aantocht stonden enkelen op de achterste benen en nu niemand die het een van rossumpje vind. Mij maakt het niets uit, hoe eerder iedereen geprikt word hoe beter. Maar valt wel op.
Abiola schreef:Ik denk dat het niet rustiger wordt bij de GGD als mensen die nog geen uitnodiging hebben gekregen, de hele tijd op F5 duwen of de huisarts lastig vallen. Vertrouw op het systeem, je beurt komt als ie komt.
Abiola schreef:Steeds bellen of F5’ en is een beetje hetzelfde he. Wacht op die stomme brief en bel dan, dat overbelast je het systeem niet en werkt het tien keer efficiënter. Geen rocket science verders..
Abiola schreef:Ik zou ook wel willen weten wanneer ik aan de beurt ben, ik ben van 1970, en ik ga er vanuit dat ik over een maand wel een brief in de bus heb. Eerder heeft het geen zin om op de site van de GGD te zijn, die zijn bij bouwjaar 1963.