Ik zal even de afbeelding proberen te plaatsen die ze hier in het revalidatiecentrum elke 5 meter hebben hangen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lactose en koemelk allergie, idem soya waardoor deel van peulvruchten ook wegvalt. En geen fan van veel vlees. Eet nu meer vlees en vis dan me lief is maar kom nog te kort
zeker nu ik weer kan sporten. Voorheen was het net krap aan genoeg/te weinig. Nu met sporten kom ik best wat te kort. En die niet zo smakelijke peperdure eiwitpoeders zijn alleen weg te krijgen door muesli wat ik niet iedere dag eet/kan eten ivm de eenzijdig en darmen die veel vezels ook niet fijn vinden. raket schreef:Maanlicht, het is goed voor je spieren om binnen een half uur na het sporten eiwitten te eten.
Ik zal even de afbeelding proberen te plaatsen die ze hier in het revalidatiecentrum elke 5 meter hebben hangen.
[ [url=m/ZNCIgF.jpg]Afbeelding[/url] ]
. Heftig!
,
Maar ik heb wel honger. Gisteren zelfs een boterham met choco gegeten. Het ging even niet meer en dat heeft mij zo gesmaakt!!

was wel een geslaagd experiment.
Maanlicht schreef:Lekker lijstje Sanne!
Welkom Evony! Ben jij niet al hartstikke slank met deze lengte en gewicht?
) 
).
(Ik kom van 70.3 4 weken terug)
Jasmijn wat goed zeg, dat je zo'n sportprogramma volgt terwijl de diëtiste afgezegd heeft. Je kan trots op jezelf zijn!
.

Zit nu op 64.