Movement schreef:Disney heeft zijn deuren ook gesloten, en dan blijft de Efteling gewoon open.
Het is allang bekend dat ook Efteling dicht gaat
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fluttershy schreef:Chocopasta schreef:
Dit vraag ik me ook af inderdaad!
Heel benieuwd of iemand dit weet! Dr word zoveel gepost hier dat overal over heen word gelezen heb ik het idee.
magda_90 schreef:Mag ik even boos zijn op alle hamsteraars? Nu moet ik dus paracetamol en ibuprofen online gaan bestellen omdat het bij de Kruidvat, AH en DA Op is. Waarom mensen?
Beetje jammer voor diegene die vanwege een blessure het momenteel wél nodig hebben.
Net zoals houdbare melk die zowel bij de AH als Lidl hier niet meer te vinden is. Nu kan ik wel zonder melk daar niet van... Maar waarom mensen.![]()
Alleen maar ikke ikke ikke![]()
Gelukkig had de groenteboer, slager en bakker nog genoeg en heb ik daar de rest kunnen halen.
DubbelDun schreef:Overigens schijnt er een manier te zijn om te zien of je gewoon een griepje/verkoudheid hebt of dat het covid is.
Als je hoest en er komt slijm omhoog zou het een 'gewone' hoest zijn en is het een 'droge' hoest vanuit de bovenste luchtwegen dan heb je grote kans op Corona.
Ik weet niet of dit alleen geldt voor het beginstadium van het virus, dus bind me er niet op vast
Fluttershy schreef:Kan het zijn dat er nog een persconferentie word gehouden dan? Doen ze dat zomaar? Of is dat een wekelijks update?
DubbelDun schreef:Pipodipo schreef:Of juist logisch en verder niet? Hopelijk herstellen ze snel en volledig.
Idd, al was het alleen maar dat de piek nog moet komen en we alle hulp hard kunnen gebruiken.
Citaat:Per vandaag zijn 190 nieuwe mensen positief getest op COVID-19, de ziekte die veroorzaakt wordt door het nieuwe coronavirus. Daarmee komt het totaal positief geteste mensen op 804. Van de bevestigde personen werken er 179 in de zorg; zij worden vaker dan andere groepen getest.
DubbelDun schreef:Overigens schijnt er een manier te zijn om te zien of je gewoon een griepje/verkoudheid hebt of dat het covid is.
Als je hoest en er komt slijm omhoog zou het een 'gewone' hoest zijn en is het een 'droge' hoest vanuit de bovenste luchtwegen dan heb je grote kans op Corona.
Ik weet niet of dit alleen geldt voor het beginstadium van het virus, dus bind me er niet op vast
Shadow0 schreef:Is Thuisbezorgd eigenlijk nog moreel verantwoord?